PDA

View Full Version : Probleem met Ventilatie, ventilator doet het gewoon niet meer!

Mr_Alenko
17-08-2008, 15:38
hallo mensen,

ik heb dus het volgende probleem,
ik heb onlangs mijn dashboard en enkele andere kunststof dingen uit mijn golf gehaald zodat ik ze een ander kleurtje kan geven, maar nu na terug monteren van mijn dash doet ventilator het niet meer. Ik heb zover ik weet tijdens het terugzetten van het geheel geen stekkers oid vergeten bij mijn "ventilatie bedien-unit". Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik zocht gister en vandaag op op i-net maar kon weinig vinden, ja er was een topic op www.vw-club.nl van ene Jeff_Edison meen ik die een how-to topic maakte over hoe je bij een golf 3 de kachelweerstand kon vervangen. Maar bij mij zijn al die kabels wel goed en stekkertjes, dus daar ligt het niet aan. Denk ik .

maar ik zou het waarderen als iemand mij een duw in goede richting gaf.
dus bij deze HELP ME AUB!!!

dankjewel :)

Wolgast
17-08-2008, 15:48
Doet ie echt helemaal niks meer??
zekeringen al nagekeken?
En misschien stekkerjes omgedraaid ofzo?

Of is de ventilatormotor overleden? Zit die niet onder het dashboard bij de passagierskant? Misschien die stekkers even loshalen en de boel met contactspray inspuiten.

Mr_Alenko
17-08-2008, 18:27
klopt die ventimotor zit daar .. ik ga zo even zekeringen en stekkers nakijken, was vandaag niet aan toegekomen

tim_j
27-08-2008, 21:54
krijgt de stekker wel spanning????

Mr_Alenko
29-08-2008, 01:35
nee is al gefixt jongens.
bedankt voor reacties

golf mkII 16v
30-08-2008, 07:07
nee is al gefixt jongens.
bedankt voor reacties
Vertel even wat het was