PDA

View Full Version : verschil 80 / 90

Granneman
19-06-2008, 22:38
Zit er verschil in de voorschermen en motorkap van een 80 en 90 cabrio?

Ik heb namelijk nieuwe schermen en motorkap voor mijn old-timer gehaald. Deze passen overal prima, alleen de ruimte tussen motorkap en scherm is erg groot, 5 tot 10 mm.

ScareMercy
19-06-2008, 23:10
Heb ik bij mijn originele schermen ook al, en voor zover ik weet zit er geen verschil tussen de pasvormen van de voorschermen door de jaren heen.

Juupje
20-06-2008, 02:57
zou het zelfde moeten zijn, Ik neem aan dat je schermen imitatie schermen zijn, hier zit nog wel eens wat verschil tussen

Granneman
20-06-2008, 09:25
Ja Imitatie, origineel nieuw is niet meer te krijgen is mij verteld. Maar heb al 2 verschillende imitaties geprobeerd, beide hebben hetzelfde probleem.

Het lijkt er op dat hij aan de bovenkant korter is, of meer gebogen waardoor hij niet ver genoeg uit komt.

@ScareMercy: ook al, dus later gekomen? of was het vanaf het begin. Want dan zou het betekenen dat het normaal is dat er zo'n ruimte tussen zit.

De auto moet nog gespoten worden, daardoor valt het misschien erg op. Maar erger me dood aan die ruimte en het feit dat ik hem niet goed krijg.

mk1diesel
20-06-2008, 13:49
de pasvorm van een cabrio en gewone is gelijk.

alleen bij de cabrio schermen zitten extra gaten voor de bevestiging van de quartet set en op de mototrkap zit een andere bevestiging voor de ruitensproeier

Granneman
20-06-2008, 19:20
Hebben jullie ook +/- deze ruimte tussen motorkap en schermen?

ScareMercy
20-06-2008, 23:45
Bij mij is het voor zover ik weet altijd al geweest. in ieder geval heb ik die ruimte al zolang als ik hem heb.. zal kijken of ik er een foto van heb.

golf mkII 16v
21-06-2008, 07:14
De bevestegings gaten dicht lassen en dan een paar mm omboren :thumbup:

Granneman
21-06-2008, 16:46
Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar dan staat het scherm weer te ver naar binnen (bij de deur te zien). En dan krijg je weer wind geluid door de deuren zoemen. Dat is ook weer niet de bedoeling. Ik zal kijken of ik het iets naar binnen kan maken. En er een foto van maken wat ik bedoel.