PDA

View Full Version : Originele grille Golf II 1.8 16v van '88

Heleen
21-07-2008, 22:01
Hello peoples,

Jaja, ik ben weer in het land. Was erg leuk met die kever maar zo op het einde gaf ie het toch een beetje op dus was blij op een vliegtuig te kunnen stappen dat het wel goed deed :cool:

Maar goed, inmiddels afgestudeerd en wel, met nog veel plannen voor de toekomst, moet de GTI zo onderhand ook maar weer eens gaan rijden. Afgezien van alle problemen die er tijdens de keuring wel aan het licht zullen gaan komen, begint het al met het opvallendste missende onderdeel: de grille.

Die zoek ik dus, liefst in zgan staat natuurlijk, met dubbele koplampen. Kan er wel eentje bij de dealer bestellen maar vrees dat het lieve ding de komende tijd wel genoeg gaat kosten na 4 jaar stilstaan. Dus, u raadt het al: het liefst ook niet al te duur. Laten we zeggen max. 50 euro, maar ik hoop eigenlijk op minder :rolleyes: Omgeving Balkbrug of Breda zou mooi zijn.

Laat maar horen!

Heleen
heleen_brand@hotmail.com

evilnyntje
21-07-2008, 22:05
Ha Heleen, Jaap heeft vast wel wat rondslingeren dacht ik zo.

SpiderClass
22-07-2008, 22:39
Volgens mij heeft TimMK1 er ook nog wel 1 liggen..

Tjaap
22-07-2008, 22:41
dacht jij verkeerd ernst, heb niks met dubbele koplampen meer. allemaal verzaagd.

evilnyntje
23-07-2008, 07:40
dacht jij verkeerd ernst, heb niks met dubbele koplampen meer. allemaal verzaagd.
Check! Slopert :), maar verzaagd, die kunnen dan toch weg :tongue:

Heleen
24-07-2008, 09:54
Haha nou Jaap, lekker is dat :p Maarreh, hoop dat het snel geregeld is. Volgende week maar eens voorzichtig door de keuring duwen...

cabrio82er
01-08-2008, 14:34
Ik heb er nog ééntje liggen voor je, gti grille dikke lamellen, dubbele lampen, rode rand. Origineel vw en voor 25 euro mag ie weg. Ligt in Tilburg

Heleen
05-08-2008, 11:15
Bedankt, maar heb er inmiddels al eentje liggen... Die er vandaag ook gelijk op gaat. Thread closed!