View Full Version : Foto's adac noordsee cup
Op het circuit van Zandvoort werd vandaag de Adac Noordsee cup gereden.
En ik heb daar aardig veel foto's genomen.
Ik heb een heleboel foto's genomen van volkswagen en natuurlijk Audi 50.
Sjampoo....( Jaaaaap)
In ieder geval heb ik er van genoten!!!
vwleusden
22-08-2004, 18:15
Coole wagens, vooral die wielen... superrrr :D
Als je wilt kun je ze ook even uplaoden in het foto album en dan kun je een verkleinde versie in dit topic plaatsen
Ik snap het.
Maar ik heb er nog veel meer foto's van de adac....
Formaat is nogal behoorlijk heb ik gezien...
en als je toch bezig bent, open er ook ff een topic over in het internationale gedeelte.. tzijn mooie foto's namelijk....
Ik zit wel even te zoeken hoe ik meer fotootjes kan plaatsen
Ow wacht ff ik heb hem...
Hier komen er nog meer
[QUOTE=Arno]Ow wacht ff ik heb hem...
Hier komen er nog meer fotootjes
Ik heb er nog meer dus ik ben wel even bezig :D
Help, ik kan de foto's niet verkleinen :(
hoe krijg ik dat voor elkaar
Hoeft ook niet perse, als je ze in het fotoalbum plaatst kun je een link van de verkleinde versie hier plaatsen, het fotoalbum laat altijd een kleinere versie zien.
VeeDubber
24-08-2004, 18:52
Je kunt zeggen wat je wilt, maar een Audi 50 heeft alles wat een Golf MK1 mist. Vind het echt een megavette wagen. Jammer dat ze zo zeldzaam zijn......
Je kunt zeggen wat je wilt, maar een Audi 50 heeft alles wat een Golf MK1 mist. Vind het echt een megavette wagen. Jammer dat ze zo zeldzaam zijn......
Ja idd, zou 't niet gaaf zijn een echte (Nederlandse) Audi 50 thuis te hebben staan ....... :rolleyes:
Er zijn dus een klein handje vol mensen die een audi 50 in het bezit hebben.
de mazzelaars! :D
VeeDubber
25-08-2004, 18:41
Ja idd, zou 't niet gaaf zijn een echte (Nederlandse) Audi 50 thuis te hebben staan ....... :rolleyes:
Ik geloof dat het op Mania een jaar geleden was, daar stond een grijze 50 met een G60 ingebouwd. De kenners zullen wel weten welke ik bedoel. Heb echt wel 20 minuten om die auto gelopen. Wilde daarna ook heel lang een 50, maar heb de moed opgegeven omdat ze onderhand net zo zeldzaam zijn als rose olifanten. Maar als ik ooit de kans krijg koop ik er 1
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.