View Full Version : Scheurtje in chassis
Ik heb een golf I met een g60 erin en hij is behoorlijk laag. Het probleem is dat er een scheurtje is ontstaan bij de bovenkant van de wielkast bij de schokbreker. De vorige eigenaar zegt dat dat geen kwaad kan en een golf I kwaal is als hij is verlaagd. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb een beetje moeite om dit te geloven, groetjes Patrick
Zie je wel vaker ja,de kitnaad gaat scheuren door de stugge vering..
O.Z racing
19-08-2008, 17:11
begin eerst maar eens met een veerpootbrug en een verstevigingsstang tussen de voorste draagarmbouten te plaatsen,dan beweegt de boel een heel stuk minder.
;) ;)
begin eerst maar eens met een veerpootbrug en een verstevigingsstang tussen de voorste draagarmbouten te plaatsen,dan beweegt de boel een heel stuk minder.
;) ;)
Deze zit erop, alleen onder en achter niet geloof ik. Er moeten ook drastisch een nieuw schroefsetje op want hij heeft voor geen vering meer. Dit is ook denk ik de grootste boosdoener. Ben een beetje verkeerd ingelicht door de vorige eigenaar :( .
Rallye-VR6t
19-08-2008, 18:33
Deze zit erop, alleen onder en achter niet geloof ik. Er moeten ook drastisch een nieuw schroefsetje op want hij heeft voor geen vering meer. Dit is ook denk ik de grootste boosdoener. Ben een beetje verkeerd ingelicht door de vorige eigenaar :( .
Foto's......
Foto's......
Foto's komen als ik alles voor elkaar heb, geen halve gebakjes op de site vind ik ;) .
van het scheurtje bedoelt hij waarschijnlijk ;)
carbreaker de autosloper
20-08-2008, 07:57
t mooiste wijf van wezep heeft nog een scheurtjhe en is net zo oud,,, duzz wat is het probleem????
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.