View Full Version : Remlichten blijven branden..
Hee mede forummers!
De remlichten van m'n MK1 blijven branden als ik de auto bijvoorbeeld parkeer, ga ervan uit dat dit ook onder het rijden gebeurd, dacht zelf aan een remlichtschakelaar.. maar waar zit deze bij een MK1? bij het pedaal? hoofdremcilinder? gebeurd niet altijd, kan ook zijn dat ze gewoon uit zijn na een ritje, of als ik een paar keer op het rempedaal trap willen ze ook nog wel es uit gaan..het gaat om een MK1 1.1 LS uit 1980.
Alvast bedankt voor jullie reacties/tips..
Groetjes Marten
ik denk dat je schakelaar bij je pedaal blijft hangen
The Skinnmeister
08-08-2008, 08:18
ik denk dat je schakelaar bij je pedaal blijft hangen
Of dat ie gewoon stuk is, komt nl vaker voor. Zit idd bij je rempedaal, aan de bovenkant in een beugeltje
Bedankt voor jullie reacties! zal es naar de schakelaar kijken.
Groetjes Marten
caddy '85
08-08-2008, 17:55
zit die niet in he hrc? of is dit alleen bij de diesels?
mvrg
golf mkII 16v
08-08-2008, 18:26
zit die niet in he hrc? of is dit alleen bij de diesels?
mvrg
Dacht ik ook[op de druk van de olie]
Bij de golf2 zit die boven het pedaal
heb vanmiddag even gekeken.. maar kan idd niks vinden boven mn pedaal... zal wel in HRC zitten dan denk ik.. is het dan een kwestie van HRC vervangen? stekkertjes? iets anders?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groetjes Marten
golf mkII 16v
09-08-2008, 07:14
Kontroleer daar de aansluitstekkers eens van
Willen nog wel eens groen worden
caddy '85
09-08-2008, 21:36
en anders kun je die schakelaars ook eruit draaien dacht ik, hoef je niet je hele hrc te vervangen.
mvrg
The_Rabbit
10-08-2008, 12:55
Schakelaar zit inderdaad op de hrc en kun je er gewoon uitdraaien. Is bij mij laatst ook vervangen. Grtz!
golf mkII 16v
10-08-2008, 13:00
Let wel dat je de goede hebt[3of 2 aansluitingen]
ik heb juist met mijn remlichten pas gaan branden als ik me rempedaal ver moet indrukken... ik kan dus remmen zonder dat me remlichten gaan branden, tot ik harder ga remmen, dan doen ze et wel...
Kan dat ook aan die schakelaar liggen?
The_Rabbit
10-08-2008, 13:05
ik heb juist met mijn remlichten pas gaan branden als ik me rempedaal ver moet indrukken... ik kan dus remmen zonder dat me remlichten gaan branden, tot ik harder ga remmen, dan doen ze et wel...
Kan dat ook aan die schakelaar liggen?
Had ook dit probleem. Andere schakelaar en is toch voor de helft verholpen. Grtz!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.