View Full Version : Versnellingsbak Golf 2 GTI 8V AUG
Ben op zoek naar een gereviseerde of recent gereviseerde versnellingsbak voor een Golf 2 gti, motorcode PF. Bak moet de code AUG of 9A hebben. Lifst AUG. Graag reacties via PB of naar bergsma_albert@hotmail.com met beschrijving en prijs, foto, ook van de bakcode. Bonnetjes van revisie moeten aanwezig zijn. Bakm moet er netjes uit zien en mag geen lekkage vertonen.
Wil er dan ook wel een goeie prijs voor betalen.
Alvast bedankt
Albie
De Limburger
29-05-2008, 18:19
Vains heeft een bak te koop weet alleen niet welke motorcode..
Vains heeft een bak te koop weet alleen niet welke motorcode..
Heb je ook een link naar zijn advertentie??
servibruls
30-05-2008, 15:53
Geloof dat die bak al verkocht is?
En nigel, als je reageerd op dit topic, hoe is het met de Golf? Loopt ie nu weer zonder gerattel?
Geloof dat die bak al verkocht is?
En nigel, als je reageerd op dit topic, hoe is het met de Golf? Loopt ie nu weer zonder gerattel?
Hey Servi, met de Golf gaat het steeds beter. Af en toe ratelt hij nog, maar er kantelt waarschijnlijk een zuiger. Dus heb ik laatst een ander blok gekocht die ik gedeeltelijk wil gaan reviseren en dan erin lepelen.
P.S. De versnellingsbak is al een tijdje terug verkocht. Mail mk2 stoo eens, die heeft er nog eentje liggen.. Hij is wel een weekje op vakantie nu
vwmk2driver
02-06-2008, 14:03
ik reviseer bakken, is dit eventueel een optie?
dw1986mk1
09-06-2008, 18:29
ik heb binnenkort mss een bak voor je als ik mijn edition in onderdelen verkoop , hou het verkoop gedeelte in de gaten
Allart-Ghetta
04-07-2008, 19:04
Heb een werkelijk perfect lopende en schakelende ACD (Golf 1 GTI 1.8) te koop voor een mooi prijsje.
Wij hebben altijd meerdere goede en geteste versnellingsbakken op voorraad, ook AUG.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.