View Full Version : 17 inch onder golf1 cabriolet??
Pewi Vwteam
27-07-2008, 13:26
hallo vraagje zijn hier mensen met 17 inchvelgen onder een golf 1 cabriolet. mijn vriendin wil namelijk a8 wielen onder haar cabrio in de maten 17x7,5j en een et van 35. past dit nog normaal zonder dat alles aanloopt en doet! ps auto is niet verlaagt.
Voor het mooie is 17 inch onder de Golf 1 cabrio veel te groot.
Ik had onder mijn cabrio Azev's in 17x7,5J ET 40 met voor 195/40 en achter 205/40 banden.
Achter heb ik 5mm spoorverbreders. Mijn cabrio is niet verlaagd. Bij stevig inveren schaafden de banden achter tegen de randen van de spatbordverbreders.
http://www.xs4all.nl/~eygauto/jeffazev.jpg
classic line
27-07-2008, 16:53
ik ben het met jeff eens net effe iets te groot voor het mooie
persoonlijk zou ik gewoon een mooi 15 inch wieltje nemen
en iets verlagen
gr mike
Pewi Vwteam
27-07-2008, 18:41
dan worden het gewoon bbs rm wielen met de orginele rand voor en rand van 7 j achter deze heb ik namelijk nog liggen en een setje vergulde boutjes. en verlagen nee dank je kan ik elke week andere carterpan monteren. de vrouw die rijd er in he! sorry dames die dit lezen.
dan worden het gewoon bbs rm wielen met de orginele rand voor en rand van 7 j achter deze heb ik namelijk nog liggen en een setje vergulde boutjes. en verlagen nee dank je kan ik elke week andere carterpan monteren. de vrouw die rijd er in he! sorry dames die dit lezen.
ik denk dat ze beiden nu flink pissed off zijn :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.