kawouter
03-06-2008, 22:07
Hallo,
Met pijn in mijn hart moet ik mijn Polo coupe weg doen.
Dit omdat hij niet door de APK komt en ik zelf te weinig kennis heb om het zelf, of op een goedkope manier te maken/laten maken.
Specificaties:
VW Polo Coupe 1.3 Fox
Bouwjaar: 1994
Km stand: 230.000 :redface:
Verlagingsset 7cm voor, 5 cm achter (voor dempers zijn nieuw ivm garantie (moeten er nog onder gezet worden))
Plasma tellerplaat
13" lm wielen met versleten banden (eventueel met nieuwe Nankang 165-55-13 voor 100 euro meer)
Punten waar hij op is afgekeurd:
Kapotte Lambda sonde
Verroeste rem leidingen
Kapot flexibel tussenstuk uitlaat
Versleten banden
Los zittende linker buitenspiegel
Verder ben ik begonnen met het clean maken van de achterklep. is dus nog niet af (zie foto's)
De rechter deurbak is custum gemaakt voor 2 16,5 speakers. Links nog niet.
Verder heeft ie wel wat dingetjes ook in de lak enzo.
Ik heb echt geen idee wat dit waard is maar ik zet als prijs dan maar 250 euro neer.
En in tegenstelling tot andere topics zou ik graag wel iets over de prijs horen. Als deze echt belachelijk is wil ik dat graag horen.
Gr. Wouter
Ik heb ook nog 2 extra sets velgen liggen hier die eventueel ook wel weg mogen. Zie ook daar de foto's van.
Witte ATS: 100 euro
Gepolijste velgen: 150 euro (moeten nog wel afgepolijst worden)
PS. Morgen komen de foto's
Met pijn in mijn hart moet ik mijn Polo coupe weg doen.
Dit omdat hij niet door de APK komt en ik zelf te weinig kennis heb om het zelf, of op een goedkope manier te maken/laten maken.
Specificaties:
VW Polo Coupe 1.3 Fox
Bouwjaar: 1994
Km stand: 230.000 :redface:
Verlagingsset 7cm voor, 5 cm achter (voor dempers zijn nieuw ivm garantie (moeten er nog onder gezet worden))
Plasma tellerplaat
13" lm wielen met versleten banden (eventueel met nieuwe Nankang 165-55-13 voor 100 euro meer)
Punten waar hij op is afgekeurd:
Kapotte Lambda sonde
Verroeste rem leidingen
Kapot flexibel tussenstuk uitlaat
Versleten banden
Los zittende linker buitenspiegel
Verder ben ik begonnen met het clean maken van de achterklep. is dus nog niet af (zie foto's)
De rechter deurbak is custum gemaakt voor 2 16,5 speakers. Links nog niet.
Verder heeft ie wel wat dingetjes ook in de lak enzo.
Ik heb echt geen idee wat dit waard is maar ik zet als prijs dan maar 250 euro neer.
En in tegenstelling tot andere topics zou ik graag wel iets over de prijs horen. Als deze echt belachelijk is wil ik dat graag horen.
Gr. Wouter
Ik heb ook nog 2 extra sets velgen liggen hier die eventueel ook wel weg mogen. Zie ook daar de foto's van.
Witte ATS: 100 euro
Gepolijste velgen: 150 euro (moeten nog wel afgepolijst worden)
PS. Morgen komen de foto's