MrMiljon
23-08-2008, 20:12
Beste forummers,
Tot groot genoegen van mij ouders heb ik mijn dagelijkse golf nu ook de schuur in gedrukt voor een lichte resto. Overspuiten nieuwe chromen raamlijstjes en een beetje laswerk.
Ik heb alle ramen er inmiddels uit en nagenoeg al het kleine spul van de auto gedemonteerd. Ik zit nu alleen nog met de achterklep. Ik heb de hemel al voorzichtig "teruggepeld" om bij de bouten te kunnen komen. Ik zit nu alleen nog met de kabelboom en de slang voor de ruitenvloeistof die de klep ingaan. Hoe kan ik dit het beste losmaken? De klep krijg ik er wel af dat heb ik vaker gedaan maar bij deze auto is de kabelboom nog netjes intact dus heb geen zin in knippen oid. Is het gewoon een kwestie van stekkers losmaken bij de ruitenwisser motor en de gehele bedrading uit de klep trekken (hoe krijg je dat er in godsnaam weer in) of zitten er nog verborgen stekkers aan het "begin"?
Ik dacht laat ik het even vragen voordat ik misschien dingen sloop :thumbup:
Alvast bedankt,
Coen
Tot groot genoegen van mij ouders heb ik mijn dagelijkse golf nu ook de schuur in gedrukt voor een lichte resto. Overspuiten nieuwe chromen raamlijstjes en een beetje laswerk.
Ik heb alle ramen er inmiddels uit en nagenoeg al het kleine spul van de auto gedemonteerd. Ik zit nu alleen nog met de achterklep. Ik heb de hemel al voorzichtig "teruggepeld" om bij de bouten te kunnen komen. Ik zit nu alleen nog met de kabelboom en de slang voor de ruitenvloeistof die de klep ingaan. Hoe kan ik dit het beste losmaken? De klep krijg ik er wel af dat heb ik vaker gedaan maar bij deze auto is de kabelboom nog netjes intact dus heb geen zin in knippen oid. Is het gewoon een kwestie van stekkers losmaken bij de ruitenwisser motor en de gehele bedrading uit de klep trekken (hoe krijg je dat er in godsnaam weer in) of zitten er nog verborgen stekkers aan het "begin"?
Ik dacht laat ik het even vragen voordat ik misschien dingen sloop :thumbup:
Alvast bedankt,
Coen