View Full Version : wie gaat er mee wandelen
:eek:
http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1438490562%20 :eek:
stond een tijdje geleden ook op Dumpert, gast loopt aardig door ook!
Tiki Madness
14-06-2008, 17:40
leuk als je denkt laten we daar eens gaan wandelen vandaag(op slippers)
michael
steven16v
14-06-2008, 17:42
Sow, doet ie best netjes!
jetta mk1 '82
14-06-2008, 18:22
aardig gek hoe die daar rond loopt !!
gr. Martijn
Renegade
14-06-2008, 19:09
Super man :eek: wat een omgeving ook :eek: lache hoe die zo langs die ene gast doorloopt wat zich toch maar aan de veiligheidlijn vastklikt :D
Wat je niet ziet; head-cam, dus handen vrij om te balanceren. Ik dacht ook eerst: yo: met 1 hand een camera, en dan over de evenwichtsbalk? Nein danke.
Maar goed: hij(zij?) stapt flink door, en zal ongetwijfeld meer klimwerk achter de rug hebben.. griezel als ie over het beton loopt met die gaten erin..
btw; wie krijgt er nog meer jeuk dat spul te restaureren? lijkt mij wel een mooie omgeving om met betonmolen en vlechtijzer bezig te gaan.. aiaiai: je zult er (in 1901!) bij zijn geweest, bij de bouw!
Die head-cam gebruikt hij dan niet de hele tijd, in de schaduw lijkt het alsof hij hem voor zich houd.
SpiderClass
27-06-2008, 19:50
so dat is wel freaky, toch wel stukjes waar je 2x moet denken :)
Wat een ongelooflijk mooi gezicht!!!
Alhoewel je dan wel weer goed moet kijken waar je je voet wegzet.
En ook nog eens knap hoe hij lekker makkelijk zijn balans kan houden over die stalen pijpen......
Petje af!
Pad is trouwens officieel gesloten maar er zijn er genoeg die dit aan hun Spaanse vakantielaars lappen! Gebeuren met regelmaat dodelijke ongelukken.... geloof ik graag!
Zweet in mn handen....ietwat last van hoogtevrees :d
maar de hele route zit je gezekerd aan die stalen kabel die erlangs loopt (zie rond 3:20 )... niet geheel gevaarlijk dus.
zou het zelf ook wel willen doen die route :D
Lijkt mij ook wel wat, maar dan zonder jengelende kinderen om me heen :D
btw, geweldig stukje muziek er ook bijgemixt !!
http://home.planet.nl/~dvrens/fotos22.html
maar de hele route zit je gezekerd aan die stalen kabel die erlangs loopt (zie rond 3:20 )... niet geheel gevaarlijk dus.
zou het zelf ook wel willen doen die route :D
sommigen wel, maar deze beste man loopt echt veels te snel om steeds te zekeren, bovendien haalt hij de ene na de andere in.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.