PDA

View Full Version : auto radio vergeet instelingen


Jurien
30-05-2008, 12:22
hallo ik heb een probleem dacht eerst dat het aan me oude radio lag maar nu heb ik een nieuwe en elke keer als ik me auto uit zet is die alle zender/cd/geluids instelinge kwijt


weten julie wat hier aan te doen is?...

Matheo
30-05-2008, 12:25
Goed aansluiten. Even in de handleiding van je nieuwe radio kijken waar de constante plus op moet, die zit er nu waarschijnlijk niet of niet goed aan. vaak aangegeven met "memory" of iets dergelijks.

Jurien
30-05-2008, 12:30
humz oke ja de stekkers kunne er maar op een manier in dus

maar zal eens kijken dan bedankt matheo ;)

Marcski
30-05-2008, 12:51
rode en gele draadje omwisselen

jetta mk1 '82
30-05-2008, 13:18
rode en gele draadje omwisselen


het enige goede antwoord !


gr. Martijn

Braceface
31-05-2008, 01:12
bij de caddy type 2 zitten die draadjes zowat standaard verkeerd om.

in de iso-stekker even de rode en de gele omwisselen inderdaad
of je doet gewoon de rode op de gele en andersom

Jurien
06-06-2008, 22:28
hej probleem opgelost draatje fixe en klaar bedankt ;)

Buc
12-11-2008, 16:21
In mijn Caddy heb ik hetzelfde probleem als de vorige schrijver. Echter een probleempje erbij: Een van de connectoren (draadboom)zit klem achter de kunststof behuizing van de radiohouder. kennelijk is deze houder er later ingezet. Vraag: hoe kan ik deze houder netjes demonteren en later weer monteren??

Buc

Eelco3
13-11-2008, 22:52
In mijn Caddy heb ik hetzelfde probleem als de vorige schrijver. Echter een probleempje erbij: Een van de connectoren (draadboom)zit klem achter de kunststof behuizing van de radiohouder. kennelijk is deze houder er later ingezet. Vraag: hoe kan ik deze houder netjes demonteren en later weer monteren??

Buc

Het hele zwarte paneel waar ook de kachelroosters in zitten? Caddy 2?

Achter de kachelroosters zitten 2 schroefjes (elk 1). Ff een schroevedraaier aan de zijkant van het rooster, dan wip je het rooster er zo uit.
En volgens mij zitten achter het onderste paneeltje (waar soms raambediening in zit) ook nog wat. Het kan ook achter de kachelknoppen zitten, ben niet zeker meer. Het is al een tijdje terug dat ik de mijne los heb gehad.

Buc
14-11-2008, 15:15
Het gaat om het inzetstuk dat het radiogedeelte van 2 naar 1 eenheden reduceert. Het betreft het nieuwste model Caddy. Misschien is het een kwestie van hard eraan trekken!!!!!Alles nog een beetje nieuw, dus voorzichtig

Het hele zwarte paneel waar ook de kachelroosters in zitten? Caddy 2?

Achter de kachelroosters zitten 2 schroefjes (elk 1). Ff een schroevedraaier aan de zijkant van het rooster, dan wip je het rooster er zo uit.
En volgens mij zitten achter het onderste paneeltje (waar soms raambediening in zit) ook nog wat. Het kan ook achter de kachelknoppen zitten, ben niet zeker meer. Het is al een tijdje terug dat ik de mijne los heb gehad.

Eelco3
14-11-2008, 22:53
Aah, Caddy 3, das makkelijker!

Sierpaneel wat ook om de kachelknoppen heen zit, is geklikt, VOORZICHTIG trekken, zit met "klikblikjes" vast. Zodra je die er af hebt kun je de ophanging van je radio als het goed is met 4 Torx20 schroefjes verwijderen.

Buc
17-11-2008, 11:18
Operatie geslaagd: patient leeft nog. hartelijk dank

Aah, Caddy 3, das makkelijker!

Sierpaneel wat ook om de kachelknoppen heen zit, is geklikt, VOORZICHTIG trekken, zit met "klikblikjes" vast. Zodra je die er af hebt kun je de ophanging van je radio als het goed is met 4 Torx20 schroefjes verwijderen.