PDA

View Full Version : Golf 3 'VR6' voorspoiler / lip

sjampoo
05-06-2008, 12:52
Te koop of nog liever: te ruil

G60/VR6/GTI ' dikke voorspoilert voor een Golf 3 ( mogelijk ook passend voor Vento: ben d'r niet in thuis ).

Onder de gezinsbak zit zo'n dikke jetser en schuurt bij drempels over de grond. Ben d'r zelf niet kapot van, maar moeder-de-vrouw al helemaal niet.

Staat: zie foto. Heeft natuurlijk wel wat te lijden gehad, doordat ie wel eens de grond heeft geraakt.

http://home.planet.nl/~burgt191/spoiler_lip.JPG

Wil graag ruilen tegen een stock-standaard beschaafd Golf 3 lipje ( is geloof ik 2 delig? ) of tegen een paar pegels zodat ik een nieuwe kan kopen.

Omgeving Arnhem, en het liefst ruilen.
Prijs als je m zo, zonder ruil wilt hebben: 1/2 van nieuwprijs van standaard lipje... :) ( lees: 35 euri )

servibruls
05-06-2008, 19:11
Zo'n standaard lipje krijg je meestal voor niks op de sloop.
Ten minste hier is dat zo, ook vaker vr6lipjes voor €5,-

René
05-06-2008, 19:36
Die foto trekt wel het hele forum uit z`n verband zo...

Stuur je hem ook op Jaap? En is hij origineel VW? Want dan weet ik misschien wel iemand voor je lipje

sjampoo
06-06-2008, 10:18
Die foto trekt wel het hele forum uit z`n verband zo...

Mwaoh, valt wel mee: alleen dit topic toch maar? :) ( en ik heb er met 22Inch op 1680 X 1050 niet echt last van :) )

Stuur je hem ook op Jaap? En is hij origineel VW? Want dan weet ik misschien wel iemand voor je lipje

Origineel VW lijkt mij wel ja. Of ie opgevouwen in een enveloppe past? Denk 't niet.

Zo'n standaard lipje krijg je meestal voor niks op de sloop.
Ten minste hier is dat zo, ook vaker vr6lipjes voor €5,-

Hmm, waar kom je vandaan? Anders toch gewoon even langs de 'sloop'