PDA

View Full Version : Passat laten zakken


johangolf1
19-08-2004, 13:26
hey mensen,

pas terug hebben we (ik en jan_gti_16v) een Passat 2.0 16v GT uit 1990 gekocht voor als we gaan stappen en dergelijke wanneer we niet met 1 van onze golfjes kunnen...
maar we willen hem effe laten zakken op een goedkope manier staat natuurlijk wel een heel stuk gaver...
iemand een snelle en goedkope oplossing...
ik heb nog een setje veren en dempers liggen van een golf 2 maar dat past zeker niet heb nog niet gekeken maar weet iemand dit uit zijn hoofd???

groetjes alvast bedankt johan

Johan-dtc
19-08-2004, 16:03
hey mensen,

pas terug hebben we (ik en jan_gti_16v) een Passat 2.0 16v GT uit 1990 gekocht voor als we gaan stappen en dergelijke wanneer we niet met 1 van onze golfjes kunnen...
maar we willen hem effe laten zakken op een goedkope manier staat natuurlijk wel een heel stuk gaver...
iemand een snelle en goedkope oplossing...
ik heb nog een setje veren en dempers liggen van een golf 2 maar dat past zeker niet heb nog niet gekeken maar weet iemand dit uit zijn hoofd???

groetjes alvast bedankt johan

zo uit me hoofd pas voor wel en achter niet
maar daar zou je fred voor moet hebben die weet alles

johangolf1
19-08-2004, 16:22
dat zou wel goud zijn als dat past...
kan die voor iig 60 zakken...

Johan-dtc
19-08-2004, 16:27
dat zou wel goud zijn als dat past...
kan die voor iig 60 zakken...

mocht dat setje nou niet passen, dan heb ik er wel intresse in

johangolf1
19-08-2004, 16:28
denk niet dat het setje weggaat als het niet past maar als het wel weg gaat dan hoor je het wel...

Johan-dtc
19-08-2004, 16:33
denk niet dat het setje weggaat als het niet past maar als het wel weg gaat dan hoor je het wel...

is goed

dan hoor ik het wel