PDA

View Full Version : Deur wil niet meer open.

Tjeerd
03-08-2008, 20:12
Van mijn jetta wil het voorportier niet meer open. Hij gaat wel één klikje open (net zoals als je je deur niet goed dicht getrokken hebt) maar verder wil hij niet..

Niet echt handig dus.. Heeft iemand een idee?

Ik heb al via de binnenkant vd deur geprobeerd en het palletje van de ontgrendeling werkt wel gewoon.

meijer1972
03-08-2008, 21:24
Waarschijnlijk niet de oplossing, omdat je via de binnenkant al geprobeerd hebt. Maar niet geschoten is altijd mis.

Lukt het om de handgreep er af te halen van de buitenkant? Lijstje van de greep af en aan de voorkant van de greep zit een schroef en in de stijl van de deur zit de andere. Hiervoor moet je het rubber iets opschuiven. Ik weet niet of de deur nu voldoende open gaat om bij deze schroef te komen. Als je de greep verwijderd hebt, dan zitten er twee heveltjes. 1 voor het openen en 1 om de deur op slot te doen.
Misschien lukt het zo?

Succes

Tjeerd
03-08-2008, 21:37
Ik kan van binnenuit bij het heveltje, maar het helpt niet om direct daaraan de trekken. Helaas..
Maar, bedankt voor de poging!

golf mkII 16v
03-08-2008, 23:24
Er zitten 2 standen op het slot
Als je de klink ingenepen houd en een ander van binnen tegen de deur drukt???

The Skinnmeister
04-08-2008, 09:12
Er zitten 2 standen op het slot
Als je de klink ingenepen houd en een ander van binnen tegen de deur drukt???

Ik denk idd dat je zoiets moet proberen omdat je de klink er natuurlijk niet af kan halen....

Tjeerd
04-08-2008, 14:50
Wat zou het voordeel zijn van het er af halen van de klink dan? Ik kan nu van binnenuit ook al overal bij.

The Skinnmeister
04-08-2008, 15:59
Wat zou het voordeel zijn van het er af halen van de klink dan? Ik kan nu van binnenuit ook al overal bij.

Kun je dan bij het mechanisme wat door de klink bediend wordt? Kun je hem dan niet gewoon opendoen, zodat ie uit de deurvanger komt??

Tjeerd
04-08-2008, 16:05
Jep ik kom bij het mechanisme, en nee, ik kan het niet gewoon open doen.