Black Devil
23-07-2008, 12:24
Beste Forumgangers.
Ik wil graag kijken of we een soort 'Grote inkoopactie' kunnen doen voor veerpootbruggen en stabilisatoren. Afhankelijk van de hoeveelheid bestelde delen kan ik kortingen krijgen, die ik graag wil delen met jullie. Nadat ik vandaag met een vertegenwoordiger van Sandtler heb gesproken zijn we hierop gekomen.
Via onderstaande link moet je 'VW' kiezen, zodoende kan je alle mogelijke veerpootbruggen en dergelijke vinden.
http://www.sandtler.de/katalogangebote/domstreben/sandtler/dom_index.htm
Reageer aub alleen in dit topic, zodoende kan ik een lijst opstellen. Als er genoeg animo is kan ik dit overleggen, zodoende kunnen we korting krijgen.
Vermeld de volgende dingen
1- Forumnaam 2- Gewenst onderdeel 3- Onderdeelnr (zoals vermeld op site)
Dit wacht ik een paar dagen af, daarna zal ik contact met de levercier opnemen over wat er mogelijk is.
Groetjes Erdem
UPDATE 2-8-8:
Toth75 hintere domstrebe stahl 012043
Toth75 domstrebe alu poliert 012058
MellyVille Querlenkabstutzung Stahl 012011
MellyVille Domstrebe Stahl 012001
PluRRie Domstrebe Stahl 012007
PluRRie hintere Domstrebe Stahl 012043
eddie-polo Querlenkerabstützung 012072
eddie-polo hintere Domstrebe Stahl 012073
Ik wil graag kijken of we een soort 'Grote inkoopactie' kunnen doen voor veerpootbruggen en stabilisatoren. Afhankelijk van de hoeveelheid bestelde delen kan ik kortingen krijgen, die ik graag wil delen met jullie. Nadat ik vandaag met een vertegenwoordiger van Sandtler heb gesproken zijn we hierop gekomen.
Via onderstaande link moet je 'VW' kiezen, zodoende kan je alle mogelijke veerpootbruggen en dergelijke vinden.
http://www.sandtler.de/katalogangebote/domstreben/sandtler/dom_index.htm
Reageer aub alleen in dit topic, zodoende kan ik een lijst opstellen. Als er genoeg animo is kan ik dit overleggen, zodoende kunnen we korting krijgen.
Vermeld de volgende dingen
1- Forumnaam 2- Gewenst onderdeel 3- Onderdeelnr (zoals vermeld op site)
Dit wacht ik een paar dagen af, daarna zal ik contact met de levercier opnemen over wat er mogelijk is.
Groetjes Erdem
UPDATE 2-8-8:
Toth75 hintere domstrebe stahl 012043
Toth75 domstrebe alu poliert 012058
MellyVille Querlenkabstutzung Stahl 012011
MellyVille Domstrebe Stahl 012001
PluRRie Domstrebe Stahl 012007
PluRRie hintere Domstrebe Stahl 012043
eddie-polo Querlenkerabstützung 012072
eddie-polo hintere Domstrebe Stahl 012073