PDA

View Full Version : Pioneer Radio

Xii86
20-08-2008, 23:25
Ik heb het volgende systeem voor me polo aangeschaft:

JBL Versterker
JBL 16,5 cm boxen voren
Infinity Boxen achter
Bassbox JBL
1fahrad Condensator

Mijn pioneer radio heb ik er op aangesloten en is een dure uitvoering geen goedkope... maar als ik aan de antenne kabel kom dan ga me boxe en bassbox zo half ploffe probleem van radio de zelf? ik weet het niet...
En waar kan ik het beste mijn remote op aansluiten en welke kleur kabel is dat dan want iedereen zegt en andere kleur maar ik durf het nu niet meer te zeggen want in mijn jetta zat alles heel anders in elkaar.

alvast heel erg bedankt voor de hulp

groeten tom

jetta mk1 '82
21-08-2008, 17:21
pak het boekje er is bij !?

antenne kabel kan beschadigt/gebroken wezen ?

gr. Martijn

Xii86
21-08-2008, 20:58
MAar wat als mijn boekje dus op en manier aangeeft dat ik het niet snap waar ik de remote kabel van versterker naar radio moet aansluiten...
Ik ben hier niet zo goed in kweet in princiepe wel alles aan te sluiten maar die remote ben ik gewoon vergeten hoe ik dat moest doen:( ...
kan iemand mij uitleggen? dankje wel groeten tom

FrankyPolo
22-08-2008, 15:48
remote is de blauw/witte draad of blauw, staat er meestal op met een stickertje of zo...
op de radio zelf( bovenkant) staat ook meestal een sticker op met alle kleurcodes van de kabels!

kenney polo 6n
25-09-2008, 10:32
je remote is idd de baluw wite draad en anders zou ik ff googlen voor het aan sluit schema van de iso stekkers asl je die gebruikt :P

gr kenneth

Matheo
25-09-2008, 10:52
Kijk eens goed naar de kabeltjes van je iso stekker, zoals franky al zegt zit er vaak een stickertje op of staat het heel klein op het kabeltje zelf ("rem" oid.).
Kijk ook even of de aansluitpunten van je radio wel overeen komen met die in de iso stekker. Die kan wel eens een beetje afwijken (was bij mij ook het geval, nieuwe radio op oudere iso stekker).
Kabeltje van de remote zit aan het power gedeelte van de iso (dus niet tussen het speaker gedeelte), zitten niet zoveel kabels in dat deel. Moet vrij makkelijk te vinden zijn dus. Post anders eens een foto van de achterkant van je radio + kabels/stekkers.