PDA

View Full Version : Aansluiten zekeringskastje golf 1.5 JB

ScareMercy
03-08-2008, 22:42
Hallo,

Ik heb de vraag hier al eens eerder gesteld, maar helaas nog geen reactie gekregen.

Ik heb een hele tijd geleden mijn zekeringskastje losgehaald en schoongemaakt. nu ben ik het blaadje kwijt waar ik op had geschreven hoe ik alles aan moet sluiten (ja, heel stom inderdaad :( ) uit de electrische schema's kom ik geen wijs uit, aangezien er op het zekeringskastje geen nummers staan bij de aansluitpunten.

Het probleem is nu dat ik een Mk1 heb van 1981, namelijk een 1,5L JB automaat. En ik heb nog niemand kunnen vinden in de buurt die hetzelfde "oude type" zekeringskastje heeft. ik heb hier wel een scirocco staan met hetzelfde type zekeringskastje, maar de bekabeling hiervan is dus compleet anders :( . Is er iemand die foto's heeft van een zekeringskastje van een benziner Mk1 met de "ronde" zekeringen?

Of iemand die mij doormiddel van een simpele uitleg kan vertellen waar de losse kabels aangesloten moeten worden, het enige dat ik mis zijn een geel-witte kabel, een zwarte kabel van een relais en een dikke rode kabel.

Mvg Maikel

ScareMercy
04-08-2008, 19:10
Niemand die hier iets over weet, of even foto's zou willen maken? lijkt me heel erg sterk dat er hier niemand is met een 1.5 JB automaat met het oude zekeringskastje.

Nas
04-08-2008, 22:33
Heeft niemand de zin om even een mooie foto te maken voor deze jongen?
Kan zijn Mk1 tenminste weer snel de weg op :)

ScareMercy
09-08-2008, 14:40
Upje, niemand die foto's heeft van een oud type zekeringskastje? Ik ben hier echt dringend naar opzoek. dit is het enige dat mijn mk1 weerhoud van de keuring