bugs
17-08-2004, 23:22
Vanmorgen half 7 ging de wekker al (das best vroeg vor mijn doen )
na eveeneen broodje gegeten te hebben en natuurlijk de rest van het ochtendritueel afgehandeld te hebben stond om 6.45 ulli bij mij voor de deur om mee te gaan naar Arnhem.
het werd best spannend, ik had namelijk nog niet in die auto gereden...
groene platen er op, even vastmaken en het feest kan beginnen .
sleutelje omdraaien en hij springt meteen netjes hoog in toeren aan, na een keertje een beetje gas geven gaat ie wat lager stationair lopen.. Perfect dus!
toen naar het tankstation. Hup! doppie er af en de slang er in, ik had de handel nog niet ingedrukt, of het gekke ding klikte alweer zo van: hij is vol :S
na nog een paar pogingen kwamen wij er achter dat de tank nog gewoon propvol zat
na 10 euro benzine er naast te hebben geknooit (lees: geknoeit:) )
zijn we lekker relaxed met een gangetje van 80 a 90 kilometer per uur naar Arnhem getuft. ow ow, wat rijd dat super zeg! geen trilingen in het gaspedaal, heerlijk comfortabel geveerd, geen herrie aan de kop, gewoon SUPER!!
toen we daar aan waren gekomen was het hek nog dicht.. eventjes wachten dusss.
na een kwartiertje te hebben gewacht werd de poort door een vriendelijk lachende man open gedaan. Later bleek dat dit onze keurmeester was.
Papiertjes afgegeven en daar mocht ie eindelijk naar binnen..
toen ik de motorkap opendeed zei hij: SOW! maar das een mooie!
na een aantal controles was ie goedgekeurd! Ik moest alleen beloven dat ik de rechter koplamp even af laat stellen
eventjes wachten op de papiertjes, een kleine donatie en als een gek naar de douane om hem aan te melden.
dat aanmelden stelde echt geen ruk voor! even een blaadje invullen dat lijkt op een loonbelastingverklaring, het kopietje krijg je mee naar huis en dat was het!
BPM en verwijderingsbijdrage hoef ik niet te betalen omdat ie ouder is
dan 25 jaar
nu is het alleen even wachten op het kenteken en de kentekenplaten!
met een beetje mazzel kan ik zaterdag rijden!!
dat was mijn beleving met de RDW
groeten daniel.
na eveeneen broodje gegeten te hebben en natuurlijk de rest van het ochtendritueel afgehandeld te hebben stond om 6.45 ulli bij mij voor de deur om mee te gaan naar Arnhem.
het werd best spannend, ik had namelijk nog niet in die auto gereden...
groene platen er op, even vastmaken en het feest kan beginnen .
sleutelje omdraaien en hij springt meteen netjes hoog in toeren aan, na een keertje een beetje gas geven gaat ie wat lager stationair lopen.. Perfect dus!
toen naar het tankstation. Hup! doppie er af en de slang er in, ik had de handel nog niet ingedrukt, of het gekke ding klikte alweer zo van: hij is vol :S
na nog een paar pogingen kwamen wij er achter dat de tank nog gewoon propvol zat
na 10 euro benzine er naast te hebben geknooit (lees: geknoeit:) )
zijn we lekker relaxed met een gangetje van 80 a 90 kilometer per uur naar Arnhem getuft. ow ow, wat rijd dat super zeg! geen trilingen in het gaspedaal, heerlijk comfortabel geveerd, geen herrie aan de kop, gewoon SUPER!!
toen we daar aan waren gekomen was het hek nog dicht.. eventjes wachten dusss.
na een kwartiertje te hebben gewacht werd de poort door een vriendelijk lachende man open gedaan. Later bleek dat dit onze keurmeester was.
Papiertjes afgegeven en daar mocht ie eindelijk naar binnen..
toen ik de motorkap opendeed zei hij: SOW! maar das een mooie!
na een aantal controles was ie goedgekeurd! Ik moest alleen beloven dat ik de rechter koplamp even af laat stellen
eventjes wachten op de papiertjes, een kleine donatie en als een gek naar de douane om hem aan te melden.
dat aanmelden stelde echt geen ruk voor! even een blaadje invullen dat lijkt op een loonbelastingverklaring, het kopietje krijg je mee naar huis en dat was het!
BPM en verwijderingsbijdrage hoef ik niet te betalen omdat ie ouder is
dan 25 jaar
nu is het alleen even wachten op het kenteken en de kentekenplaten!
met een beetje mazzel kan ik zaterdag rijden!!
dat was mijn beleving met de RDW
groeten daniel.