View Full Version : golf2 + lenso bsx 15"
Wie kan me helpen met de banden keuze.
Ik heb een golf2 en lenso bsx 15" er komt een nieuw schroefsetje onder.
Ik wil de banden een beetje rekke maar niet teveel :redface: Ik had een paar nankangs op het oog maar ik heb geen beeld hoe dat eruit gaat zien.
Ik heb totaal geen verstand van banden dus foto's geven me een goed beeld.
En als het kan de maat erbij zodat ik bij me bandenzaak de goeie maat door kan geven.
Hoop dat ik wijzer word met jullie hulp :D
Alvast bedankt
Lenso BSX is altijd 7J, zou er zelf 185-45/15 om heen laten leggen, staat licht getrokken dan. 165-50/15 is teveel stretch (wat jij rekke noemt :P)
Zullen wel 7J brede Lenso`s zijn neem ik aan?
Dan staat 185-45-15 Nankang erg lekker.
Banden zijn te bestellen op www.autobandenmarkt.nl
sorry klopt is inderdaad 7j
ik ben bang dat als ik die 185 neem dati gaat aanlopen bij me kast.
heb een foto gezien van een MK2 die niet zo laag was met die maat en die banden zijn best bol
vandaar die foto's van een lowlow met 15" die maten
Ik heb toendertijd lenso's gehad, met 165/50/15, niet TEveel stretch en erg goed te rijden! FF de search gebruiken!
dit is 165-50-15 op een lenso 7J velg:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RHTGKTO4.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VIWNHGUP.jpg
vind het van achteren wel erg iel staan :rolleyes:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BOJ4EO3D.jpg
Ik heb toendertijd lenso's gehad, met 165/50/15, niet TEveel stretch en erg goed te rijden! FF de search gebruiken!
Ik heb even gekeken mooie bak die witte, zolaag moet die van mij ook worden alleen dan G2 :D
Maar jij heb helemaal geen last van aanlopen???
De Limburger
15-07-2008, 20:18
nee man met die maat kun je zo ontzettend laag.. ik heb ze zelf nu ook op de golf 2 zitten zijn erg fijn, goede grip en de stretch valt echt reuze mee..
Ik zou zeggen plat gooien die hap en dan 165-50-15 erop..
Ps: ik had eerst ook 185, maar dat vond ik toch nog net wat te bol staan dat is nu met die 165gers weg..
Gr Ronnie
nee man met die maat kun je zo ontzettend laag.. ik heb ze zelf nu ook op de golf 2 zitten zijn erg fijn, goede grip en de stretch valt echt reuze mee..
Ik zou zeggen plat gooien die hap en dan 165-50-15 erop..
Ps: ik had eerst ook 185, maar dat vond ik toch nog net wat te bol staan dat is nu met die 165gers weg..
Gr Ronnie
bedankt ik denk dat ik er wel een beetje uit ben, nu alleen nog kijken wat de prijzen zijn
ronnie_v
30-07-2008, 19:13
heb afgelopen zaterdag, mijn setje lenso bsx met 185/45/15,onder mijn collega's golf2 gti gemonteerd. Gewoon voor het idee, maar ik vond het niet echt mooi ogen, de wielkast wordt niet echt goed gevuld, naar mijn mening.
huismuis
08-08-2008, 15:50
ik rijd zelf ook op lenso bsx 15 inch en achter met et waarde 20 en voor et 38 dit zijn ok de enige et waardes leverbaar voor deze velg..
zelf heb ik 195/45/15 van maxxis met v profiel.. ook zit er onder mijn golf mk2 een schroefset hiermee zou je hem 6.5 cm kunne verlagen ligt er ook een beetje aan hoe stug de schroefset is natuurlijk maar ik zit op 6.5 cm verlaging en loop alleen aan wanneer er meer als 3 mensen in de auto zitten..
btw schroefset is van supersport
mvg, huismuis
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.