View Full Version : Flyers onder je wisser op meetings Ergerlijk?
GerardMkIIVR6
27-08-2008, 11:27
Even een Pol misschien hebben de meesten die volgende x een meet organiseren er wat aan.
Waar ik me aan erger is op de meeting ook weer bij de Fanatics(niet hun schuld) dat zijn constant flyers onder de ramen van auto's.
Meesten hebben hun auto netjes schoon en gepoets enz en elke x weer een flyer onder de wisser je hebt hem eronder vandaan en draait je om en er zit weer 1 :mad:
Ik begrijp flyers zijn handig voor info over een volgende meet maar doe het dan anders bijvoorbeeld:
Ben je van plan te flyeren op een meet geef het ff een week van tevoren aan bij de organisatie en misschien kan de flyer bij de tassen in bij de entree.
Je hebt geen rommel nadien en iedereen heeft er 1.
Wat vinden jullie ervan?
martinus83
27-08-2008, 11:38
Ik houd er inderdaad ook niet van. Ook als ik fotos maak van andere autos ben je geneigd die flyers eraf te trekken want het is gewoon niks!
Bij verscheidene meetings krijg je een tasje met een tijschrift, sticker en wat flyers (vw-speed bijv) Echter dan nog zijn er lui die met nog meer flyers rondlopen.
Ik houd er niet van iig, geen rommel onder mijn ruitewisser!
ben het met je eens gerard.
'nee geen rommel onder mijn wisser' gestemd.
Dubweiser
27-08-2008, 11:45
Ik sluit me helemaal aan bij Martinus.
Ik heb er een hekel aan, laatst ook flyer onder de wisser en een regenbui eroverheen. Wat een rotzooi en ergernis geeft dat
Ik vind het knap vervelend. Kan ik telkens die meuk onder de wisser vandaan halen.
Anders ligt er bij elke foto van mn wagen zo'n lelijk plakaat op mn raam.
Dus in het vervolg op elke meeting een vuurton, en verbranden die handel :rolleyes:
http://img207.imageshack.us/img207/884/neejajh9.gif :rolleyes: ;)
Helemaal mee eens. Ik gooi die flyers direct weg. Bij VW Fanatics vond ik ook dat er veel flyers onder mn wisser zaten!
Ik gooi ze vaak direct weg en kijk er niet eens naar. Als ze hem in die tas gestopt hadden, had ik hem nog wel gezien, maar nu niet.
De volgende keer gewoon je ruitenwissers eraf halen :P
jaja, weg met de rommel .. ik vind het ook irritant,
zeker voor foto's en dergelijke is het gewoon lelijk!
op de (door mij) meest geziene flyers op meetings staat www.bistdudabei.nl :rolleyes:
Maar inderdaad, liever in de tas dan onder de wisser
Pedaalemmer
27-08-2008, 12:58
Niet normaal, niet te geleuve...ongeloofelijk
Flyeren is ook zonde van je geld, weinig mensen die het lezen. Kan je beter ergens een mooi spandoek ophangen :thumbup:
GerardMkIIVR6
27-08-2008, 13:36
En de mensen van bijvoorbeeld Fanatics kunnen ze weer opruimen.
Ik zeg van tevoren melden en in de tassen.
Blij te horen dat er meer mensen zich aan ergeren.
En de mensen van bijvoorbeeld Fanatics kunnen ze weer opruimen.
Ik zeg van tevoren melden en in de tassen.
Blij te horen dat er meer mensen zich aan ergeren.
Ronnie heeft nog wel wat flayers voor je gerard .. voor de Indoor meeting :D
maar je hebt gelijk. is bagger . maar ja die troep in de tassen doen is ook k*t werk ;)
Audilimburg
27-08-2008, 15:08
Het werk moet evengoed gebeuren, dus daar veranderd niets aan.
Het is vooraal vervelend als het regent of heeft geregend en er blijven stukken van die flyer op je raam plakken. Moet je ook nog een hoop moeite doen om die rotzooi er weer netjes af te krijgen.
Ik zeg; houd die flyers maar lekker zelf.
GerardMkIIVR6
27-08-2008, 16:02
Nee dank je Alberto :D
Maar helemaal niet hoeft voor mij ook niet om een beetje bekendheid voor je meet te krijgen moet je er toch wat voor doen maar regel het dan met de Orga om ze in de tasjes te doen.
Ik heb nu al 2x op meets dezelfde flyer onder mijn wisser gekregen van rolbeugels(denk dat ik die zelf al heb :D )
Flyeren is zoo jaren 90.. We hebben niet voor niks internet!
Met Dub05 hebben we dit jaar 0,0 flyers uitgedeeld dit jaar, en om nou te zeggen dat het er minder druk door was.... :rolleyes:
Reclame via clubwebsites en forums werkt even goed/ dan wel beter! En het bespaard je nog geld ook! :D (tja zijn we nou hollander of niet ;) )
jetta mk1 '82
27-08-2008, 17:00
ik zit ook niet te wachten op "oud papier" onder mijn wisser !!
gr. Martijn
ben het met je eens gerard.
'nee geen rommel onder mijn wisser' gestemd.
zijn eigen werk ...noemt hij ROMMEL :D :D :D
Sjoes 85
27-08-2008, 17:21
ik sluit me bij iedereen aan, flyers zijn niet meer van deze tijd, irritant, smerig en milieu-onverantwoord (met al dat drukwerk).
Weg ermee dus!! ik hou er sowieso al niet van als anderen ongevraagd aan mijn auto zitten, al is het maar om de ruitenwisser op te tillen..
retro hans
27-08-2008, 18:06
Tsja wij flyeren ook....
maar onder de wissers probeer ik niet te doen..
geef ze altijd aan de mensen zelf..
Vindt het zelf ook irritant ja!!
laten we hier met z,n allen ons voordeel mee doen...
gewoon irritant dat ze aan je auto zitten..:)
gewoon irritant dat ze aan je auto zitten..:)
:goodpost:
Christiaan
27-08-2008, 18:35
Reclame maken ok, maar stop ze dan idd bij de ingang in een tasje, of deel ze uit aan mensen persoonlijk.
Maar blijf gewoon van iemand zijn auto af....
zwaar iritant ja die rotzooi onder de ruitenwisser.geef ze dan persoonlijk kun je zelf beslissen of je het aanneemt of niet en weet je ook bij wie je moet zijn voor vragen ipv eerst nog het halve internet door te pluizen :rolleyes:
Mss een sticker op de voorruit: Ja, wel bekeuringen/Nee, geen flyers.
Mister Cool
27-08-2008, 20:47
ik sluit me bij iedereen aan, flyers zijn niet meer van deze tijd, irritant, smerig en milieu-onverantwoord (met al dat drukwerk).
Net als jou auto... :D
@ Rinus: doe me dan maar een flyer ;)
Maar ik heb er ook een hekel aan, in de tas ermee!
Jurgen Santana
27-08-2008, 21:00
Flyeren is zoo jaren 90.. We hebben niet voor niks internet!
Met Dub05 hebben we dit jaar 0,0 flyers uitgedeeld dit jaar, en om nou te zeggen dat het er minder druk door was.... :rolleyes:
Reclame via clubwebsites en forums werkt even goed/ dan wel beter! En het bespaard je nog geld ook! :D (tja zijn we nou hollander of niet ;) )
Wij hebben ook 0,0 flyers uitgedeeld en hadden zelfs meer bezoekers dan vorig jaar.
Ik moet die zooi ook niet onder mijn wissers hebben.
Erger me er kapot aan.
Vind het een goed idee om die dingen in de tassen te doen bij een meeting.
Zoals al gezegd.....van te voren melden bij de organisatie van een meeting en zorgen dat die dingen in de tas komen.
Ik heb erzelf geen probleem mee, maar liever heb ik het in een plastictas.
Bij het in plastictassen meegeven, blijft het terrein bovendien schoner.
Ze zijn ook overbodig, want het wordt meestal toch wel aangekondigd op www.Volksforum.com En welke VW liefhebber leest daar nou niet? En voor de volgende tupperware meeting ga je naar...... :nana:
Der Typ Siebzehn
27-08-2008, 22:13
Mss een sticker op de voorruit: Ja, wel bekeuringen/Nee, geen flyers.
:lmao:
:sly:
persoonlijk niks tegen flyers onder de ruitenwisser
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/2/7/2008_0719_160243.JPG
Sjoes 85
28-08-2008, 11:59
?
Roy-16VT
28-08-2008, 16:32
Flyeren het zou verboden moeten worden.
nee vind het echt super iritant en met het internet van tegenwoordig zelfs zwaar overbodig.
Een Nee Nee stikker op je auto plakken :P
classicline
29-08-2008, 20:30
Absoluut geen flyers onder de wissers!
Wij hebben heel veel geflyert voor de meeting maar altijd persoonlijk uitgedeelt!
en nooit achter een ruitenwisser.
Kijk ik zelf nooit naar de flyers achter de wissers gooi ze altijd gelijk weg omdat ik het wel irritant vind al die zooi achter de ruitenwisser.
neem idd gewoon ff contact op met de club en die zijn meestal al blij dat ze wat vulling voor in de promobag hebben! Daar zijn ze tenslotte voor.
Twan
Als iedereen hier een hekel heeft aan Flyers,wie doet ze dan onder de wissers???????????
Wat als er nou een meeting is voor -laten we zeggen - alleen maar
Volkswagen MK1's? :D We kunnen wel duizenden flyers investeren
voor in prombags, maar het gaan ons alleen om bepaalde auto's.
Zo krijg je (in ons geval) dus veel mensen met flyers waar ze niks
aan hebben. Plastic-fantastic rijders bijvoorbeeld, die niks met een
MK1 hebben en ook niet met hun auto op ons terrein komen (mits
natuurlijk een VW MK1 plastic fantastic ;) - geen discriminatie :D)
Verder doen wij op onze meeting niet aan prombags. Waarom niet?
Bij ons is het gratis entree. Je hoeft bij ons dus geen 5 tot 15 euro
te betalen voor toegang, een zakje met flyers, een boekje en
een kleinigheidje. Dus geen verplichte aankoop van dingen en ook
geen medingen naar prijzen waar je niet op zit te wachten. Wil je bij
ons meedoen aan de show en shine, kun je je vrijwillig aanmelden en kost
je het dan pas 5 euro. Weet ook wel dat entreegeld gevraagd wordt om
een en ander te bekostigen en bedoel met bovenstaande ook niks stekeligs
of zo ;)
Aangezien wij niet aan prombags doen, kun je op onze meeting dus wel
flyers op je raam verwachten, maar volgens mij valt dat bij ons wel mee :)
Moet zeggen dat ik zelf ook geen fan ben van flyers, maar doe het
een ander wel aan eigenlijk... Ook ken ik de eigenaren van de auto's
niet allemaal, dus is het voor mij wel handig om ze bij de auto achter
te laten. En er is nog nooit een ruitenwisser gesneuveld :D Ben dan ook
heel voorzichtig, m.n. met mijn camera, dat die niet tegen een auto aan
bungelt... Straks gaat ie kapot :tongue:
Internet is zeker een mooi medium om alles af te halen en ik denk dat
het grootste gros ook wel op de hoogte is van onze meeting. Maar toch...
Je moet ook grote naamsbekendheid hebben (zoals MIVW, DUB05 e.d.) om
via internet nog interesse te wekken. Zou niet weten hoeveel bezoekers
dat wij nu nog wet onze site trekken...
Anyway, moeilijk punt voor ons. Maar ik zie wel dat veel mensen dus niet zitten
te wachten op flyers, dus moeten we even kijken wat we volgend jaar doen...
Heb dus ook niet gestemd op de poll.
Weet t echt niet :D
classicline
30-08-2008, 09:57
Kan het wel altijd waarderen als de de flyers in de auto leggen (deurbak-stoel)
maar natuurlijk alleen als raam of deur open staat.
Wat sponze zegt als je een bepaalde doelgroep wilt trekken dan word het idd wel moeilijk en kom je er denk ik niet onderuit. aangezien flyeren toch wel een belangrijk ding is voor het treffeb om je bezoekersaantallen wat hoog te krijgen.
Twan
Sorry................. heb ook wel eens een flyer onder een ruitenwisser gedaan.
( maar nog nooit een kapot gemaakt.)
Ik zal het nooit weer doen.
Persoonlijk vind ik flyers wel handig, staat toch ook wel vaak handige info op. Okee je hebt internet maar er zijn er toch zat mensen die als ik een flyer geef het wel leuk vind om ze te krijgen. En vaak kun je aan de flyer ook zien wat voor meeting het is/ wordt.
En tuurlijk als je zoals bv de MIVW of DUB en VW FANATICS als jaren goede meetings organiseert dan hoef je niet te flyeren want dan heb je al het voordeel dat iedereen weet wat voor meeting het is. Maar deze clubs hebben toen hun voor het eerst begonnen ook wel flyers uitgedeelt. En hebben dat nu niet meer nodig.
Denk dat het altijd wel zou blijven. En ik vind persoonlijk het ook wel mooi om te zien hoe clubs via de uitstraling van de flyer zich presenteren bij het volk.
En dat je er een hoop afval van krijgt dat valt best mee zorg gewoon dat je genoeg afval bakken hebt staan. Over het hele terrein en niet alleen bij het eten en drinken.
En het is net wat Emiel zegt niemand vind het goed.... en toch zitten er altijd zat onder de ruit.... :confused:
Maar goed dat jullie alleen maar op watergekoelde meetings komen.. op luchtgekoelde meetings -en dan met name in België- is het nog veel erger !!
Mij boeit het geen r**t of er nou wel of niet een flyer onder je ruitenwisser zit.. als je zelf een meetings organiseert wil je toch ook een beetje bekendheid, of niet soms ??
En wat dat 'slopen' betreft, als je daar alleen al huiverig voor bent kun je maar beter helemaal niet meer naar meetings toegaan.
mij stoort het opzich niet echt, maar bijv. bij deze foto had ik liever de flyer ff weg getrokken, maar ja, het is mijn auto niet :rolleyes:
http://i112.photobucket.com/albums/n191/arjenellens/meetings/MIVW007.jpg
das ook mijn enige "petpeeve"met flyers.. ze staan gewoon lelijk op de foto's
bij mij zat die flyert er nog niet onder :P .. of de eigenaar had 'm inmiddels weggehaald:
http://i208.photobucket.com/albums/bb35/MishaStrik/MIVW%202008/DSC_4444.jpg
maar de bovenste foto is mooier :D
mij stoort het opzich niet echt, maar bijv. bij deze foto had ik liever de flyer ff weg getrokken, maar ja, het is mijn auto niet :rolleyes:
Pak je em er af, leg je em daarna weer terug :D
maar de bovenste foto is mooier :D
ja vind ik ook .. mijne is ook wat onscherp
't is ook een verschillende nabewerking,
zo te zien heeft Arjen een soort warmingsfilter
mijne is wat koeler en meer natuurgetrouw
heb die dag in RAW geschoten, en in PS hem op Daylight filter gezet, verder geen warme filters oid overheen gegooid... maar ja, daar gaat dit topic niet over :P
Foto genomen in Bergum door iemand van vwforum. Ook met zon kudt flyert op mn raam :screwy:
http://img403.imageshack.us/img403/3290/afbeelding079am1.jpg
VeeDubber
31-08-2008, 14:21
Voor mij ook geen flyers onder de wisser. Het is in principe overbodig geworden door internet, maar mijn grootste 2 ergernissen is dat ze 1) aan je auto zitten en 2) het voor geen meter staat als ie op de foto gaat.
A.D GOLF1 1976
31-08-2008, 18:55
Gewoon persoonlijk uitdelen op een meeting, kun je het wel of niet aannemen.
classicline
01-09-2008, 09:26
Ben ik niet van mening dat flyeren ovebodig is, er zijn genoeg mensen wie alleen maar met hun auto bezig zijn en niet erg actief op internet..
Maar wij delen altijd persoonlijk uit als we flyeren en als mensen hem niet hebben willen word dat over het algemeen ook gewoon gezegt.
en dan liggen ze ook niet overal rond op het desbetreffende treffen.
Flyeren is volgens mij een goeie manier om je evenement een beetje te promoten en
een beetje persoonlijk contact met mensen te krijgen.
robertjan007
01-09-2008, 10:02
Als iedereen hier een hekel heeft aan Flyers,wie doet ze dan onder de wissers???????????
Amen! Hahaha maar zo is het wel ja!
Ik zeg gewoon uidelen aan de mensen zelf kun je ze ook direct vragen of ze komen!
PoloCoupeGT
02-09-2008, 12:18
Niet onder me wisser al helemaal niet met een regenachtige dag....
jarnogti
07-09-2008, 00:03
de meest stomme onzin die kl/te flyers
op summermeet heb ik geen flyers onder me wisser gehad:D keurig in de tas:D
frankvr6
12-09-2008, 20:03
gewoon met je vingers van me wissers afblijven ze waren duur genoeg ik mag ook niet aan je vrouwtje zitten :D
rutger16v
12-09-2008, 20:10
daarom heb ik laatst ook maar een stapel bij de cabbie naar binnen gegooid frank whahaha
frankvr6
12-09-2008, 20:50
what goes around comes around rutger
:D
rutger16v
12-09-2008, 22:08
whahaha ik ben benieuwd.... maargoed het valt wel op dat er altijd wat te zeiken moet blijven he.... zijn het geen flyers dan is het wel weer "gedreun op meetings" blijft komisch om te lezen hoor...... jong willen blijven met een gti'tje en dan wel zeuren als ouwe mensen whahaha
Roy-16VT
21-09-2008, 16:58
Het is allemaal zo duidelijk.
Het meerendeel zegt nutteloos en zich er aan te storen.
en toch konden we vandaag weer flyers onder de wisser vandaan klauwen :angryv:
zijn er dan nog steeds mensen die het niet snappen blijf van andermans spullen af :shake:
Fabian_GTI
21-09-2008, 17:22
whahaha ik ben benieuwd.... maargoed het valt wel op dat er altijd wat te zeiken moet blijven he.... zijn het geen flyers dan is het wel weer "gedreun op meetings" blijft komisch om te lezen hoor...... jong willen blijven met een gti'tje en dan wel zeuren als ouwe mensen whahaha
:D
+2 voor de optie I don't give a fuck dus
Het is allemaal zo duidelijk.
Het meerendeel zegt nutteloos en zich er aan te storen.
en toch konden we vandaag weer flyers onder de wisser vandaan klauwen :angryv:
zijn er dan nog steeds mensen die het niet snappen blijf van andermans spullen af :shake:
Ik heb nu 3 flyers van VW Team Brabant meeting volgende week Zondag... Elke keer haalde ik ze weg en elke keer deden hun er weer 1 onder :screwy:
Wat een zeiktopic zeg... ga dan voor de cleane look...geen ruitenwissers!
Als je je al druk maakt om een flyer onder je wisser.............
A.D GOLF1 1976
21-09-2008, 21:11
Ok Gerard daar gaan we dan HAHAHA :D :D
Roy-16VT
21-09-2008, 21:27
Wat een zeiktopic zeg... ga dan voor de cleane look...geen ruitenwissers!
Als je je al druk maakt om een flyer onder je wisser.............
alleen om het flyeren zou ik het al doen loop liever het risico voor een boete dan dat een ander aan mijn auto zit.
je hebt gewoon van andermans auto af te blijf in welke zin van het woord dan ook.
Dus je denkt dat je auto voor de rest niet aangeraakt zou worden als ie op een meeting staat?
Als je auto je zó heilig is, waarom dan geen paaltjes met afzetlint er omheen...
Roy-16VT
22-09-2008, 17:36
Dus je denkt dat je auto voor de rest niet aangeraakt zou worden als ie op een meeting staat?
Als je auto je zó heilig is, waarom dan geen paaltjes met afzetlint er omheen...
sorry ga van mezelf uit, waarom zou je in godsnaam aan een auto van een ander moeten zitten.
om te voelen hoe die voelt :screwy:
sorry maar wat van een ander is heb je af te blijven, ook als je van je flyers afmoet geef ze dan persoonlijk af dan heeft iedereen zowiezo nog de kans om ze te weigeren.
rutger16v
22-09-2008, 20:16
ook een beetje kort door de bocht hoor..
ik neem aan dat als er geflyerd word dat ook door liefhebbers gedaan word die ook respect voor andermans auto hebben.
persoonlijk vind ik het ook wel leuk als iemand naar je auto kijkt en er dan (voorzichtig ) een flyer op doet.... in de hoop dat jouw auto ook op hun meeting komt (een compliment toch??)
maargoed als er zoveel mensen (zoveel hebben er trouwens niet gereageerd) een hekel aan hebben zal ik het op de vergadering van onze meeting zeker aankaarten dat het misschien een goed idee is om met andere meeting organisatoren te overleggen onze flyers in de promo tassen te doen.
groeten rutger
Roy-16VT
22-09-2008, 22:31
ook een beetje kort door de bocht hoor..
ik neem aan dat als er geflyerd word dat ook door liefhebbers gedaan word die ook respect voor andermans auto hebben.
persoonlijk vind ik het ook wel leuk als iemand naar je auto kijkt en er dan (voorzichtig ) een flyer op doet.... in de hoop dat jouw auto ook op hun meeting komt (een compliment toch??)
maargoed als er zoveel mensen (zoveel hebben er trouwens niet gereageerd) een hekel aan hebben zal ik het op de vergadering van onze meeting zeker aankaarten dat het misschien een goed idee is om met andere meeting organisatoren te overleggen onze flyers in de promo tassen te doen.
groeten rutger
:thumbup: Zo en dat is dus waar het meerendeel voor streeft dat er dus zoals jij nu aangeeft iets mee gedaan wordt. maar het is het meerendeel van de poll hier en dan de mensen die je in levende lijve op de meetings zich er aan ziet ergeren nog.
maar vind het zowiezo mooi dat er iets met de (tussen)uitslag van de poll gedaan word.
Berserker
23-09-2008, 09:12
sorry ga van mezelf uit, waarom zou je in godsnaam aan een auto van een ander moeten zitten.
om te voelen hoe die voelt :screwy:
Als je weet dat Rene gemiddeld 2 dagen erover doet om zijn auto te poetsen, wil je natuurlijk even voelen hoe glad de auto daarvan wordt, en daarbij natuurlijk vettige vingervlekken erop aanbrengen :redface: ...
Pedaalemmer
23-09-2008, 10:21
Sticker maken met daarop Ja, wel clean en Nee, geen kutflyers onder m'n wisser
:D:D:D
1982kameiX1
23-09-2008, 10:50
het gaat me niet zo zeer om de flyers, want je weet nooit wat voor leuke meeting er aangeprezen word..
maar waar het mij om draait is dat ze gewoon niet aan mijn auto moeten zitten! tenzij ik er bij sta en ze willen ff voelen of het wel echt is... :D
Sticker maken met daarop Ja, wel clean en Nee, geen kutflyers onder m'n wisser
:D:D:D
:D Zo kan ik me nog een belgische golf 1 cabrio herrinneren van een aantal jaar geleden. Die was zo ver gecleaned dat ie zelfs geen ruitenwissers meer had :screwy:
Flyer probleem opgelost, dat wel! :rolleyes:
vwmotorsport
05-10-2008, 14:26
ik was een paar maanden terug op de meeting in burgum daar hadden ze een flyer van een half in elkaar geflanste audi 20v g60 blok te koop, en bij mij onder de ruitenwisser gedaan. dit terwijl ik een perfecte 16vg60 heb. dat vind ik irritant.Alsof ik daar in geinteresseerd zou zijn in die troep.
niels_g60-power
05-10-2008, 16:22
Maakt mij niet zoveel uit, alst maar nie regent :P
Whahaha, heb je van die inkt op je raam enz :S Meestal gooi ik ze toch meteen weg, alst nix is :D
BobbyEdition1
07-10-2008, 09:34
Weg met flyers!
De meesten weten toch wel wanneer welke meet is,
daar heb ik geen reclame voor nodig! ;)
GerardMkIIVR6
07-10-2008, 09:43
ik was een paar maanden terug op de meeting in burgum daar hadden ze een flyer van een half in elkaar geflanste audi 20v g60 blok te koop, en bij mij onder de ruitenwisser gedaan. dit terwijl ik een perfecte 16vg60 heb. dat vind ik irritant.Alsof ik daar in geinteresseerd zou zijn in die troep.
Ja heb ik ook gezien :D
Ik heb een paar x dezelfde op het raam gehad op meets van rolbeugels :D
Is ook niet echt iets wat ik nodig ben heb er zelf een hele dikke in :screwy:
Tegenwoordig is het VW wereldje zo klein geworden met internet iedereen weet wel waar wat te doen is. ;)
robertjan007
07-10-2008, 09:57
Tegenwoordig is het VW wereldje zo klein geworden met internet iedereen weet wel waar wat te doen is. ;)
Amen... einde discussie einde topic naar mijn inziens! :thumbup:
GerardMkIIVR6
07-10-2008, 12:17
ook mijn mening :D
classic-edition
21-10-2008, 21:25
Amen... einde discussie einde topic naar mijn inziens! :thumbup:
:goodpost:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.