View Full Version : Goedkope verzekering
MMgolfnut1
02-01-2004, 22:06
Op het wijlen forum stond een topic over goedkoop verzekeren. Volgens mij had de topicstarter dezelfde avater als Marco, maar ik weet ff niet meer hoe hij heet.
Bij de verzekeraar zou je je golf als klasieker kunnen laten verzekeren, mist je een taxatierapport zou hebben en je niet meer dan om en nabij de 12000 km per jaar zou rijden.
Weet iemand wie de topicstarter was of wie de verzekeraar is?
Gr. Marnix.
OakgreenVR6
02-01-2004, 22:42
http://www.klassiekerverzekering.nl/site/klassiek/index.htm en je zou ook eens bij www.bcverburg.nl kunnen informeren voor een autoverzekering, ik ben er wel over te spreken.
vwleusden
02-01-2004, 23:03
Wil je erg goedkoop verzekeren ga dan naar Kerkhof in Achterveld, zij gaan niet uit van leeftijd en vermogen maar alleen naar gewicht ;)
volksaddiction
04-01-2004, 14:32
Goedkoopste van Nederland is http://www.verzekeruzelf.nl
Hier heb ik zelf 2 oldtimers ALL-RISK verzekerd, en ik weet dat zeer veel vrienden van mij hier ook verzekerd zijn.
Premie kun je direct berekenen op de site, dus leef je uit zou ik zeggen !
MMgolfnut1
04-01-2004, 17:53
Thank u all very much! Ik ga me ff uitleven op het internet :)
polopower
04-01-2004, 18:21
Goedkoopste van Nederland is www.verzekeruzelf.nl
Hier heb ik zelf 2 oldtimers ALL-RISK verzekerd, en ik weet dat zeer veel vrienden van mij hier ook verzekerd zijn.
ff wat rondgesnuffeld daaro, maar ik zie nergens iets over leeftijd staan. Ik val door mijn leeftijd nog in de risico-groep van 18 t/m 23 jarigen. En kan daarom bij alle verzekeringsmaatschappijen geen old-timer verzekering krijgen. Noodgedwongen heb ik mijn derby toen maar WA verzekerd, en nu laat ik hem volgende week schorsen.
Mijn vraag aan jou: ken je mensen jonger dan 24 die ook hun zaken via die maatschappij/site hebben geregeld? Ik wil eigenlijk niet mailen, omdat ze misschien een bepaling zijn vergeten toe te voegen, mbt de leeftijd, en ik zo slapende honden wakker maak.
volksaddiction
04-01-2004, 18:28
Risicogroep heb je niet op een oldtimer verzekering, alleen op normale verzekeringen......
Hoe oud is je Derby ?
En over die slapende honden hoef je je niet druk te maken, na wat speurwerk ben ik achter het tel.nummer gekomen en het is een gewone verzekeringsmaatschappij in zaltbommel die deze internet verzekeringen er bij doet.
Het is dus vertrouwd en gerenomeerd, en die zullen echt geen addertjes over het hoofd zien.
Prijs verschil zit m in de telefoon en papierhandel kosten
Rekeningen krijg je ook gewoon via de mail e.d.
ik zou ze gewoon een keer mailen met je vragen, denk dat je daare best terecht kan !!!
suc6
polopower
04-01-2004, 18:31
Mijn derby is van mei '78, ik ga hem sowieso eerst schorsen. Andere maatschappijen weigeren je gewoon als je geen 24 jaar of ouder bent. Een eerste auto heb ik niet op papier (staat op naam van mijn pa) maar even overschrijven en dat probleem is ook opgelost. (Die verzekering wordt dan wel weer duurder maar 'overall' ga ik er dan op vooruit.
volksaddiction
04-01-2004, 18:37
Als je er niet mee rijd kan je m eerst schorsen ja
+/- 23 euro
maar ik heb mijn kever vanaf het begin op mij naam gehad zonder gezeik (VW1300-1970)
Volkswouter
05-01-2004, 00:54
polopower,waar is dat dan?
Ik rij nu al 1,5 jaar in mijn Spijlbus,all-risk verzekerd en ik word a.s. zaterdag 24 jaar.Dus ik viel ook altijd in die risico groep.
Wat soms wel verplicht is voor een goedkope oldtimer verzekering is dat je een andere auto in de verzekering moet hebben staan op dat moment,zodat je aan kan tonen dat je die voor dagelijks gebruik gebruikt.
Bij mij is het een beetje krom:Ik rij dagelijks in de 64èr Kever en betaal 23€ voor een WA-extra en voor de 66èr Spijlbus betaal ik 8,50€ per maand voor all-risk. 8,50€ das toch niet normaal....:D
volksaddiction
05-01-2004, 06:33
Das zeker weinig wout !!
ik betaal voor de bus en kever 15 euro per stuk per maand
Beiden all risk dan he........
Volkswouter
05-01-2004, 09:48
Leon,ik krijg de Kever niet in een oldtimer verzekering,omdat ik verder geen auto op naam heb staan waarmee ik aan kan tonen dat ik daar dagelijks mee rij.
Dus de Kever is gewoon verzekerd naar gewicht.
volksaddiction
05-01-2004, 12:32
Oke......
Maar bij www.verzekeruzelf.nl hoeft t geen 2e auto te zijn......
Goedkoopste van Nederland is http://www.verzekeruzelf.nl
deze verzekering is super!!!
bedankt voor de tip!!
ik heb nu mijn golf 1 gti voor nog net effe meer dan 50 euro perjaar verzekerd+inzittende verzekering!!!
dat scheelt me echt een hoop geld!!
ik dank u hartelijk!!!!!
vrgr, berry
volksaddiction
05-01-2004, 17:49
:woow:
Top !!
En ben je >24 ?
Is het een oldtimer ?
jip ik ben al 24 geweest, wordt volgende maand 26 :x
de gti is volgens hun oldtimer, hij is van 83 dus 20 jaar oud, bijna 21 :D
je kunt een auto bij hun oldtimer verzekeren vanaf 20jaar of ouder<--- de auto dus he!
en ik kreeg een bevestiging dat alles oke was.
vrgr, berry
volksaddiction
05-01-2004, 19:38
Klopt als een (spijl)bus !
Mat van me heeft zijn kever daar verzekerd en betaald ook rond de 50 euro per jaar
een 1200 '69.....
vwleusden
05-01-2004, 19:39
Mooi, trap ik m'n mk1 ook in de oldtimer verzekering :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.