View Full Version : WAARSCHUWING! Opgelicht? op MP
wessel97
20-05-2014, 19:14
vandaag een mailtje gehad van marktplaats, dat er meer meldingen zijn binnengekomen. hij was pas een aantal dagen actief op marktplaats, en had ook diverse dingen te koop, zoals playstation shit e.d.
maar i.i.g. de rabobank heeft het rek.nr. geblokkeerd, ik krijg er mijn geld niet mee terug maar toch, zo kan ik wel voorkomen dat hij het nog een keer flikt (zal wss toch wel weer gebeuren, maarja dat kan ik ook niet voorkomen).
RobbieMK1
20-05-2014, 19:30
Paar dagen actief op Marktplaats, dan sla ik wel over :rolleyes:
wessel97
20-05-2014, 19:37
Paar dagen actief op Marktplaats, dan sla ik wel over :rolleyes:
dit wist ik niet, kreeg ik te horen in de mail van mp, hij reageerde op een gevraagd advertenties van mij.. dus kon ik niet weten en had voor de zekerheid hem opgezocht maar kon niets vinden.
vogelliefhebber
22-05-2014, 23:04
goedendag een heel anders iets ipv vw maar diegene in bovensmilde handelt deze op dit moment ook in vogels?want als ik het lees betreffende het adres ben ik hier 2weken geleden geweest en heeft mij hiermee te pakken gehad
adres etc klopt alleen heb ik andere telefoon nrs
svp reactie wat voor actie te ondernemen
koppel vogels opgehaald maar achteraf bleek dit in en verkoop van hem te wezen ipv deze vogels tijden te hebben gehad mp kan hier niets mee aangifte politie doen?heb diverse belastende dingen op de whatsapp staan tot zeer intimiderende uitspraken van zijn kant!!telefoon en whatsapp is geblokkeerd
wessel97
22-05-2014, 23:22
goedendag een heel anders iets ipv vw maar diegene in bovensmilde handelt deze op dit moment ook in vogels?want als ik het lees betreffende het adres ben ik hier 2weken geleden geweest en heeft mij hiermee te pakken gehad
adres etc klopt alleen heb ik andere telefoon nrs
svp reactie wat voor actie te ondernemen
koppel vogels opgehaald maar achteraf bleek dit in en verkoop van hem te wezen ipv deze vogels tijden te hebben gehad mp kan hier niets mee aangifte politie doen?heb diverse belastende dingen op de whatsapp staan tot zeer intimiderende uitspraken van zijn kant!!telefoon en whatsapp is geblokkeerd
Hij handelt in van alles, playstations, ipods, iphones werkelijk alles kwam ik achter. Naar welk rekeningnummer heeft u het over moeten maken? En was het contact ook over de naam mike den visser?
Ook ik heb contact gezocht via watsapp en kreeg diverse reacties met 'kk mogool' en 'debiel' en weet ik het allemaal wat nog meer. Snap eigenlijk niet waarom hij überhaupt reageerde. Maar hij zou diegene niet kennen en hij was het zelf niet.. Ik heb het idee dat het er niet eentje is die erachter zit, maar dat ze samenwerken
Ik heb aangifte bij de politie gedaan, account is verwijdert door marktplaats, en de rabobank heeft een slot gezet op zijn rekening. Meer kon ik tot nu toe nog niet doen
Gr wessel
vogelliefhebber
22-05-2014, 23:42
Hij handelt in van alles, playstations, ipods, iphones werkelijk alles kwam ik achter. Naar welk rekeningnummer heeft u het over moeten maken? En was het contact ook over de naam mike den visser?
Ook ik heb contact gezocht via watsapp en kreeg diverse reacties met 'kk mogool' en 'debiel' en weet ik het allemaal wat nog meer. Snap eigenlijk niet waarom hij überhaupt reageerde. Maar hij zou diegene niet kennen en hij was het zelf niet.. Ik heb het idee dat het er niet eentje is die erachter zit, maar dat ze samenwerken
Ik heb aangifte bij de politie gedaan, account is verwijdert door marktplaats, en de rabobank heeft een slot gezet op zijn rekening. Meer kon ik tot nu toe nog niet doen
Gr wessel
ik ben er aan huis geweest maar kwam per toeval achter de vorige eigenaar van de vogels waarbij hij deze een aantal dagen eerder van had gekocht
en nu blijkt dat er van het hele verhaal niets klopt betreffende de herkomst etc van de vogels geeft verder niets ik heb wel wat voor mijn geld gekregen alleen niet wat er afgesproken was de vogels zouden jongen hebben gehad zoals ze noemen een bewezen koppel alleen klopt hier niets van volgens de vorige eigenaar geld krijg ik toch niet weer maar wil graag vogelliefhebbers behouden voor deze wanpraktijken!!
RobbieMK1
23-05-2014, 06:09
dit wist ik niet, kreeg ik te horen in de mail van mp, hij reageerde op een gevraagd advertenties van mij.. dus kon ik niet weten en had voor de zekerheid hem opgezocht maar kon niets vinden.
Kun je overheen kijken maar ik let er vaak wel op.
vogelliefhebber
23-05-2014, 16:03
blijkbaar toch niemand geen problemen meer met deze persoon?gaan we toch maar aangifte doen.
termijn van 2 dagen wat ik hem netjes had voorgesteld om de boel te regelen zijn verstreken :)
Weer een oplichter minder
http://www.ed.nl/regio/veldhoven/man-uit-veldhoven-opgepakt-voor-oplichting-via-marktplaats-klachten-kwamen-uit-hele-land-1.4386233
Mooi zo hopelijk pakken ze die van mij (en de rest ook) ik denk in de buurt van Groningen geef maar terug die 60 euro :mad: :shake:
vogelliefhebber
16-06-2014, 19:56
deze persoon heeft nu ook een golf3 te koop
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/vogels-parkieten-en-papegaaien/m819785056-wie-wil-er-ruilen-met-papegaaien-bied-maar-aan.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
Één keer posten is ook wel voldoende toch? En hij is er inmiddels vanaf:
De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar.
Wellicht kunnen onderstaande advertenties u verder helpen.
Polo__6N
17-06-2014, 18:48
Alstu: http://www.marktplaats.nl/verkopers/20210969.html ;)
RobbieMK1
17-06-2014, 20:14
Alstu: http://www.marktplaats.nl/verkopers/20210969.html ;)
http://link.marktplaats.nl/m820090878
Inruil snor mogelijk :D
Heb nog wel een snor liggen ergens wil me 60 euro terug :mad:
Afspraak maken om dat lelijk hok van hem te komen bekijken, en hem 6 tanden uit zijn muil rammen... voor ieder tientje 1 tand.. :thumbup:
Nou we zijn benieuwd hoe het af loopt :thumbup: :D
JettaPowerrr
21-07-2014, 06:48
Er is weer een scammer actief, ditmaal via Speurders.
Het bekende Engels geschreven verhaal met koeriers en PayPall.
Dit keer onder de naam Lucy Moore. lucy.moore1407@gmail.com
Wou mijn zeilbootje kopen voor de vraagprijs (mijn prijs €1.000,-, "haar" bod €1.150,-) te storten op mijn PayPall-account. De "agent/koerier" zou het wel afhandelen...
Afijn, het is weer tijd om de ogen open te houden!
Koop geen onderdelen bij Mark Laumen uit Nuth.
Zilveren Corrado.
16-7 geld overgemaakt voor onderdelen. En wacht nog steeds.
Zou 21-7 op het postkantoor staan om het af te geven.
Een track& trace code heb ik nog steeds niet mogen ontvangen.
Telefoon pakt ie ook niet op. En reageert ook niet meer op WhatsApp.
Triest dat dit soort volk in de scene zit.
http://m.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m826488831-g60-motoronderdelen.html
EDIT:
Uiteindelijk toch nog de spullen gekregen op 01-08
stond al 2x op het postkantoor volgens zijn berichten. (21-07"ik sta nu op het postkantoor om het af te geven") niet dus. :shake:
Op de verzendstickers stond 31-07.
Kan altijd dat het wat langer duurt door geen tijd ivm werk, vakantie etc. Wel raar dat hij niks van zich laat horen.
Jetta-GTI-16v
Onder deze naam zit hij ook hier op het forum, wellicht dat sommige mensen hem nu wel kunnen overtuigen,... :thumbup:
Dat had ik ook al gevonden.
Heb zelfs aangegeven dat ik mede vw liefhebbers er op zou attenderen. Ook geen reactie.
Geronimo
26-08-2014, 12:40
beste forummers
Ik zet het hier ff neer , mocht het verkeerd staan hoop ik dat een Mod dit goed plaatst
Hallo allemaal
Ik probeerde een ETKA te bestellen via marktplaats ,kwam op onderstaande advertentie uit die alweer verdwenen is.
Na 1 week nog niets binnen ,dus gemaild en ik kreeg idd een mail terug dat het verstuurde werd , maar door drukte het verlaat was.
afgelopen maandag weer gemaild , geen reactie en telefoon word ook niet meer opgenomen
Dus let op als je wat besteld bij de onderstaande persoon
Elsawin Software.
[MOD-BREAK] TELEFOONNUMMER EN IBAN VERWIJDERD
mvg
Geronimo
Black Devil
26-08-2014, 12:50
Dat mag niet eens, die software verkopen. Wel lullig dat je genaait bent.
Sletka op CD is zo 2005 en helemaal niet meer nodig;
Hier gewoon (legaal) online;
http://www.partscats.info/
Kom zelf uit hengelo,
Naam zegt me zo niets, meer info toevallig van deze persoon?
Is idd een oplichter.
Ik was er bijna ingetrapt. Enkel ik controleer altijd via google 06 nummer, bankrekening nummers enz. Zo kom je op diversen forums terecht met veel gedupeerden.
Toen kwam ik er achter dat dit een oplichter was. Direct marktplaats wakker geschud. De advertentie werd verwijderd. Enkelt na een paar uur stond er weer dezelfde advertentie op, alleen met een ander naam.
Intelligence
26-08-2014, 20:32
Kom ook uit Hengelo, maar naam zegt mij ook niets
Naam en woonplaats zal hij wel uit zijn duim gezogen hebben.
Geronimo
26-08-2014, 23:17
Het rekeningnr en tel nr gecheckt via mijn politie en daar was dus geen melding , dus vandaar gedaan
Een autovraagbaak van de caddy is er nog niet dus ik dacht dan heb ik iig iets
vogelliefhebber
24-12-2014, 00:19
pas op !
http://www.marktplaats.nl/verkopers/20210969.html
Erik Baas
24-12-2014, 00:51
De advertenties zijn van ene Patrick uit Smilde, 06-16931843, en ik denk dat dit een persoon is die al eerder in dit topic ter sprake gekomen is.
gangstarchin
24-12-2014, 18:16
Echt mega irritant zulke figuren. Meteen aanpakken.
SciroccomTDI
24-12-2014, 18:31
pas ook op voor de clisma controlle in zijn Polo 6n2..
wessel97
24-12-2014, 18:43
De advertenties zijn van ene Patrick uit Smilde, 06-16931843, en ik denk dat dit een persoon is die al eerder in dit topic ter sprake gekomen is.
klopt, maar dat had met vogels te maken..
Ook verhalen over de auto's zijn hier al lang gekomen. Gewoon wegblijven daar lijkt me het beste.
Ik kreeg pas nog een mail of ik de aangifte in kon trekken nou echt niet wil mijn 60 euro terug maar ja daar kun je wel naar fluiten denk ik.
Dit mag allemaal maar zo ik snap er niks van gewoon loonbeslag leggen en terug betalen :mad: :shake:
weet pricies waar de beste man woond in smilde wou een keer golf 1 onderdelen overnemen opstuuren deet hij wel maar mocht het niet ophalen raar toch
gangstarchin
25-12-2014, 13:19
Het nadeel is dat je het vrijwillig hebt overgemaakt en kunnen ze er verder weinig aan doen.
Sven-GTI
25-12-2014, 15:43
Wanneer je de gegevens van deze man hebt kun je je geld terug eisen. Des noods via de kantonrechter.
wessel97
25-12-2014, 20:37
Wanneer je de gegevens van deze man hebt kun je je geld terug eisen. Des noods via de kantonrechter.
gaat niet, ik was voor 75 euro opgelicht door erwin van den berg uit bovensmilde, ik had alles wat ik kon hebben van die gozer en toch is er niets mee gedaan, ik had twee adressen van z'n bedrijf en huis ook allebei de tel. nummers en z'n email adres. de facebook pagina van zijn bedrijf en hemzelf. en alle whatsapp geschiedenis en die van de private messages hier op het forum. en toch konden ze er niets mee.
het werkt wel zo fantastisch allemaal hier in Nederland! :weak:
gaat niet, ik was voor 75 euro opgelicht door erwin van den berg uit bovensmilde, ik had alles wat ik kon hebben van die gozer en toch is er niets mee gedaan, ik had twee adressen van z'n bedrijf en huis ook allebei de tel. nummers en z'n email adres. de facebook pagina van zijn bedrijf en hemzelf. en alle whatsapp geschiedenis en die van de private messages hier op het forum. en toch konden ze er niets mee.
Heenrijden... bivakmuts op de bakkes... aanbellen... ding dong... BAM... en toedeledokie... paar tanden eruit kost hem wat meer dan 75 euro :D
Sven-GTI
25-12-2014, 23:35
De politie heeft hier helemaal niets mee te maken he. Dat geld moet je zelf terugeisen. En dan een termijn stellen, daarna nog een aanmaning en wanneer er geen gehoor wordt gegeven maar de rechter.
Kan me niet voorstellen dat dat niet gelukt is..
In mijn geval had ik wel een adres maar daar woonde een oude vrouw heb nog wel de bank gebeld maar die mogen geen gegevens geven dus ja wie is het???
wessel97
26-12-2014, 20:13
Heenrijden... bivakmuts op de bakkes... aanbellen... ding dong... BAM... en toedeledokie... paar tanden eruit kost hem wat meer dan 75 euro :D
klopt, maar dan heb ik m´n 75 euro niet terug. ik sla er liever een paar tanden uit nadat ik mijn 75 terug heb van hem :D
wessel97
26-12-2014, 20:17
De politie heeft hier helemaal niets mee te maken he. Dat geld moet je zelf terugeisen. En dan een termijn stellen, daarna nog een aanmaning en wanneer er geen gehoor wordt gegeven maar de rechter.
Kan me niet voorstellen dat dat niet gelukt is..
oh.. vandaar dat ze er niets mee deden. dan ga ik dat eens even proberen, bedankt!
Heb je iets aparts te koop. Vermeldt niet je telefoonnr.
Chantal2015
21-03-2015, 20:48
ADRES Patrick wouterse uit smilde !!!
[MOD-BREAK] ADRES VERWIJDERD
Oplichter !!!!!!!!!
wessel97
21-03-2015, 21:40
J.de walstraat 7 in bovensmilde
0616931843
Oplichter !!!!!!!!!
dat is volgens mij hetzelfde adres wat ik had van degene die mij heeft opgelicht uit bovensmilde is die gozer andere namen aan het gebruiken ofzo?
SpeedieD
23-03-2015, 11:42
dat is volgens mij hetzelfde adres wat ik had van degene die mij heeft opgelicht uit bovensmilde is die gozer andere namen aan het gebruiken ofzo?
Wessel die vent heeft al heel veel verschillende namen gebruikt. Doet dit al heel lang.
wessel97
23-03-2015, 12:47
Dan vind ik het toch raar dat hij altijd weer op hetzelfde adres uitkomt... je zou als oplichter toch niet zo stom zijn om elke keer hetzelfde adres te gebruiken? Want hij woont wel degelijk op dat adres
SpeedieD
24-03-2015, 10:46
Klopt en de aangiftes stapelen zich op maar er gebeurt niks. Zoek ook maar eens op internetoplichting.nl
Sven-GTI
24-03-2015, 12:30
Politie of iets doet vrijwel niets met aangiftes tegen oplichters.
Je zal deze persoon zelf aansprakelijk moeten stellen en je geld + eventuele schadevergoeding op hem moeten verhalen.
Het beste is om dit via een jurist/advocaat te doen (vaak werkt zoiets toch een stuk 'dreigender' voor zo'n persoon als er via een professional zo'n claim binnenkomt).
Het slimste is dus om met meerdere gedupeerden contact te zoeken en kijken wie er bereid is om hieraan mee te doen.
Je kunt dan de kosten delen + meer kans van slagen met een hoop claims. Vooral als het voor de rechter gaat komen.
Maar goed, ik zou zelf gewoon naar dat adres gaan en het 'op mijn eigen manier' oplossen.
SpeedieD
24-03-2015, 14:47
Ik ook Sven. Maar dat is niet zoals het hoort volgens de regeltjes.
Niet dat oplichters zich daaraan houden.... Maat van mij heeft ooit een oplichter geconfronteerd en netjes zijn geld teruggehad.
Sven-GTI
24-03-2015, 15:41
Soms is intimidatie genoeg.
Als jij toevallig een paar bikers hebt als vrienden en zo langs de deur gaat om netjes je geld te vragen, dan is dat al voldoende.
Waarschijnlijk is die man dan zeer bang voor de gevolgen wanneer hij niet zou betalen :D
Maar er zijn nog tal van manieren om het op een normale / legale manier op te lossen.
Volksforum deurwaarder groep :rolleyes:
Met een treintje autos die kant op doet vast ook wonderen :D
wessel97
24-03-2015, 19:21
Volksforum deurwaarder groep :rolleyes:
Met een treintje autos die kant op doet vast ook wonderen :D
zijn auto is in ieder geval wel te herkennen.. een miami blauwe 5deurs mk1 uit ´79. bovensmilde is volgens mij zo groot niet dus die auto is zo gevonden aangezien we hier volgens mij allemaal een golf 1 van 1,5km aan zien komen :D
J.de walstraat 7 in bovensmilde
0616931843
Oplichter !!!!!!!!!
Volgens mij wel eens iemand aangeboden even langs te gaan voor z'n onderdelen, toen woonde hij nog in Assen?
daar is onze meesterdief en oplichter weer
http://www.marktplaats.nl/verkopers/20210969.html
is erwin van de berg niet dezelfde of een maatje van deze patrick?
Er staat een knopje "meld aan marktplaats" onder de advertenties.
Vreemd dat een dergelijk persoon met hetzelfde telefoonnummer (al vele jaren) weer aan het rommelen is via marktplaats
Die Patrick heeft mij 10 jaar geleden al is via MP een loer proberen te draaien met VW onderdelen. Dat is gewoon iemand die dit nodig heeft en er nooit van zal leren of van kan afkicken. Profiteert op het onderlinge vertrouwen.
In mijn geval is hij volgens mij aangepakt door vw / vf forum die hem kende in zijn omgeving. Waardoor ik vele weken later het geld alsnog terug gestort kreeg. Iets van een uitleg erbij "als je geld terug wil had je het toch ook kunnen vragen".
Van Limburg
28-05-2015, 12:33
"Onzin biedingen worden verweiderd" en spelfouten worden denkbeeldig gecorrigeerd! :thumbup:
Zat in Hoogeveen ;) weet dat hij nu in assen zit en moet m ook nog hebben heb alle emails van m bewaard :thumbup: misschien samen ff opzoek?
Nick van venrooy is weer actief, iemand zijn huidige adres gegevens???
Nick van venrooy is weer actief, iemand zijn huidige adres gegevens???
Hij handelt tegenwoordig onder de naam René van der Zee.
Ik heb evt zijn rekeningnummer en telefoonnummer, ik weet dat er al meer gedupeerde zijn!!
Nogmaals oproep hier en ook via Facebook, wij zijn op zoek naar mensen, die opgelicht zijn door Nick venrooij in het heden of verleden. Tegenwoordig handelt hij onder valse namen op Mp. Onder andere René van der zee of Henri Hil......(deze persoon is overigens hierdoor in diskrediet gekomen door het onrechtmatig gebruik van zijn naam en dus ook valse beschuldigingen aan zijn adres vandaar geen volledige naam). Graag contact per Pm, wij willen deze persoon een halt aanroepen en terugbetaling afdwingen.
Erik Baas
15-10-2015, 13:10
Waarschuwing: ene "spullen" uit Veendam heeft mij via MP een slecht werkende schakelaar verkocht, en veel te hoge verzendkosten laten betalen. De bankrekening staat op naam van Metselaar (uit Delfzijl??). De schade is niet groot, maar omdat hij meer VW-spul aanbiedt wilde ik het toch even melden.
oettinger_18
16-10-2015, 08:59
Je weet toch dat verzenden 6.95 kost dan ga je toch niet meer betalen dan nodig??
NielsDub
16-10-2015, 09:06
Daarom spreek ik altijd een prijs af incl. verzending (met track & trace).
Erik Baas
16-10-2015, 13:33
Je weet toch dat verzenden 6.95 kost dan ga je toch niet meer betalen dan nodig??Ja, daar had ik ook op gerekend, maar hij heeft het als brievenbuspakje verstuurd voor 3,95.
Sven-GTI
19-10-2015, 16:11
Brievenbuspakketje is ook 3,95 bij PostNL :thumbup:
Erik Baas
19-10-2015, 17:37
Update: al zijn advertenties zijn gisteren verwijderd, en hij heet ineens "mcn metselwerken". Dit stinkt... :-(
Erik Baas
02-11-2015, 13:33
Deze vertrouw ik bij voorbaat al niet: iemand die tot voor kort op MP adverteerde onder de namen Mirza, Careli en Sparten uit Hoogkarspel, heet nu ineens Care en woont in Amsterdam, Hoorn of Venhuizen, dat wisselt zowat per advertentie.
indewarre
21-11-2015, 00:03
Brievenbuspakketje is ook 3,95 bij PostNL :thumbup:
ja maar als je voor een pakket laten betalen € 6,95 betaal je €3,00 teveel ook krijg ik veel klanten in de winkel die willen een pakket wat niet past door de brievenbus, toch laten verzenden als brievenbus pakje de extra kosten laten ze dan aan de ontvanger.
Het lijkt erop dat ik ook genaaid ben :mad:
Gaat om deze advertentie:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/interieur-en-bekleding/m989033154-vw-golf-3-gti-20-jahre-edition-spullen.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618
Op 25-11-2015 geld overgemaakt aan ene Jan Biemans op rekening [MOD-BREAK] IBAN VERWIJDERD voor alleen de pookknop inclusief de hoes alleen nog steeds niet ontvangen.
Heb via dezelfde advertentie een bericht gestuurd maar geen reactie natuurlijk. Inmiddels heeft dezelfde persoon weer andere dingen te koop staan. Via één van die advertenties een bericht gestuurd waar mijn pook blijft maar uiteraard geen reactie.
Wie kent deze Jan Biemans? Help me out :thumbup:
Dit zijn z'n advertenties:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/20381265.html
Alle ads zijn weg ... ben dr bang voor :redface:
Alle ads zijn weg ... ben dr bang voor :redface:
Hij zal wel geschrokken zijn dat ik via andere advertenties van hem ook ging reageren of hij leest hier mee?
Is er iemand die bij de Rabobank werkt die kan inzien van wie dat rekeningnummer is? Graag dan via PB reageren i.v.m. privé gegevens natuurlijk.
Hij zal wel geschrokken zijn dat ik via andere advertenties van hem ook ging reageren of hij leest hier mee?
Is er iemand die bij de Rabobank werkt die kan inzien van wie dat rekeningnummer is? Graag dan via PB reageren i.v.m. privé gegevens natuurlijk.
Ben er inmiddels al achter dat dit rekeningnummer bij de Rabobank in Rotterdam thuis hoort.
Weer even verder speuren :rolleyes:
Dit probleem heb ik ook al eens gehad. Via andere advertenties met een ander email adres contact gelegd en gevraagd of ik onderdelen kon ophalen. Geen probleem, kon bij hem thuis. Weliswaar anderhalf uur onderweg geweest en eenmaal daar maar eens gevraagd waar mijn onderdelen bleven. Je had het gezicht moeten zien:D onderdelen gekregen en natuurlijk gratis.
Mijn tip is: als je iets koopt via MP, altijd zeggen dat je het komt ophalen, zo ben je verzekerd van tenminste een adres en telefoonnummer.
Daar is ie weer: Patrick Wouterse
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1006949008-te-ruil-aangeboden-audi-a4-ruilen-met-amerikaan.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m1006751872-mercedes-e-klasse-3-2-cdi-e320-sedan-aut-2003-zwart.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=VIP
[MOD-BREAK] TELEFOONNUMMER VERWIJDERD
minisander
10-02-2016, 22:38
Koop geen sullen van Mark Laumen uit Nuth!!!
Ik heb 3 weken gewacht op een uitlaat maar 100 smoesjes maar geen uitlaat en wacht nu al bijna een week op mijn geld terug!!!!
Hij schijnt hier ook het forum te zittn onder de naam: Jetta-GTI-16v.
Ik heb ook wel eens contact gehad met mark laumen. Woont vlak bij mij in de buurt. Nooit rare dingen gemerkt. Zal wel goed komen, ik heb bij het overmaken ook wel eens een paar dagen vertraging opgelopen, dan nog eens de 3 dagen door het verschil in bank en dan zit je snel op een week.
minisander
11-02-2016, 11:52
Ik heb ook wel eens contact gehad met mark laumen. Woont vlak bij mij in de buurt. Nooit rare dingen gemerkt. Zal wel goed komen, ik heb bij het overmaken ook wel eens een paar dagen vertraging opgelopen, dan nog eens de 3 dagen door het verschil in bank en dan zit je snel op een week.
Hij zij dat het geld vorige week vrijdag al overgemaakt was en ik heb nog geen cent dus......
Die Mark neemt het niet zo nauw.
Niks kopen van die gast.
Ook ooit eens lang bezig geweest om mijn spullen Te krijgen.
Het ene smoesje na het andere.
Kutvolk. Van alles verkopen, geld ontvangen en dan niks opsturen.
Sven-GTI
17-02-2016, 10:50
Ben er inmiddels al achter dat dit rekeningnummer bij de Rabobank in Rotterdam thuis hoort.
Weer even verder speuren :rolleyes:
Is het inmiddels gelukt?
Via banken kun je het voor elkaar krijgen de adresgegevens te achterhalen. Als jij juridische stappen wilt ondernemen zal een bank de NAW gegevens moeten geven zodat jij de persoon in kwestie kunt dagvaarden. De ene bank is daar wat makkelijker in dan de andere. Vaak als je als advocaat zijnde een brief naar de bank stuurt om deze gegevens zijn ze opeens een stuk behulpzamer.
minisander
17-02-2016, 13:53
Is het inmiddels gelukt?
Via banken kun je het voor elkaar krijgen de adresgegevens te achterhalen. Als jij juridische stappen wilt ondernemen zal een bank de NAW gegevens moeten geven zodat jij de persoon in kwestie kunt dagvaarden. De ene bank is daar wat makkelijker in dan de andere. Vaak als je als advocaat zijnde een brief naar de bank stuurt om deze gegevens zijn ze opeens een stuk behulpzamer.
Goed om te weten, nee heb hem gebeld en toen kwam hij met de rede dat er te weinig geld op zijn rekening stond op dat moment en het nu wel was over gemaakt.
Weer een smoes want dat was vorige week donderdag!
Ik heb gebeld en aangegeven dat hij tot vrijdag heeft en dan ga ik aangifte doen bij de politie en maar eens bij mijn bank langs!
Wat !#*&× zak
minisander
22-02-2016, 21:14
Het is eindelijk gelukt, na bijna 6 weken mijn centen terug. Ik heb maar even goed gezocht en uiteindelijk zijn huis telefoon nr gevonden. Kreeg ik zijn moeder aan de lijn dus die was geschrokken. Ook even uitgelegd aan mark dat ik anders even langs kom om mijn centen te halen maar dan op de niet vriendelijke manier. Klaploper!
Dus koop niks van die Mark Laumen na 6 beloftes het verstuurt te hebben en 3 beloftes om mij geld terug te boeken eindelijk mijn centen terug!!
familie bellen is zeer effectief inderdaad, meerdere keren gelukt
Erik Baas
14-03-2016, 01:33
Waarschuwing: ene "spullen" uit Veendam heeft mij via MP een slecht werkende schakelaar verkocht, en veel te hoge verzendkosten laten betalen. De bankrekening staat op naam van Metselaar (uit Delfzijl??). De schade is niet groot, maar omdat hij meer VW-spul aanbiedt wilde ik het toch even melden.
Hij heet nu "mets" en komt ineens uit Wildervank (??), en biedt weer Golf I en II-onderdelen aan. Wees gewaarschuwd...
Mooi dat je het geld terug hebt ik wacht al een jaar op het geld van de verlagingsveren maar daar kan ik wel naar fluiten op het opgegeven adres woont een oude vrouw :shake:
klopt, maar dat had met vogels te maken..
Deze beroemdheid is weer actief op facebook op diverse verkoophoekjes onder de naam Patje Wouterse, ik zeg niet dat hij mensen aan het oplichten is.
Maar misschien zijn er nog mensen die hem willen spreken ;)
vento tdi
17-08-2016, 18:02
Jetta gti 16 v idd ook erg slechte ervaring mee..
Hij komt iig niet zijn afspraken na....
Ik ben ook door hem opgelicht onder de naam Henri Hilbrands.
Na mij opgelicht te hebben heeft hij zijn naam veranderd naar Rene Van der Zee...
Heeft er iemand zijn adres/telefoonnummer? (liefst allebei :-) ), mag in PB :-)
Klaarmee
09-02-2017, 18:24
Oplichter Nick Venrooy,
Nick heeft ook mij opgelicht. Weliswaar voor een klein bedrag ( € 106,95) maar toch. Ik heb nog nooit iemand gehoord die zoveel smoesjes verzint als Nick Venrooy. Hij moest mij (nog steeds) betalen maar heeft dit nooit gedaan. Nick zit bij een bewindvoeringskantoor. Terwijl hij zegt een grote erfenis te hebben gehad en geld genoeg heeft. Nick woont nu op de Ludensweg 55 in Winschoten. Hij heeft een eigen bedrijfje genaamd AZL Poetsservice met handelsregisternummer 66915570. Zijn telefoonnummer op dit moment is: 06-40881103. Sinds vandaag staat zijn telefoon uit. Hij had tegen mij gezegd dat hij had geregeld dat iemand anders het geld naar mij over had gemaakt. Achteraf bleek het de zoveelste leugen te zijn. Uiteraard stond het geld (weer) niet op mijn rekening. Ik ga binnenkort een bezoekje bij hem brengen. Ik hoop voor degene die ook door Nick Venrooy opgelicht zijn, hiermee een beetje geholpen heb.
Klaarmee
09-02-2017, 18:25
Ik ben ook door hem opgelicht onder de naam Henri Hilbrands.
Na mij opgelicht te hebben heeft hij zijn naam veranderd naar Rene Van der Zee...
Heeft er iemand zijn adres/telefoonnummer? (liefst allebei :-) ), mag in PB :-)
Zie mijn tekst op het forum
volgens mij woont er geen Venrooy op de Ludensweg in Winschoten, de hele naam zegt me ook niks en ik kom daar uit de buurt.
Gelijk heb je dat je hem op gaat zoeken, al acht ik de kans klein dat je er iemand treft, ik zie er nooit iemand.
Klaarmee
10-02-2017, 13:45
Ik weet niet of meer mensen ervaring hebben met kopen op marktplaats maar ik wel eigenlijk, normaal gesproken nooit problemen gehad, helaas deze keer wel!
Ik had een advertentie gezien voor onderdelen voor mn polo, heel mooi want ik had (heb dus nog..) spullen nodig!
mail gestuurd naar die gozer en meteen reactie. alles bij elkaar was het 136 euro .
Ik zou het geld overmaken naar hem en dan zou hij het opsturen, aangezien ik die spullen snel wilde hebben meteen gedaan. EN DAT WAS DUS DOM!!!!!!
ik ben nu dus mn geld kwijt en hij reageert dus niet meer op mijn telefoontjes of mailtjes. nu twee manden geleden ongeveer! Al met al heb ik nu heel veel contact geprobeerd te zoeken en het lukt niet dus danmoet ik wel aangifte doen tegen hem bij de politie.
Als je iets gaat bestellen via Marktplaats en je krijgt antwoord van "vw-team" of van "Patrick" 06 45 361 771
NIET DOEN!!!!!!!!
voor mij was assen te ver rijden om te halen helaas, maar ik kom zeker nog een keer in de buurt!!!!!!
hoop dat ik meer teleurstellingen tegen kan gaan door deze waarschuwing!
grtz
PS dit zijn zijn MP advertenties waar je niet op moet ingaan!!: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//verkopers.marktplaats.nl/9425080
Zijn adres is Ludensweg 55 in Winschoten
Ik ga even gebruik maken van deze post
Ik ben via MP opgelicht beging deze maand door een zekere jeffrey
Hij verkocht R32 achterlichten en verschillende andere golf 5 en golf 6 gti onderdelen
Betaling via Paypall ging niet dus het moest via een gewone overboeking gebeuren , eens het geld was overgeboekt vroeg hij een screenshot zodat hij de achterlichten dezelfde dag nog kon versturen ...
Zodra de screenshot weg was natuurlijk alle advertenties verwijderd , mij geblokkeerd op whatsapp en mp ...
Toen ik met mijn vrouw haar telefoon via whatsapp naar hem stuurde lachte hij mij gewoon uit
Belgische en nederlandse politie hebben niet veel zin om hier iets aan te doen dus dan maar zo proberen ...
Wie kent deze persoon?
http://i911.photobucket.com/albums/ac315/teazke09/IMG-20170208-WA0000_zps4fynfcyq.jpg
Zijn naam op MP was jeffrey of R parts maar blijkbaar zou hij daniel noemen
Ik zou natuurlijk graag eens op de koffie gaan bij deze jongen ...
Iemand die deze persoon kent stuur me gerust een pb ik behandel het discreet
Thx!
oettinger_18
28-02-2017, 12:41
Het ging zeker om achterlichten nieuw in doos voor 140 euro??? Ik heb afgelopen week marktplaat al 5x gemeld dat het een fake advertentie is! Hij was 1 dag actief en hij woonde eerst limburg toen rotterdam toen daar en toen daar!. Ik had meteen door dat het oplichterij was! Hij had ze zogenaamd niet op voorraad en zou bij bestelling direct vanuit de leverancier komen! Binnen 2 dagen. Wie gelooft dat nou!! Ik kon het wel ophalen maar pas na 4 weken! Haha grapjas bij mij thuis in 2 dagen bij jou pas 4 weken. Hij verkocht ook xenon voor golf 5! Een audi rs bumper enz enz enz hij noemde zich zelf eerst andre en daarna inderdaad jeffrey. Vergteet je geld maar!
oettinger_18
28-02-2017, 17:59
Volgens mij weer actief???
Ook 1 dag actief
Golf 5 gti stuur
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1141351394?utm_source=whatsapp&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons
Kijk bij alle advertenties gti remmen zijn r32 geworden
Erik Baas
28-02-2017, 18:14
Advertentie is alweer weg, account idem!
Mensen let op!
Zijn oude bedrijf AZL Poetsservice is per 16-2 (ingeschreven ergens in okt 2016) uitgeschreven bij de KVK maar op 8-2 dook er op hetzelfde adres een nieuw bedrijf op:
handelsonderneming zal
kvk nummer 68027907
en dat staat op naam van zijn vrouw dus oppassen!
marcoijpelaar
14-03-2017, 09:36
Hi All,
OPGELICHT door iemand die zich voordoet als Timon Nieuwenhuizen met reknr [MOD-BREAK] IBAN VERWIJDERD. Zijn markplaatsnaam is VKM. Hij reageert op gezocht advertenties waarin je vraagt om auto-onderdelen. Zeer behulpzame jongeman met verstand van zaken, echter zodra het geld over is gemaakt geen reactie meer. Achteraf kom ik erachter dat zijn banknummer bekend is bij de politie.
wees gewaarschuwd.
oettinger_18
25-03-2017, 10:21
Hij is weer actief dus kom je op marktplaats goedkoop zogenaamde xenon koplampen van golf 5 6 en polo tegen niet kopen!! Is te goedkoop en je kan ze nirt ophalen
Golf 5 R32 koplampen orgineel
€ 250,00
http://link.marktplaats.nl/m1149355787?utm_source=whatsapp&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons
amosfantasia
14-12-2017, 18:28
Deze man heeft een oudere vrouw van bijna 72 jaar belogen,bedrogen en opgelicht .
De vrouw is geblokkeerd door hem .Telefoon ,FB,dat heeft hij allemaal geblokkeerd .Schade voor de oudere vrouw Euro 920 .
Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma doet mee met deze Oplichters praktijken .
Er zijn valse adressen ook doorgegeven op een Koopkontrakt .Wie kan mij helpen aan het juiste adres .
De politie in Beilen is op de hoogte gesteld .
Maar het adres'? Hij heeft opgegeven Veenhoopsweg 1 c in Smilde maar daar woont hij niet .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar .
amosfantasia
14-12-2017, 18:33
Deze man heeft een oudere vrouw van bijna 72 jaar belogen,bedrogen en opgelicht .
De vrouw is geblokkeerd door hem .Telefoon ,FB,dat heeft hij allemaal geblokkeerd .Schade voor de oudere vrouw Euro 920 .
Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma doet mee met deze Oplichters praktijken .
Er zijn valse adressen ook doorgegeven op een Koopkontrakt .Wie kan mij helpen aan het juiste adres .
Maar het adres'? Hij heeft opgegeven Veenhoopsweg 1 c in Smilde maar daar woont hij niet .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar .
amosfantasia
14-12-2017, 18:36
Alle bewijzen van zijn adverteren op FB en MP heeft de vrouw in handen .Zijn vriendin Natalie Blomsma uit Assen
doet mee met deze Oplichters praktijken .
Deze OPLICHTERS blijven actief .Ook met het liegen en bedriegen .Wat is het correcte woonadres ? Ik wil de zaak netjes met hem oplossen maar dit wordt moeilijk .Het enige is ...bij Geen gehoor om het dan echt aan te geven bij de politie in Beilen .De oude vrouw is OPGELICHT door hem en haar . De handdoek wordt niet in de ring gegooid voor deze OPLICHTER .
amosfantasia
14-12-2017, 19:26
Inmiddels heet de politie kontakt gehad met hem /telefonisch/en gevraagd om alsnog kontakt op te nemen met de gedupeerde .Meneer Patrick doet dat niet .Er is gezegd dat er aangifte wordt gedaan .Hij zegt:Dan zien we dat wel !
Het zit nu in de pen om aangifte te doen .Meneer wil het niet op een normale manier oplossen .Ik heb kontakt gehad met het bureau in Beilen .
Zijn er meer mensen die ook aangifte tegen deze oplichter willen doen? Als ik het hier zo lees dan zijn het veel gedupeerden .
skywalker38
14-12-2017, 22:57
Is zijn adres niet bekend bij gedupeerden?,zo’n jongen vraagt om een bezoekje bij af te leggen
VeeDubber
15-12-2017, 08:58
Hallo Allen,
Volksforum wil voor jullie allemaal een platform bieden om informatie uit te wisselen, ook als het gaat om oplichting. Waar wij echter niet achter kunnen staan is het publiekelijk plaatsen van prive-informatie. Deze informatie wordt dan ook verwijdert van het forum.
amosfantasia
15-12-2017, 08:59
Deze TOP-Oplichter Patrick Wouterse heeft een Vals adres opgegeven,zelfs op een verkoop kontrakt met zijn handtekening er onder .
amosfantasia
15-12-2017, 21:10
Heb je geen rechtsbijstand?? Die kunnen je zeker helpen/ adviseren in deze
Ik heb wel Rechtsbijstand maar deze Patrick Wouterse alias Piet Geluk heeft een vals adres opgegeven ,dus de toegestuurde brief van de Rechtsbijstand naar deze Oplichter kwam terug .
Ben in kontakt geweest met de politie .Ga deze week aangifte doen .Bedrag Euro 920 .-
Mensen let op!
Zijn oude bedrijf AZL Poetsservice is per 16-2 (ingeschreven ergens in okt 2016) uitgeschreven bij de KVK maar op 8-2 dook er op hetzelfde adres een nieuw bedrijf op:
handelsonderneming zal
kvk nummer 68027907
en dat staat op naam van zijn vrouw dus oppassen!
hoi. ik ben denk ik opgelicht door dit persoon op Tweakers.net.
is er enige info die je me kan geven over dit persoon?
hij stond op tweakers met de naam VKM
Is zijn adres niet bekend bij gedupeerden?,zo’n jongen vraagt om een bezoekje bij af te leggen
hoi. ik ben denk ik opgelicht door dit persoon op Tweakers.net.
is er enige info die je me kan geven over dit persoon?
hij stond op tweakers met de naam VKM
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.