jwst
21-07-2008, 18:49
Beste Forummers.
Het begint weer te kriebelen om toch maar weer een golfje1 te kopen.
Nu heb je er in Duitsland veel meer te koop staan.
Heb ooit eens een G60 gehad met 218pk (wat een power)
Maar is dat nog een beetje te doen om zo,n G60 op kenteken te krijgen in Nederland of kan ik beter een 16v nemen?
Een andere vraag. Het enige probleem bij de Golf1 G60 was dat de koppelingskabel steeds knapte (ging vrij zwaar) Hebben alle G60 dit probleem? En hoe zit het bij een 1.8 20vdat lijkt me helemaal geweldig. Maar kun je daar nog een beetje mee rijden!? Moet er wel mee naar het werk 30KM per dag.
Alvast bedankt!
GR JW
Het begint weer te kriebelen om toch maar weer een golfje1 te kopen.
Nu heb je er in Duitsland veel meer te koop staan.
Heb ooit eens een G60 gehad met 218pk (wat een power)
Maar is dat nog een beetje te doen om zo,n G60 op kenteken te krijgen in Nederland of kan ik beter een 16v nemen?
Een andere vraag. Het enige probleem bij de Golf1 G60 was dat de koppelingskabel steeds knapte (ging vrij zwaar) Hebben alle G60 dit probleem? En hoe zit het bij een 1.8 20vdat lijkt me helemaal geweldig. Maar kun je daar nog een beetje mee rijden!? Moet er wel mee naar het werk 30KM per dag.
Alvast bedankt!
GR JW