View Full Version : rené's post vs. ledenaantal
Viel me net op dat René exact evenveel posts had, als dat we leden hebben.
Weet nog niet goed wat ik hiervan moet vinden,... Rene verbieden meer te posten dan dat er nieuwe leden bijkomen?? of juist aanmoedigen MEER te posten ZODAT er meer leden bijkomen ???? :lmao:
nog ff tjaap...en dan heb je me ingehaald;)
't zijn ook wel smerig veel posts ... hoe krijg je het voor elkaar denk ik dan :tongue:
Een paar maanden een hele saaie stage hebben...oftewel...een paar maand lang in je eentje in een heel klein kantoortje zitten achter een pc met internet...
;)
oja....en het grootste aantal posts is erbij gekomen toen er een heel andere sfeer was @ volksforum :)
breadfan83
11-06-2008, 18:48
't zijn ook wel smerig veel posts ... hoe krijg je het voor elkaar denk ik dan :tongue:
Makkelijk... op Vortex zit ik hier al heel ver overheen in veel kortere tijd. :D
't Ligt inderdaad zoals René aangeeft een beetje aan de sfeer op een forum.
Makkelijk... op Vortex zit ik hier al heel ver overheen in veel kortere tijd. :D
't Ligt inderdaad zoals René aangeeft een beetje aan de sfeer op een forum.
jij bent echt bizar bezig op vortex.. ik geloof 80 posts per dag sinds je er zit :wow:
martiepartie
11-06-2008, 18:57
ahaa, en hier maar denken dan Breadfan niet meer de forumbakker is..
Hij heb een ander speeltje:)
Dit meen je niet, 80 posts... u spamhoer!
oja....en het grootste aantal posts is erbij gekomen toen er een heel andere sfeer was @ volksforum :)
ff serieus, hoe bedoel je dat?
Kan me herinneren dat er toch wel erg veel off-topic was, wel gezellig maar erg ongestructureerd en toch een beetje een zootje af en toe..
Wat kan er nu beter?
breadfan83
12-06-2008, 11:32
jij bent echt bizar bezig op vortex.. ik geloof 80 posts per dag sinds je er zit :wow:
Iets minder dan de helft Jaap. ;)
We hebben daar een tijdje een soort chat-topic gehad met een paar man, en dan gaan de posts snel als je daar een uurtje in zit. ;)
Plus, veel verkopen is veel posten. :D
Pedaalemmer
12-06-2008, 12:14
ff serieus, hoe bedoel je dat?
Kan me herinneren dat er toch wel erg veel off-topic was, wel gezellig maar erg ongestructureerd en toch een beetje een zootje af en toe..
Wat kan er nu beter?
Heeft meer mee te maken met de opstart van eht forum
Wat er beter kan? Geen idee...de leden bepalen de sfeer...en veel van de oude garde zijn er niet meer....
en offtopic was er idd wel...maar dat is er nu nog steeds...
alleen was het toen gezelliger op het forum.....
:)
steven16v
12-06-2008, 17:14
Wat er beter kan? Geen idee...de leden bepalen de sfeer...en veel van de oude garde zijn er niet meer....
Ach, het is nu toch ook nog wel gezellig skatjuh! :D :tongue:
breadfan83
12-06-2008, 21:03
Off topic maakt 't forum wat mij betreft alleen maar beter. 't Moet niet meteen 90% van 't forum gaan uitmaken natuurlijk... ;)
De een noemt 't rommelig, ik noem 't gezellig. Maar dat kan ook zijn omdat Limburgers iets al snel gezellig vinden. :D
ik weet nog wel, op t eerste forum, toen had ik de meeste....mooie tijden waren dat.
GO René!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.