View Full Version : steenslag stickers
SpiderClass
17-07-2008, 19:35
Weet iemand waar van die steenslag stickers haalt? Dus gewoon van die doorzichtige stickers die heel dik zijn en je ipv je steenslag kapjes plakt, bij (bijv.) golf 1?
Heb ze wel eens vaker gezien, maar weet niet of het zelffabricaat was of dat je zo kon kopen.. Misschien dat iemand hier iets meer over weet? :tongue:
SpiderClass
18-07-2008, 21:49
nobody?
classic line
18-07-2008, 22:12
die zaten er vroeger inderdaad standaart op soms zie je je ze nog wel eens te koop staan voor veel belachelijk veel geld
maar er zijn pda file'tjes in de omloop die je kan downloaden en dan kan je ze zelf maken heb ik ook gedaan met carbon folie maar kan natuurlijk ook van ander materiaal
ik weet dat jeff hier op het forum dat file heeft ik zou zeggen pm hem effe
gr mike
http://www.golf1onderdelen.nl/ kan ze leveren
link: http://www.golf1onderdelen.nl/contents/nl/d122.html
25 euro per kant ;)
classic line
18-07-2008, 22:20
dat bedoel ik dat vindt ik het echt niet waard 35 euro
kan je ze zelf net zo mooi voor maken
gr mike
SpiderClass
18-07-2008, 23:01
ja die bedoel ik, alleen jammer dat die alleen voor cabrio is en dus een stukje van de quarttet set mee neemt (de skirt) maar dan zou je ze eventueel bij kunnen knippen.
Ik kan ze inderdaad in principe ook zelf maken, onze passat variant uit 2002 heeft ook van dit folie bij de achterklep op de bumper ter bescherming, dus dat zou ik ook kunnen gebruiken, dat is er makkelijk uit te snijden/knippen.
Maar ik vindt het wel makkelijk als zo 123 te kopen is en perfect past, maar er zijn dan in ieder geval meerdere opties.. :D
SpiderClass
18-07-2008, 23:04
ik weet dat jeff hier op het forum dat file heeft ik zou zeggen pm hem effe
Wat is Jeff zijn naam op het forum of is dat gewoon "jeff" dan kan ik hem even pb'en.. :)
classic line
19-07-2008, 12:39
het is inderdaad gewoon jeff als naam maar ook zijn forum naam
maar die zijn wel voor een cabrio overigens
gr mike
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.