View Full Version : Even voorstellen
Heeyzz allemaal, Ik zal me hier even voorstellen .
Ik heb al een paar x gereageerd op vershillende posts.
Mijn naam is Dominique (Domi) ben 26 jaar uit gorredijk (friesland).
Ik rij een Golf 1 GTI pirelli in de originele kleur Heliosblauw metallic.(kleur was een optie op alleen de pirelli)
Daar in ligt nu een 1800cc 16 kleppertje met 145 peeka.
Ik wil jullie graag laten zien hoe de auto is maar ik weet nog niet hoe ik de foto's bij krijg.
Dus bij deze ook de vraag van hoe dat moet.
greetzzz Domi
Welkom !!
Heb je ze in het album van het forum staan of heb je ze zelf ergens gehost?? Als ze in het forum album staan kun je de link die onder de foto staat knippen en dan plakken tussen en . Als je ze zelf ergens gehost hebt gaat het op dezelfde wijze alleen moet je dan even de link van de foto daar kopiëren.
Als het niet lukt dan geef de link maar waar ze staan en dan post ik of iemand anders ze wel
vwleusden
15-08-2004, 18:01
Dat is de wagen van je man toch :confused: dacht dat jij een grüne reed.
Hier dan de foto's van me type 1 GTI pirelli,
http://www.golfvr6.net/images/d.seinstra/domi8.jpg
http://www.golfvr6.net/images/d.seinstra/domi7.jpg
http://www.golfvr6.net/images/d.seinstra/domi9.jpg
http://www.golfvr6.net/images/d.seinstra/domi4.jpg
http://www.golfvr6.net/images/d.seinstra/domi10.jpg
Zo dat zijn de foto's, Ik hoop dat jullie hem mooi vinden
Dat is de wagen van je man toch :confused: dacht dat jij een grüne reed.
Wat bedoel je daarmee???
vwleusden
15-08-2004, 18:30
Je komt toch uit Gorredyk ?
Je komt toch uit Gorredyk ?
ja klopt, Me vriendin rijdt in een groene golf 1 cl (gx uitgevoerd) en ik rij in deze pirelli gti.
denk dat vwleusden je naam met een vrouw associeert................maar mooie kleur, heb ik ook op me type 1
denk dat vwleusden je naam met een vrouw associeert................maar mooie kleur, heb ik ook op me type 1
Ja dat zou ook kunnen hahahaha, Thanks btw, ik heb ook jouw project gezien hier.
Ziet er toppie uit hoor. Wist je wel dat alleen de pirelli gti1 die kleur ooit heeft gehad?? (meerprijs) Later zijn ze ook op de golf2 toegepast.
Tis een vrij zeldzame kleur op een type 1 die standaart die kleur al heeft.
Ik zag dat die van jouw eerst zilver was.
heb ook niet pirelli GTI's er mee gezien..........dus normale GTI's .
vwleusden
15-08-2004, 19:32
In het eerste bericht staat de naam Dominique, is toch echt een vrouwelijke naam of heb ik nu weer te veel gedronken ? :p
heb ook niet pirelli GTI's er mee gezien..........dus normale GTI's .
Lijkt me onmogelijk. Want als je op www.doppelwobber.de kijkt dan zie je dat die kleur pas in 83 is uitgekomen en alleen is toegepast op de pirelli gti.
Dan moeten die andere die jij hebt gezien ook pirelli's zijn .
Lijkt me onmogelijk. Want als je op www.doppelwobber.de kijkt dan zie je dat die kleur pas in 83 is uitgekomen en alleen is toegepast op de pirelli gti.
Dan moeten die andere die jij hebt gezien ook pirelli's zijn .
Vergelijk daar maar eens de kleuren van een gti met die van een pirelli.
Je ziet dat bij de gti geen heliosblauw staat en bij de pirelli wel.
In het eerste bericht staat de naam Dominique, is toch echt een vrouwelijke naam of heb ik nu weer te veel gedronken ? :p
Dat je teveel hebt gedronken weet ik niet :D maar Dominique is ook een manelijke naam.
Ik kan er niks aan doen helaas :(
vwleusden
15-08-2004, 20:09
Heb ik weer wat geleerd ;) denk dat jij je hier beter zal vermaken dan op dat andere forum ;)
Heb ik weer wat geleerd ;) denk dat jij je hier beter zal vermaken dan op dat andere forum ;)
Hoezo dat dan?? :confused: Daar vermaak ik me ook wel hoor :D
Als je hier wat langer bent zul je begrijpen wat Dennis bedoeld. Laten we hier verder niet op ingaan....
niels_g60-power
15-08-2004, 21:46
Hahahaha, iig welkom!!!
@pirelligti.....................heb op doppelwobber gekeken.
Maar daar staan veel kleuren niet eens op.Je heb ook GTI's gehad in bruin, goud,lichtgroen,oakgroen,antraciet,zwart metallic enz enz.
http://www.der-pirelli.de Kijk dan hier maar es op. Staat het ook. Maar maakt eigenlijk niet uit of ze er wel of niet zijn.
Er zijn in ieder geval niet veel van. En ik heb er een originele van :-)
Als je hier wat langer bent zul je begrijpen wat Dennis bedoeld. Laten we hier verder niet op ingaan....
Wat gebeurt er dan hier als je er langer bent??? :confused: Ik ben nu toch wel benieuwd :)
hahaha ik zeg ook niet dat die kleur alleen op de pirelli is geleverd .
Er zijn toch meerdere tinten Helios blauw geweest, heb ik ooit ees ergens gelezen..
Pedaalemmer
16-08-2004, 14:45
Strakke GTi in ieder geval!
Er zijn toch meerdere tinten Helios blauw geweest, heb ik ooit ees ergens gelezen..
Klopt, er zijn 4 tinten in die kleur. Maar nu genoeg over die kleur hoor :tongue:
Ik kwam me alleen maar ff voorstellen en me ride aan jullie laten zien :D
En zo te zien valt ie wel goed in de smaak hier :)
die ats -en eronderuit en pirelli,s eronder. dan is ie af.
die ats -en eronderuit en pirelli,s eronder. dan is ie af.
Ik wil eerst de pirelli laten opknappen dan. Ze zijn nu niet echt mooi. Ben wel blij dat ik er 5 van heb :biggrin:
Maar de ats-en hou ik zeker :wink:
vwleusden
18-08-2004, 16:28
Heb ook nog een set van 5 Pirelli velgen liggen 6x14 :D had ze er eerst onder en nu de BBS en dat staat net iets leuker.
hij blijft mooi Domi... foto's hadden simpeler gekunt... Heb je vraag dus niet goed begrepen denk ik... :D iig. volgende keer beter.
liters!
@vwleusden: Mijn vriendin had de pirelli's na mij eronder maar zij heeft nu ook 2-delige bbs-en eronder. Dat staat net iets mooier idd.
@Tommy: Thanksss thom , had mischien makkelijker gekunt maar zo is het wel mooi toch ?
En hij blijft idd mooi, vind ik ook elke dag weer .
Yes,weer een fries op het forum!Welkom! (niet dat ik een rasechte fries ben)
Tering !! wat een mooie auto!! klopt wel, als je de Pirelli wielen eronder doet, is tie echt af...misschien nog polijsten?? :)
Nee ik ga de pirelli velgen niet polijsten. Dat vind ik weer zonde ervan. Zo waren ze vroeger ook niet. Ik hou niet zo van dat gepolijste op me auto.
moet je die 16 klappert er ook uit halen , zo waren ze vroeger ook niet :D
moet je die 16 klappert er ook uit halen , zo waren ze vroeger ook niet :D
Daar heb je gelijk in ja. ;) Maar aan de buitenlant kun je niet zien dat er een 16 kleppertje in ligt en dat wil ik ook niet. Dan kan ik me digifiz er dus ook wel uithalen ;) :D
Johan-dtc
19-08-2004, 16:40
Heb ook nog een set van 5 Pirelli velgen liggen 6x14 :D had ze er eerst onder en nu de BBS en dat staat net iets leuker.
wat doe je met die pirelli velgen?
heb er misschien wel intresse in
Daar hebbie hem weer met zijn blauwe pirelli :biggrin:
jaja ik weet het jouw digifiz zit er recht in...... :tongue:
Daar hebbie hem weer met zijn blauwe pirelli :biggrin:
jaja ik weet het jouw digifiz zit er recht in...... :tongue:
Met dank aan jouwe ron :wink:
vwleusden
20-08-2004, 18:43
wat doe je met die pirelli velgen?
heb er misschien wel intresse in
moeten voorlopig nog ff blijven anders heb ik geen winterhoepels voor de golf 2. Die Pirelli's zijn voor de mk1 en dan komen in de winter de bbs onder de golf 2. Of je moet iets leuks in de aanbieding hebben incl. reservewiel. ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.