PDA

View Full Version : gz: iemand die voor mij een aluminium tank kan bouwen.


vwmk2driver
26-06-2008, 21:17
hallo.

voor mijn race golf wil ik een aluminium tank laten maken aangezien ik zelf geen aluminium kan lassen.

de tank heeft de volgende afmeting.

50cmx30cmx13cm hoog.
boven op moeten 2 grote gaten komen van ongeveer 10 cm in diameter ( waar ik de pompen door kan steken die in de tank komen.
en er moet ergens een pijp komen van ongeveer een dikte van 5 cm,om de vulslang op te monteren.

in de tank moet een schot gelast worden om een apart reservoir te creeeren waar een pomp in komt.

denk je dat u mij helpen kunt,of iemand weet die dit voor een mooi prijsje kan maken dan hoor ik het graag.

GerardMkIIVR6
26-06-2008, 21:24
Ja hier is iemand kan echt geweldig lassen RVS/Alu enz maar zal wel te ver zijn voor jou.
Zwaagwesteinde.

vwmk2driver
26-06-2008, 21:27
Ja hier is iemand kan echt geweldig lassen RVS/Alu enz maar zal wel te ver zijn voor jou.
Zwaagwesteinde.

niet zo negatief gelijk ;) :thumbup:
wat denk je dat het ongeveer moet gaan kosten ook als je zelf alle matrialen regelt?

ik maak dan gewoon een bouwtekening die stuur ik via de post of via internet naar je op.
als je hem dan klaar hebt kom ik hem bij je ophalen. of eventueel verzenden maar dat zien we dan wel weer.

kun je een richtprijs maken?
mag ook via de pb.

GerardMkIIVR6
26-06-2008, 21:39
Pb!!

johan8vplus
03-07-2008, 13:52
mag t ook van rvs worden
kan ik ook voor je regelen,ben zelf in bezit van rvs lasserij thuis
johan

chris
03-07-2008, 14:17
Waarom geen kunststof?Ook licht en ideaal voor een tank...Kemeling kunststoffen in Naaldwijk kunnen dat zo maken.Kennis van me heeft dat ook laten doen voor zn VM (Lotus 7,Donkervoort,Westfield kloon)

evilnyntje
03-07-2008, 14:24
Je kunt ze ook kant en klaar kopen. http://wescoperformance.stores.yahoo.net/ecfuelcel.html

Wim.
10-07-2008, 17:52
Ik kan evt ook wel een Alu tankje maken, doe ik wel vaker voor de Autocross.
En ik woon niet al te ver bij jouw vandaan :)

Stuur maar een PB als het nog nodig is.

vwmk2driver
11-07-2008, 11:48
Waarom geen kunststof?Ook licht en ideaal voor een tank...Kemeling kunststoffen in Naaldwijk kunnen dat zo maken.Kennis van me heeft dat ook laten doen voor zn VM (Lotus 7,Donkervoort,Westfield kloon)

is ook een optie.. maar het adres waar ik nu een alu tank kan laten maken kan dit voor zon scherpe prijs doen dat ik denk dat die plastic tank een heel eind duurder is..

maar ik kan het altijd onhouden in iedergeval bedankt voor de tip. :thumbup:

vwmk2driver
11-07-2008, 11:50
mag t ook van rvs worden
kan ik ook voor je regelen,ben zelf in bezit van rvs lasserij thuis
johan

rvs kan ook maar is natuurlijk een heel eind zwaarder dan alu.
en het word nog een voorze tank met 20 liter inhoud dus dan word het verschil tussen alu en rvs al snel groter.

maar even goed bedankt ik weet igg als ik ooit nog is iets van rvs wil dat jij dat kunt. :thumbup:

DutchRebel
17-07-2008, 18:41
zijn die tanks gewoon goed voor op straat te rijden?
en wat zou t verschil in gewicht zijn met een originele tank van een golf 1?
en verlies je dan ook meteen je tank metertje? of kun je daar gewoon een andere in laten zetten?

vwmk2driver
21-07-2008, 11:54
ik heb nu opdracht gegeven aan een jongen uit friesland hij is erg gemotiveerd en kan zowel een tank maken als een schakelmechaniek kortom alles in huis.

mijn tank komt gewoon weer een vlotter in.
er komen 2 pompjes in en diversen schotten en kamers.
gewicht van de tank zal niet veel schelen stalen tank van golf is van 1 mm dik staal en ik heb 3mm alumininium dat weegt uit eindelijk even veel.
bij mij zit het grootste verschil in de tank inhoud van nu 20 liter en origineel 55 liter.

en het nadeel van origineel is als je vele haakse bochten achter elkaar maakt en de tank is half leeg dat je aldoor geen benzine bij de motor krijgt.

GerardMkIIVR6
21-07-2008, 13:53
Hij is fanatiek he :D

DutchRebel
21-07-2008, 14:36
nooit last van gehad eigenlijk, bij mij begint eerder t olie sensortje te piepen. terwijl olie toch op peil is.

Pewi Vwteam
05-08-2008, 16:59
mmmm das ook fijn een piepen olie lampje! ff schotjes in je carterpan lassen en ff een olie spatplaat monteren!