Log in

View Full Version : Autostadt Wolfsburg

Einherjar_1987
14-07-2008, 13:13
weet niet waar ik dit anders moet posten... als het verkeerd staadt mag een admin ofzo dit topic wel moven... maargoed. ik zat net even op de vw site te kijken en daar las ik over een fabrieksbezoek. en dat is als VW fanaat natuurlijk wel een must. dus ik lees verder en zie dat het een 2 daags arragnement is voor €115,- p.p +overnachting in 4* hotel plus dat er van alles te doen is. nu wil ik nog graag ergens geen dit jaar dus is dat wel vrij aantrekkelijk voor mij. nu is mijn vraag is hier al eens iemand heengeweest en is het die 115 of als er iemand meegaat 230 euro waard? of is het verspilling van geld en tijd

Tjaap
14-07-2008, 13:51
ben er zelf nooit geweest :( maar hoor van velen dat het helemaal geweldig is..
staat zeker nog op de to-do list

LRR
14-07-2008, 13:56
Ben er met m'n vrijgezellenfeest geweest (even 1 dag op en neer).

Het is daar inderdaad "helemaal geweldig". Wij gaan eind dit jaar ws nog een keer.
Maar dan meerdere dagen. Als je ook nog naar het museum wil moet je even checken
of deze wel op zaterdag los is. Ik dacht een keer gehoord te hebben dat deze in het weekend dicht is ??? (klinkt wel onlogisch trouwens).

Groeten,

LRR

VeeDubber
14-07-2008, 14:01
Heb een half jaar in WOB gewoond en toendertijd ook een aantal keer naar de Autostadt geweest. Autostadt is de moeite waard vooral het Zeithaus. Maar als echte liefhebber is het Volkswagen Museum zeer zeker een aanrader, daar zou ik ook tijd voor maken als ik jou was.

G-eert-40
14-07-2008, 16:54
Ben er met m'n vrijgezellenfeest geweest (even 1 dag op en neer).

Het is daar inderdaad "helemaal geweldig". Wij gaan eind dit jaar ws nog een keer.
Maar dan meerdere dagen. Als je ook nog naar het museum wil moet je even checken
of deze wel op zaterdag los is. Ik dacht een keer gehoord te hebben dat deze in het weekend dicht is ??? (klinkt wel onlogisch trouwens).

Groeten,

LRR

hier wilde we over twee weken ook heen gaan door de weeks, maar ik lees op de site van het volkswagen auto museum, dat deze juist alleen in het weekend open is.

kijk maar op deze link bij openingstijden.

http://automuseum.volkswagen.de/

grtz.

evilnyntje
14-07-2008, 17:16
Super de moeite, al een paar keer geweest en het hotel op autostad is uber! Pas wel op, de biertjes uit de koelkast zijn 5e plus ;)

G-eert-40
14-07-2008, 17:29
welke dingen zijn dan zeker aan te raden als je daar 2 dagen bent?

-volkswagen fabriek
-volkswagen auto museum

welke dingen nog meer?

grtz.

evilnyntje
14-07-2008, 17:33
welke dingen zijn dan zeker aan te raden als je daar 2 dagen bent?

-volkswagen fabriek
-volkswagen auto museum

welke dingen nog meer?

grtz.
Jep, daar heb je wel 2 dagen voor nodig, de fabriek moet je zeker doen en dan alle gebouwen op Autostadt zelf. Het museum is ergens anders en zeker de moeite waard!