PDA

View Full Version : Reden bezwaar

starsky
12-08-2008, 10:44
Ik ben weer eens slim geweest om een bekeuring te krijgen, alweer voor parkeren. Was 10 min te laat bij de auto en had een mooi briefje onder de ruitenwisser. Maar ben eigenlijk van plan om die bekeuring niet te gaan betalen maar kan nog niet echt een goede reden verzinnen voor een bezwaar..
Iemand een idee..?
Op de bon staat wel kleur geel terwijl m'n auto beige is, maar ik weet niet of dat geldig is..?

Marcski
12-08-2008, 10:51
dat je te lui/krenterig was om een kaartje te kopen/netjes te parkeren? :tongue:

dekilo
12-08-2008, 11:09
Nee is niet echt een reden voor bezwaar!
Win je op basis van bovenstaande uitleg niet.

Jurgen Santana
12-08-2008, 11:16
Op de bon staat wel kleur geel terwijl m'n auto beige is, maar ik weet niet of dat geldig is..?

Alstie nu donkerrood had opgeschreven had je een kans gemaakt. Het verschil tussen beige of geel is wat te klein.

1982kameiX1
12-08-2008, 11:19
"de parkeerplaats was leeg en ik stond niemand in de weg?"

"Het was druk in de winkel en de pinautomaat was stuk en lange rij en tijdsverlies enz"

"ik was vergeten waar de auto stond maar was op tijd bij de parkeerplaats"

"ik zag de agent net om d ehoek verdwijnen, maar hij wilde de bekeuring niet verscheuren"

"ik heb een uitkering en wil graag een betalingsregeling"

Doorgaan?? :D

onemirrorman
12-08-2008, 11:21
Volgens mij is er wel een ongeschreven regel waarop je je wellicht kunt beroepen.
Deze regel is dat men niet beboet zodra je 1 minuut te laat bent maar dat je 10 minuten te laat moet zijn alvorens je een bekeuring krijgt, dus als je echt maar 10 minuten te laat was heb je misschien een voet tussen de deur.

Domi
12-08-2008, 11:26
gewoon betalen, Dan ben je er vanaf.
Een volle tank benzine kost meer. ;) En dat moet ook elke week.

Je was gewoon te laat. punt uit.

starsky
12-08-2008, 11:50
Oke, weet ik genoeg! Volgende keer toch maar beter opletten..

@1982kameiX1
Denk dat die bezwaren toch niet gegrond worden :tongue:
Was trouwens aan de Visserijstraat, moet je wel kennen..

dat je te lui/krenterig was om een kaartje te kopen/netjes te parkeren? :tongue:

Neuh had er zelfs 2 hele euro's ingedrukt :D
Laatst al een bekeuring gekregen voor verkeerd parkeren dus parkeren doe ik ook wel netjes ;)

classicline
12-08-2008, 12:10
Ach ik zie het altijd maar als contributie;)

steven16v
12-08-2008, 12:21
Volgens mij is er wel een ongeschreven regel waarop je je wellicht kunt beroepen.
Deze regel is dat men niet beboet zodra je 1 minuut te laat bent maar dat je 10 minuten te laat moet zijn alvorens je een bekeuring krijgt, dus als je echt maar 10 minuten te laat was heb je misschien een voet tussen de deur.

Op een ongeschreven regel kun je je echt niet beroepen hoor.

@Starsky

Je was gewoon te laat. Of het nu 10 min of een hele dag is. Je zit gewoon fout. Dus gewoon betalen. Scheelt je een hoop papierwerk, tijd en geld. :thumbup:

1982kameiX1
12-08-2008, 12:26
Oke, weet ik genoeg! Volgende keer toch maar beter opletten..

@1982kameiX1
Denk dat die bezwaren toch niet gegrond worden :tongue:
Was trouwens aan de Visserijstraat, moet je wel kennen..

Neuh had er zelfs 2 hele euro's ingedrukt :D
Laatst al een bekeuring gekregen voor verkeerd parkeren dus parkeren doe ik ook wel netjes ;)

Nope, visserijstraat zegt me nix.

ik zoek wel ff op routenet.(gevonden, naast coffeeshop de molen :D )

ik betaal ook nooit, ik heb een vergunning omdat ik in het centrum woon:)

5 min. lopen van de kroeg:)

dekilo
12-08-2008, 12:59
Ach ik zie het altijd maar als contributie;)

Contributie voor de club van lamzakken.