Ron89
07-07-2008, 19:57
Hierbij zet ik Mijn Golf MK 2 te koop.
Ik doe hem weg wegens aanschaf grotere auto.
APK tot : september 2008.
Km stand: 236000
Er zitten nieuwe banden op nog geen 1000Km mee gereden.
Deze Lm velgen zijn er evt. ook levebaar bij alleen niet bij deze prijs.(hij wordt verkocht dus met orginele velg+wieldop)
De auto is motorisch goed lopend.
Leuk voor de beginnende bestuurder, goedkoop in de belasting.
Belasting: 48 euro per kwartaal.
Auto rijdt 1 op 12 (bij stadsritten.) Ik heb hem altijd voor t werk gebruikt. Puur stadsritten dus.
De auto is van 1992 en is bikkel hard van onder zit strak in de lak.
Kortom, gewoon goede, mooie auto. voor nog veel jaren rijplezier!
Speciale Opties:
Trekhaak, digitaal klokje, toerenteller, bestuurderstoel in hoogte verstelbaar,dubbelle koplampen. zonnedak, Speciale achterlichten.(zwart rode achterlichten), incl orginele achterlichten, tellerhuis,orginele hoedenplank,
Ik ben telefonisch bereikbaar op t nr: 06 13 94 29 62
voor fotos kijk bij marktplaats autodiversen volkswagen onderdelen: Volkswagen Golf 1.6 U9 1992
Link: http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/179802433-volkswagen-golf-1-6-u9-1992.html
990 euro
Ik doe hem weg wegens aanschaf grotere auto.
APK tot : september 2008.
Km stand: 236000
Er zitten nieuwe banden op nog geen 1000Km mee gereden.
Deze Lm velgen zijn er evt. ook levebaar bij alleen niet bij deze prijs.(hij wordt verkocht dus met orginele velg+wieldop)
De auto is motorisch goed lopend.
Leuk voor de beginnende bestuurder, goedkoop in de belasting.
Belasting: 48 euro per kwartaal.
Auto rijdt 1 op 12 (bij stadsritten.) Ik heb hem altijd voor t werk gebruikt. Puur stadsritten dus.
De auto is van 1992 en is bikkel hard van onder zit strak in de lak.
Kortom, gewoon goede, mooie auto. voor nog veel jaren rijplezier!
Speciale Opties:
Trekhaak, digitaal klokje, toerenteller, bestuurderstoel in hoogte verstelbaar,dubbelle koplampen. zonnedak, Speciale achterlichten.(zwart rode achterlichten), incl orginele achterlichten, tellerhuis,orginele hoedenplank,
Ik ben telefonisch bereikbaar op t nr: 06 13 94 29 62
voor fotos kijk bij marktplaats autodiversen volkswagen onderdelen: Volkswagen Golf 1.6 U9 1992
Link: http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/179802433-volkswagen-golf-1-6-u9-1992.html
990 euro