View Full Version : Doe mij een vette chevy!!
Pedaalemmer
17-08-2004, 10:04
Ja khoorde het op de radio...
Deawoo Nexia word Chervolet kadett :D
Pedaalemmer
19-08-2004, 09:34
nee sjamp dat van kadett was een geintje...
wtf is een lacetti?
goede manier om die laatste paar huidige chevy klanten ook nog weg te jagen....
denk dat ze er geen klant mee winnen... enkel verliezen...
Pedaalemmer
19-08-2004, 09:59
he gadver..ik weet al welke je bedoelt...
ik vind het echt zonde van chervolet...dat ze deawoo dan laten uitsterven en voor chervolet nieuwe en goede modellen uitbrengen ipv simpel naamplatjes verwisselen...
VAG gaat toch ook geen porsche emblemen op skoda`s plakken... :rolleyes:
je moest eens weten wat er met logo's gerommeld word... zoals sjampoo al zei.. de kadett E alleen al was bij 3 merken te koop
Pedaalemmer
19-08-2004, 10:06
ja maar dat zie je wel vaker dan is het meestal tegenwoordig in samenwerking van 3 merken net als met de ford galaxcy, seat alhambra en volkswagen blablabal...
maar een compleet merk zo verneuken..tsja..kben fan van amrican mussle cars en chervolet heeft daar een hoop van ...maar deawoo daar aan toevoegen is belachelijk..in mijn ogen....
er is weinig meer over van chevy hoor. ze verkopen de daewoo's in de US ook al een paar jaar als chevy.. Tis gewoon de goedkoopste manier om het assortiment uit te breiden.
Pedaalemmer
19-08-2004, 10:10
dat wist ik niet...ik zie alleen berichten van een nieuwe corvette ik wist niet dat ze zo beroerd bezig waren...stupids americans...
tsja als ze bush als president hebben dan kun je net zo goed een merk ook zo omzeep helpen...:D
Als ze maar niet de hele productie naar Azië verplaatsen (vanwege lage lonen goedkoop produceren, nul milieuregels, Spartaanse arbeidsomstandigheden..), want dan gaat de economie hier nog verder de shit in.
Pedaalemmer
19-08-2004, 10:25
porsch valt toch ook gewoon onder vag?...dat dacht ik..
dat wist ik niet...ik zie alleen berichten van een nieuwe corvette ik wist niet dat ze zo beroerd bezig waren...
ze zijn zelfs zo beroerd bezig dat ze de corvette niet meer als chevy verkopen omdat ze bang zijn dat dan niemand hem wil hebben... Corvette is gewoon Corvette... een apart merk tegenwoordig
Pedaalemmer
19-08-2004, 10:36
ze zijn zelfs zo beroerd bezig dat ze de corvette niet meer als chevy verkopen omdat ze bang zijn dat dan niemand hem wil hebben... Corvette is gewoon Corvette... een apart merk tegenwoordig
mmm...dat kan ik nu wel begrijpen met na deze stap met deawoo..
de chervolet corvette is toch ook een samenwerking geweest toch nooit een project van chervolet helemaal zelf...
GTD Special
22-08-2004, 16:59
De hele productie....
voor zover ik ook maar iets weer/wil weten over daewoo, doet daewoo al heel lang aan onderdelen verzorging voor GM. Heb een half jaar geleden een Kadett-station van een ruil(sloop) hart voorzien,.. blokje wat erin kwam had gewoon een daewoo ontsteking. Die eruit kwam was een GM ontsteking: Zag er exact hetzelfde uit (zelfde blok ook), alleen ander logo.
waarschijnlijk blijven de daewoo-chevy's gewoon uit Asia komen,.. net zoals de VW Taro :-) Even over de Volkswagen Taro gesproken.... dat is dus echt een Toyota met Volkswagen logo´s. Als je bijvoorbeeld goed naar achterlamp kijkt (waar meestal ook een logo van het desbetreffende merk op staat) staat bij de VW Taro gewoon een Toyota logo. En zo is heel deze auto opgebouwd :rolleyes:
Hier heeft Volkswagen in de jaren ´90 (relatief goedkoop) gebruik gemaakt van de 4x4 ervaring van Toyota. Hiermee kon dus gekeken worden of 4x4 modellen door VW klanten (en concurrentie) werd afgenomen, voordat VW zelf veel geld zou moeten investeren in de ontwikkeling van een 4x4...
Wordt de Taro eigenlijk nog gemaakt??
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.