PDA

View Full Version : wat te doen met me cabrio1


Melvin
18-08-2004, 10:09
edited

arnus71
18-08-2004, 10:28
Ik zou 'm zo houden, misschien andere velgjes (minder breed) en wat lager? En natuurlijk de type 1 GTI onderlip spoiler voor...

Ik begin al die chromen handgrepen etc een beetje zat te worden, zit bijna op elke type 1 tegenwoordig!

Beetlefreak
18-08-2004, 10:37
Dakrek :D:D


Andere velgen, idd wat lager, grille zonder logo enz. enz. :)

Edward
18-08-2004, 11:35
ik hou in principe van best veel stijlen, oldskool, pimp, en rat-look... zolang het maar geen gaas, plastic, of spoilers zijn....
http://members.home.nl/melvinvandewetering/cabrio.jpg

very...very...VERY good!!!!!!

Melvin
18-08-2004, 12:27
nou mensen, de velgen vind ik zelf super mooi, moeten uiteindelijk alleen nog wat mooiere bandjes op, de velgen blijven echt, heb ik samen met me pa een maand op gewerkt om ze zo te krijgen... de auto is ook al 60/40 verlaagd en eigenlijk kan ie niet lager meer... wellicht komt er voor het comfort etc. toch nog ooit een schroefset, maar dat is nu ff niet van belang...

owhja, ik houd dus van primerlook ook nog, naast oldskool, rat-look en pimp...

wie heeft er een idee hoe ik er een eyecatcher van moet maken?

Tommy
18-08-2004, 12:32
velgen zijn heel persoonlijk.... optisch "tunen" zowieso... dus doe wat je zelf vindt, dat geeft je auto meer "ik"

wil je een auto die jij mooi vindt en bij jou past, of een die mooi gevonden wordt?

gewoon zo houden... en waar je zelf nog eens zin in hebt aanpassen...


*ai, klinkt best wel Oprah... hehehe*

Melvin
18-08-2004, 12:33
aha i know... maar ik wil graag kijken wat jullie ervan vinden en of jullie misschien goede ideeen hebben over kleur en evt. accesoires...

Tommy
18-08-2004, 12:37
velgen zijn niet echt mijn smaak... wel erg netjes, zien er goed uit, maar niet mijn smaak....

andere banden, en lager... maar dan wordt het idd schroefset...

tankdop is standaard zo?(geen idee :redface: ) hmmz... ben er niet weg van, dan of helemaal chroom, of zwart...

richting old-skool zou ik hier het best bij vinden passen, en dan hoef je niet veel te veranderen dus ;)

Melvin
18-08-2004, 12:44
neej tankdop hoort idd niet zo... die ring eromheen is van de alu tankdop, heb ik gekregen dus erop gezet... of het erop blijft twijfel ik zelf idd ook nog over... maar ALS ik hem laat spuiten wordt het toch een compleet chrome tankdop, OF ik doe iets heeeeel aparts met de tankdop (maar daar ben ik me nog op aan het orienteren ;))

René
18-08-2004, 13:03
hmm.. ik zou het zonde vinden als je er een rat van maakt of een primer-bak....daar istie nog veels te mooi voor! ik zou kiezen voor de Cult-look...tenminste..dat vind ik persoonlijk een hele mooie look....maar wat jij mooi vind.. das et belangrijkste!:)

Melvin
18-08-2004, 13:22
rat-look was eigenlijk ook al afgevallen, omdat ik geen zin heb om de lak te verneuken... maar liever dat er een nieuwe shiney laag overheen komt :D... of niet shiney, kan ook mooi zijn...

René
18-08-2004, 13:25
is de lak niet meer goed dan?? ziet er wel strak uit (maar das logisch van zo`n afstand :) ) of zie ik het goed dat de motorkap een iets andere kleur heeft dan de rest van de auto??

Melvin
18-08-2004, 13:28
lak is nog verbazingwekkend goed eigenlijk... alleen onder de plastic wielkappen heb ik tectyl moeten gebruiken omdat daaronder vocht en modder heeft opgehoopt... dat is nu wel opgelost, maar ik rijd graag zonder plastic...

ook wil ik kleine bumpers, dus moeten er gaatjes dichtgemaakt worden van de huidige bumper ophanging... en bovendien ben ik nogal beinvloedbaar hehe, dus de ene keer wil ik dit de andere keer wil ik weer dat... maar een nieuw laklaagje heb ik altijd al gewild... dat icm het cleanen van de motorruimte (en de motorruimte bijv. cremekleurig...)

René
18-08-2004, 13:34
(en de motorruimte bijv. cremekleurig...)

Wow!! Dat wordt poetsen...!!! :wink:

Melvin
18-08-2004, 13:37
alleen cremekleurig weet ik ook nog niet zeker haha (wat weL?)

want er is niks creme aan me auto, interieur is rood, remklauwen zijn rood, dus misschien is rood wel een mooie motorruimte kleur, maarja... rood in je motorruimte? zijn nu wel onderdelen roodgelakt, maar dan misschien toch zwarte motorruimte? (damn zo blijf ik twijfelen :S) ja zwart is wel het makkelijkste!!! zwart it is (tot nu toe)

René
18-08-2004, 13:40
of gewoon in de kleur van je auto......:)

Edward
18-08-2004, 18:19
op zijn gat schroeven dat kreng

Melvin
18-08-2004, 20:02
@edward: kreng ligt op ze gat... is voor nu genoeg verlaagt... kan hiero nog net overal opkomen...

maar wat vinden jullie van de kleur of wat voor kleur zou het moeten worden?

teknix
18-08-2004, 20:03
Niks mis mee toch,vind em nu al ok.Maar idd ik ben net zo ,ben nu ook met mijn cabbie bezig.Chrome bumpers zouden idd mooi staan en een schroefsetje en plattere bandjes.

Tommy
18-08-2004, 20:04
kleur is goed!

vind grijs/antraciet erg mooi persoonlijk...

René
18-08-2004, 20:11
of van die cosworth luchthappers in de motorkap!! Dat is mooi :wink: :wink: :biggrin: hahaha!!! nee joh! nix aan doen... hij is af zo!

Jeff
18-08-2004, 20:25
Ik heb wat moeite met je achterwielen. Dat klopt niet. Wat vind je van Porsche telefoons of Fuchsen? Dat lijkt mij heel gaaf onder jou cabbie.

Melvin
18-08-2004, 20:28
wat klopt er nou weer niet aan mijn achterwielen? ja er komen nog spacers achter om ze iets verder naar buiten te brengen maar voor de rest is alles in orde lijkt me toch hoor... porsches zijn misschien ook wel cool, maar andere velgen is out of the question... never going to happen... kleurtje ben ik dus nog lange niet uit :S

Jeff
18-08-2004, 20:46
Op de foto lijkt het wel of je velgen gephoto-shopt zijn. De maten zijn duidelijk anders dan de voorwielen. Mooie velgjes, die zie je niet veel.

Melvin
18-08-2004, 20:49
ik heb de velgen enkel in amerika ooit eerder gezien maar nog nooit hoe ik ze heb (rand en hart gepolijst)

maaruhm, op die foto lijkt het idd niet te kloppen, maar ze zijn voor en achter even breed met even brede rand hoor... zal wel komen omdat de auto linksonder de plek van fotografie staat: maw dat de achterste velg verder weg staat....

voor mijn budget is het natuurlijk goed om dezelfde kleur te houden... dat zou namelijk inhouden dat ik alleen de buitenkant laat spuiten.... of misschien toch een andere kleur haha... kweet het allemaal niet meer hoor...

golf1gtd
18-08-2004, 21:17
oldschool :D

golf1gtd
18-08-2004, 21:20
ik krijg binnenkort meer foto's van mijn golfje..

Tjaap
18-08-2004, 22:01
wielen zijn MoMo Quazars toch? zuinig op zijn... zijn zeldzaam

hajee
18-08-2004, 22:13
mooie cabrio!
velgen zijn ook wel ok. rijd niet iedereen mee...
maar als ie van mij was...
schroefsetje, 195/45/15's eronder, stalen bumpertjes, en spatbordverbreders
weglaten, en géén andere kleur onder de motorkap,
maar gelukkig is dat voor iedereen persoonlijk,
smaken verschillen en jij moet er in rijden, dus gewoon doen wat je zelf mooi vind
:cool:

golf1gtd
18-08-2004, 22:39
hahaha,

allereerst, het is geen cabrio, maar een echte golf 1 of zeg ik nu iets onaardigs, en de andere kleur is foutje van de spuiter, die een foutje van de vorige eigenaar weg moest werken. of had je het niet over mijn auto hajee, ik heb nl afschuwelijke stalen velgen en zoek een leuke ats 15 inch set liefst gepolijst ..

Steeph
18-08-2004, 23:06
Mooie cabbie...
Houden zo!

genieten met dakkie los!

Grtzzz

Melvin
19-08-2004, 08:37
velgen zijn idd momo quasars... goed speurwerk tjaap!!!

schroefset komt denk ik met de tijd eronder, 195/45/15ers ook, moet eerst deze nog ff slijten want het is trouwens ook nog eens zo dat mijn budget niet supergroot is (lees: student), en stalenbumpers ben ik naar op zoek... dus als iemand me daarbij kan helpen? (spatbordverbreders worden weggelaten na spuitbeurt) Kleur misschien wel dat oldskool geel van een hele mooie golf 1 on bbsjes... vind ik ook wel wat hebben... iemand die ff zo'n kleur op me auto kan photoshoppen?

hajee
19-08-2004, 12:24
hahaha,

allereerst, het is geen cabrio, maar een echte golf 1 of zeg ik nu iets onaardigs, en de andere kleur is foutje van de spuiter, die een foutje van de vorige eigenaar weg moest werken. of had je het niet over mijn auto hajee, ik heb nl afschuwelijke stalen velgen en zoek een leuke ats 15 inch set liefst gepolijst ..

neenee! die is zo wel ok! us bumpers zijn gaaf!! vooral met die grille,
bedoelde eigenlijk de cabrio waar de topic over gestart was.. :D
maar heb je daar meer foto's van?? :D

ex0dus
21-08-2004, 09:05
Ik wil eigenlijk wel eens wat foto's zien van je nieuwe interieur enzo. ;)

Melvin
21-08-2004, 09:18
stelt niet zo veel voor, gewoon rood leder... heb er trouwens ook geen goede foto's van, moet je maar eens in het echt zien ;)

MauSeR35
21-08-2004, 14:02
daar moet je ook nog rekening mee houden he, als je je auto oranje spuit dan zal het niet mooi meer staan bij je interieur of zit je daar niet mee? ik vind namelijk dat dat wel moet matchen.
Verder mooie auto, voer eerst maar eens uit wat je in je eerst bericht had staan, plastic weg en stalen bumpers en dan rustig verdar kijken joh.
(Good thing come to those who wait ofzo toch?)