View Full Version : us knipperlichten
bluebastard
03-08-2008, 00:03
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of de zogenoemde "us" knipperlichten nog ergens te krijgen zijn ??
Mellyville hier op het forum heeft ze ook te koop gehad....
hierbij de link van welke ik bedoel:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37949&highlight=knipperlichten
SpiderClass
03-08-2008, 10:32
Is het systeem niet ook uit 'usa' auto te halen? Toen ik ze van melvin ontving waren het eigenlijk twee simpele printplaatjes, als het 't zelfde in usa cars zit, dan kan je het er gemakkelijk uitknippen..
bluebastard
04-08-2008, 21:22
Is het systeem niet ook uit 'usa' auto te halen? Toen ik ze van melvin ontving waren het eigenlijk twee simpele printplaatjes, als het 't zelfde in usa cars zit, dan kan je het er gemakkelijk uitknippen..
Ja daar is wel wat voor te zeggen. Vraag me alleen af of zoiets een beetje op sloperijen staat...
Of anders voor een paar euro een setje op Ebay bestellen, heb ik zelf ook gedaan...
Ebay.de is the way! Kan er ook over meepraten. :)
bluebastard
05-08-2008, 20:47
m'n duits is niet al te best. Via welke termen moet ik zoeken ??
Zoek maar eens op de term us standlichten, dan vindt je ze vanzelf :thumbup:
bluebastard
07-08-2008, 22:26
Zoek maar eens op de term us standlichten, dan vindt je ze vanzelf :thumbup:
Oke, ga ik ff proberen.
Zou het ook mogelijk zijn om een klein gaatje achter in het knipperlicht te boren en het stadslicht uit de koplamp daarin te zetten ??
Zou het ook mogelijk zijn om een klein gaatje achter in het knipperlicht te boren en het stadslicht uit de koplamp daarin te zetten ??
Dat wordt er niet mooier op denk ik.. Kun je beter voor het US standlicht gaan :thumbup:
bluebastard
09-08-2008, 09:57
Dat wordt er niet mooier op denk ik.. Kun je beter voor het US standlicht gaan :thumbup:
Wat zou volgens jou het grote verschil zijn dan ?
Vocht in je knipperlicht. ;)
bluebastard
09-08-2008, 19:53
Vocht in je knipperlicht. ;)
Ja, op die manier. Dat zou inderdaad kunnen gebeuren.
Alleen ligt de achterkant van het knipperlicht bij een jetta 1 vrij diep in het scherm dus hoop dat het dan wel mee valt.
Ze zitten er inmiddels in dus we gaan het zien of het netjes blijft... ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.