PDA

View Full Version : Caddy 2 sdi cv probleem


Jurien
20-05-2008, 18:24
hallo ik heb een caddy/inca sdi met centrale vergrendeling nau werkt dat allemaal goed aleen nu heeft die van de winter 3 maande stil gestaan en sins dien reageert die niet meer op de afstandbediening

ik heb er al een nieuwe battery in gedaan en hem probeere te singronizeere dus 5 sec contakt aan en dan ingedrukt houde en 3 keer op die ander

afstandbediening knippert aleen de auto geeft er geen gehoor aan waar zit de ontvanger
ben al aan het zoeken geweest heb laad vloer open gehad daar zat de luchtbedienings pomp heb de ontvanger nog niet kunne vinde

en de oorzaak ook niet meschien kunne julie mij helpen word der gek van :confused:

Gr Jur

Jurien
22-05-2008, 12:19
niemand die mij kan helpen ?..

caddy '85
22-05-2008, 18:51
ontvanger zit dacht ik ergens onder het dachbord,
hoor je hem wel pompen, mischien is de pomp wel stuk.
mvrg

Jurien
22-05-2008, 19:23
ontvanger zit dacht ik ergens onder het dachbord,
hoor je hem wel pompen, mischien is de pomp wel stuk.
mvrg


nee de pomp zit onder de stalen platen in het laadruim pomp is goed werkt goed

aleen de auto reageert niet op de afstandbediening als ik gewoon deur dicht doe werkt alles goed gaat alles open en dicht :)

lower
22-05-2008, 22:10
nieuw sleutelkopje meestal het probleem ff 80 euro en het werkt weer vaak

Jurien
23-05-2008, 17:03
nieuw sleutelkopje meestal het probleem ff 80 euro en het werkt weer vaak


oke dan nau dan ga ik wel eff langs dealer voor een nieuwe kijke of dat het is! :thumbup:

lower
25-05-2008, 09:16
oke dan nau dan ga ik wel eff langs dealer voor een nieuwe kijke of dat het is! :thumbup:

je moet hem even laten inleren of zelf ff inleren. maar als het niet lukt pm je maar mvg..

Jurien
06-06-2008, 22:30
nau ik ben nu nog eff aan het zoeken geweest maar ik denk dat de cv pomp is overleede krijgt niet eens meer alles deure van slot gepompt en zo dus denk dat ik daar het probleem moet zoekne!!!