Log in

View Full Version : Vraag over een handelaar

alpina
15-08-2004, 20:56
Hallo,allemaal.
Ik heb een vraagje over dit bedrijf. Er staan namelijk al een hele poos een Edition One en een Edition Blue. Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?

Ik vermoed trouwens ook dat dit importbakken zijn, te zien aan de demoplaten, daar hou ik niet zo van, maar dat vind ik.

Het gaat namelijk over dit bedrijf:
http://www.autobedrijf-moree.nl/occasions/index.html

Alvast bedankt, mvg

polog40
15-08-2004, 22:00
Maatje van me heeft er 2x een G60 gekocht. Bij de eerste ging het goed fout tot 3x toe ging er een krukaslager kapot. Werd allemaal netjes opgelost maar heeft daarna toch maar een andere gekocht daar en nooit geen problemen mee gehad verder.

Arjan

FMA
16-08-2004, 06:43
laat het importbakken zijn, ze zien er beiden wel zeer netjes uit!

Chrispy
16-08-2004, 07:12
stel ik je een andere vraag, wat is er beter aan een originele NL t.o.v. een duitse?
Een auto kopen is altijd een vraagstuk. Zelfs als je een nieuwe koopt, kan het een maandagochtendproduct zijn.

alpina
16-08-2004, 08:53
stel ik je een andere vraag, wat is er beter aan een originele NL t.o.v. een duitse?
Een auto kopen is altijd een vraagstuk. Zelfs als je een nieuwe koopt, kan het een maandagochtendproduct zijn.

Geen idee, is meer een gevoelskwestie. Ik plaats soms wel eens vraagtekens bij de technische staat van sommige geimporteerde auto's.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat er ook gewoon goeie tussen zitten, waar je heel veel plezier aan kan beleven.

Christiaan
16-08-2004, 11:01
Heb er zelf mijn vorige rode type 1 gekocht..... kerel weet zijn prijzen, maar service en betrouwbaarheid zit wel goed...ik heb er nooit problemen gehad....

bobby-digital
16-08-2004, 11:15
heb er nog geen slechte verhalen over gehoord, duitse import is niet per definitie slecht... maakt geen flaus aus

MelG60
16-08-2004, 11:53
Morese heeft een goede naam in de EVO/GTT wereld. Dat duitse imports een slechte naam hebben komt omdat de "slechte" handelaren alleen de goedkoopste of auto's met schade of hoge km standen meenemen. Kenners weten dat je de mooiste auto's zelf uit Duitsland haalt.

DutchDubber
16-08-2004, 12:11
Is wel 5000 euro...

Jeroentjuh
16-08-2004, 12:32
Moree is goed bedrijf...

MauSeR35
16-08-2004, 12:42
liever goede import dan een afgetrapte nl'er zou mij nix uitmaken je moet een 2e hands auto toch altijd goed bekijken voordat je hem koopt dus waarom geen import?

VolkswagenRacing
16-08-2004, 12:52
Duitse auto staan er bekend om, dat ze meer km's draaien (gedraai hebben) als nl-ers.
Of he ik het nou helemaal mis.

MauSeR35
16-08-2004, 12:58
en? liever meer km warm op de snelweg dan veel korte koude stukjes in nl.

Chrispy
16-08-2004, 16:45
Duitse auto staan er bekend om, dat ze meer km's draaien (gedraai hebben) als nl-ers.
Of he ik het nou helemaal mis.

als ik bijv. in de wob kijk naar de km stand van de auto's die daar aangeboden worden valt dat best mee. En ik heb liever een compleet bijgehouden duitse brief in mijn handen, dan een nederlands APK rapport, en weinig km's.

vwleusden
16-08-2004, 17:02
Ik kijk naar de km-stand en vervolgens naar het interieur.... 150dkm gereden en een volledig versleten interieur... 100% zeker terug gedraaid. Ook kan je makkelijk voelen met rijden, of een auto strak aanvoeld. Heb in Golfjes gereden waarvan ik denk... deze km-stand klopt echt niet.... voelde allemaal zo slap aan. Piepjes en kraakjes in het interieur vertellen ook hoe er met een auto is omgesprongen. Ga een schuin de stoep af bijv. als alles gaat kraken is het niet al te best ;) Bij VW zit er altijd een stikker in de kofferbak onder de mat mer chassisnr enz enz, zit deze er niet in... kans op achterschade is dan erg groot ! Ik heb nu wederom weer een duitse import en het bevald me prima. Nederlandse auto's hebben vaak minder opties bij de weg.

alpina
16-08-2004, 22:22
Ik zat net nog ff op hun site te kijken en tot mijn schrik zag ik dat die edition one weg is! :( :( das ff flink balen. Ik wilde er misschien nog even naar gaan kijken.

Dat ding was echt nog helemaal origineel, op een sportstuur na. Zelfs de Edition One sticker die linksvoor schuin op de motorkap hoort zat er nog op.

Dan maar hopen dat die Edition Blue blijft staan. (volgens doppelwobber zijn daar maar 1749 van gemaakt!) :D

vwleusden
16-08-2004, 22:25
Als je wil weten wat je niet moet kopen moet je ff naar ARK auto's gaan Harmelen. Daar staat echt spul bij waarvan je denkt.... hmmm... wat is dit ? :p

alpina
16-08-2004, 22:42
Als je wil weten wat je niet moet kopen moet je ff naar ARK auto's gaan Harmelen. Daar staat echt spul bij waarvan je denkt.... hmmm... wat is dit ? :p

Dat had ik ook al gezien. Zij hebben allemaal van dubieuze dingen staan. w.o. ook een golf 2 vr6.
Die staat er vogens mij ook al eeuwen. Als je dan een g2 vr6 wil, moet je het zelf doen, lijkt mij veel leuker, is meteen ook alles naar wens qua ombouwen.

Marco
17-08-2004, 16:58
Anders neem je toch even contact op met moree, of dat ie voor je wil uitkijken naar een leuke Golf 2 GTI.

Christiaan
17-08-2004, 17:21
Anders neem je toch even contact op met moree, of dat ie voor je wil uitkijken naar een leuke Golf 2 GTI.

Doet ie ook voor je hoor....gewoon ff naar toe gaan.....