PDA

View Full Version : VW Fanatics @ Dinxperlo


Speedlaw
29-08-2004, 16:15
Iemand van hier nog geweest? Ondanks de dreigende bewolking was het weer en de sfeer oké. Ook leuk om wat luchtgekoelde auto's tussen het watergebeuren te zien. Top!

Pics:

Lowdub.com (http://www.lowdub.com)

Mijn favo fotoot:

http://www.lowdub.com/content/VW_Fanatics_2004/images/111_1154.jpg

(Je zou bijna denken dat het alleen maar luchtgekoeld was...)

Cabby 82 TDi
29-08-2004, 17:54
Tuurlijk zijn we geweest. Met 3 luchtgekoelde natuurlijk.

Voor een 1e meeting was het super geregeld.
Wel viel het me op hoe slecht Fast und Furious in het duits klinkt. Stond 20 mtr van een duitse halberzool die hele dag FF speelde terwijl hij zelf over het terein liep. Beetje minder volume had gemogen.

Verder alleen maar lof voor de organisatie. Ook de opkomst benadrukte het succes.

Overigens heb ik Sabine wel gezien. Ze zat mijn kever nog aftezeiken. :(

MaceNL
29-08-2004, 18:20
Ben helaas niet geweest, maar zo te lezen en te zien was het een succes.

Over die opmerking zou ik me niet druk maken, je weet zelf toch wel beter neem ik aan :)

Ik heb ook gelijk even een fotoalbum aangemaakt voor diegene die foto's willen uploaden.

http://www.volksforum.com/gallery/thumbnails.php?album=139

vwleusden
29-08-2004, 19:23
Was echt een goed dagje ! lekker weer en er stonden leuke wagens tussen. Hoop mensen weer gesproken.

Golf-classic
29-08-2004, 19:41
ja als 1 van weinige belgen

was zeker goed
en vooral voor 1 ste meeting
:D


schoon autokes gezien :tongue:

prijsuitreiking was wel wat aardig he :tongue:


foto's volge may be :rolleyes:


doei, een gelukkige bezoeker :)

Crosne
29-08-2004, 20:34
foto's staan online op: www.vw-speed.nl :)

Golf-classic
29-08-2004, 22:23
hier zijn ze :cool:

http://users.skynet.be/Golf-classic/vw_fanatic's/

Beetlefreak
29-08-2004, 22:32
Dit is mijn favo van de serie fotoos denk ik. Die BBS-en blijven echt super wielen!!!

http://www.lowdub.com/content/VW_Fanatics_2004/images/111_1130.jpg



En voor Tjaap: een Jetta Ragtop!!! way cool dit :)

http://www.lowdub.com/content/VW_Fanatics_2004/images/111_1121.jpg

Marco
29-08-2004, 22:50
Die blauwe ziet er idd goed uit, op Mania ook gezien. Alleen 2 puntjes, spiegels zijn absoluut geen pan bij deze look en als je AMI bumpers hebt moet je ook een AMI front nemen, misschien dat het nog komt, dan heb ik niks gezegd. Andersom vind ik het wel weer kunnen, raar maar waar...

SplitBien
30-08-2004, 08:47
Overigens heb ik Sabine wel gezien. Ze zat mijn kever nog aftezeiken. :(

Wie ikkuh?!?!!??!?!
Welke kever heb je dan? Moet het wel echt een hok zijn geweest wil ik hem afzeiken!

SplitBien
30-08-2004, 08:49
Meeting was trouwens zeer geslaagd!
Goeie lokatie, patatkraam, schone wc's, en
veel mooie water en luchtgekoelde auto's!
Toppie en volgend jaar weer!!

Heleen
30-08-2004, 12:22
Ik heb het helaas gemist... maybe next year.

vwleusden
30-08-2004, 16:29
Meeting was trouwens zeer geslaagd!
Goeie lokatie, patatkraam, schone wc's, en
veel mooie water en luchtgekoelde auto's!
Toppie en volgend jaar weer!!

en die hamburgers daar waren absoluut niet lekker :(

volksaddiction
30-08-2004, 16:41
en die hamburgers daar waren absoluut niet lekker :(
hahaha, kan ook niet anders !
Sabine zegt al:
Meeting was trouwens zeer geslaagd!
-Goeie lokatie,
-patatkraam,
-schone wc's
-Mooie auto's!
Overal staat wat voor, goeie, schone, mooie......maar voor patatkraam staat niks ;)
Dat wil toch wel wat zeggen over de patatkraam dan :D

Cabby 82 TDi
30-08-2004, 17:23
Frites waren rauw, maar daar kom ik ook niet voor.

Sabine, het is de oude witte kever van Bugdaddy.
Die stond dwars voor een Duitse A4 Avant met FF dvd.
Recht tegenover een groene kubel en witte Ponton.
Jullie keken naar het achterspatbord.

volksaddiction
30-08-2004, 17:41
Sabine, het is de oude witte kever van Bugdaddy.
Die stond dwars voor een Duitse A4 Avant met FF dvd.
Recht tegenover een groene kubel en witte Ponton.
Jullie keken naar het achterspatbord.
Geen foto van ?
Heb wel eens een foto via krukab gezien, oud kevertje met grote achterlichten toch ?

niels_g60-power
30-08-2004, 19:39
Vond het ook een zeer geslaagde meeting.

vwleusden
30-08-2004, 19:45
donders.... sta er nog op ook :)

http://www.lowdub.com/content/VW_Fanatics_2004/images/112_1210.jpg

http://www.lowdub.com/content/VW_Fanatics_2004/images/112_1209.jpg

SplitBien
30-08-2004, 21:41
Frites waren rauw, maar daar kom ik ook niet voor.

Sabine, het is de oude witte kever van Bugdaddy.
Die stond dwars voor een Duitse A4 Avant met FF dvd.
Recht tegenover een groene kubel en witte Ponton.
Jullie keken naar het achterspatbord.

HAHAHAHAHAHAHA Die zat ik niet af te kraken!
Ik wees bob alleen ff de slechte plekken aan, veel van die plekken heb ik namelijk ook op mijn kever, hij zat ook aardig in de plamuur zo te zien! ;) T'is iig geen 1303, die heb ik heel erg staan af kraken, schaam me ervoor!
Jij zat zeker op een stoeltje naar ons te kijken?

En die frites waren idd rauw, de pindasaus was meer een soort chocolade melk en de majo was zuur, maar ondanks die klachten was het toch gezellig!
(btw; broodje kaassouffle was wel te eten, dennis snap je nou waarom ik die pizza niet helemaal op kon? ;))

vwleusden
30-08-2004, 21:54
woehahahaha, en je was nog wel naar de wc gegaan voordat je ging eten....

Cabby 82 TDi
31-08-2004, 05:58
Jij zat zeker op een stoeltje naar ons te kijken?
Idd. Nu moet ik zeggen dat je niet de enige was hoor.
We hebben hem meer voor de fun gekocht dan om zijn uiterlijke staat :)
En tot nu toe zijn we nog geen onderdelen kwijt geraakt doordat ze er afgevallen zijn.

Dat van de olifantenpoten klopt. Maar we hebben de kleinere reeds liggen. Tegen de tijd dat ik het kontje er in las, worden ze mee verandert.

Tot nu toe heeft hij ons pas 1 koppeling gekost door een lekke krukaskeering bij het vliegwiel. Nou dat stelt niets voor om te vervangen.

SplitBien
31-08-2004, 09:13
Idd. Nu moet ik zeggen dat je niet de enige was hoor.
We hebben hem meer voor de fun gekocht dan om zijn uiterlijke staat :)
En tot nu toe zijn we nog geen onderdelen kwijt geraakt doordat ze er afgevallen zijn.

Dat van de olifantenpoten klopt. Maar we hebben de kleinere reeds liggen. Tegen de tijd dat ik het kontje er in las, worden ze mee verandert.

Tot nu toe heeft hij ons pas 1 koppeling gekost door een lekke krukaskeering bij het vliegwiel. Nou dat stelt niets voor om te vervangen.

Hoe meer roest hoe beter!!!
Die olifantpoten heb ik ook hoor! Wilde hem ook ombouwen naar een 67'er maar ben er ondanks alle roest maar niet aan begonnen!

Tjaap
31-08-2004, 12:24
die ragtop is super..... was dat een hollander of duitser? nou Marc, gaat weer een idee.

Beetlefreak
31-08-2004, 12:46
die ragtop is super..... was dat een hollander of duitser? nou Marc, gaat weer een idee.
Duitser:
http://www.vw-speed.nl/waterair2004/images/DSC04496.JPG

Cabby 82 TDi
31-08-2004, 17:15
Ik kende je niet persoonlijk, dus ik heb niet geroepen.
Maar ik zag je op de onderdelenmarkt met de kever en de G60 advertentie.

Ik ga de achterlichten wel vervangen, maar pas als het kontje vervangen wordt.
Dat kan nog even duren.

Speedlaw
31-08-2004, 18:58
Die ragtop was KoolandtheGang.

Het minpuntje wat ik kan bedenken was die enorme bedieningsconsole. Maar goed, je moet het spul (motortje, knoppen) ergens kwijt.

I'd still hit it.

vwleusden
31-08-2004, 19:46
die bak was gewoon misselijk mooi... speedlines eronder.. hoog bling bling ;)

joossie
31-08-2004, 21:36
Ja wij van de Vw Outlaws zijn er ook geweest...... Was super daar. Zag er goed uit en dat voor de eerste keer dat ze dit organiseerden... Petje af. Volgend jaar weer.?

SplitBien
31-08-2004, 22:10
@cabby 82 nog wattus: gewoon roepen! anders leren we elkaar nooit kennen! ;)

Cabby 82 TDi
01-09-2004, 05:58
zal het volgende keer doen.

bugs
01-09-2004, 16:34
iedereen bedankt voor het komen! alle suggesties, commentaar, en de cateringklachten
nemen wij allemaal mee naar volgend jaar en proberen het op te lossen.
de catering was van de ArenA zelf, hier hadden wij dus niets over te zeggen..

foto's op www.vwfanatics.nl

tot volgend jaar!

Erik M
01-09-2004, 18:20
Wtf!! Heeft iemand hier een verklaring voor?

http://www.vwfanatics.nl/meetings2004/vwfanatics/images/434.JPG

Cabby 82 TDi
01-09-2004, 20:29
Nog een tipje. Vuilnisbakken ofzo. Ik kreeg ze niet gevonden.

Verders niets dan lof.........

De Polo wilde zijn auto in de stalling zetten voor de winterperiode, maar heeft het niet helemaal begrepen.

bugs
02-09-2004, 17:49
hahaha dat was bas, een vrijwilliger totaal leek op het gebied van VW en Meetings en zo.
er was alleen nog plaats in de fietsenstalling dacht hij ;)
hij was vergeten dat hij de auto nog in de achteruit versnelling had staan en op het moment dat hij de choke uittrok en startte rolde de polo meteen achteruit, en op het fietsenrek :D er is geen schade aan de polo.
ze hebben de polo met 3 personen opgetild, en 1 heeft het rek er weer onderuit gehaald en bas kon weer rijden :D :D :D

vuilbakken waren er, maar oops! die zijn we vergeten..

joossie
09-09-2004, 15:24
Catering was niets mis mee toch, ik heb heerlijk gegeten hoor.

Beetlefreak
09-09-2004, 15:45
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=805

SplitBien
09-09-2004, 16:02
WTF is alex?

joossie
09-09-2004, 22:05
Hallo Alex is een van de jongens van de VW OUTLAWS.
We moesten effe een geintje met hem uithalen.

Maar mochten de dames nog geinteresseerd zijn in hem, hij is nog steeds beschikbaar. ha ha

gr joossie

joossie
23-09-2004, 17:16
.

evilnyntje
23-09-2004, 17:43
Die blauwe ziet er idd goed uit, op Mania ook gezien. Alleen 2 puntjes, spiegels zijn absoluut geen pan bij deze look en als je AMI bumpers hebt moet je ook een AMI front nemen, misschien dat het nog komt, dan heb ik niks gezegd. Andersom vind ik het wel weer kunnen, raar maar waar...

Die blauwe was idd een bekende, die had die spiderman erin. Die gast kwam snachts zeiken dat we niet meer in het hek mochten springen omdat zijn wagen er dicht bij stond. Was maar 5 meter afstand tussen :)

vwleusden
23-09-2004, 22:05
en de hekken waren zeker geen 5 meter hoog :p

evilnyntje
24-09-2004, 09:21
Nee, 2 meter en ze gingen meer de andere kant op, mede omdat ze allemaal goed vast stonden bewogen ze maximaal een halve meter de andere kant op, erg link ;)

vwleusden
24-09-2004, 17:29
idd ja... ze zullen maar net de goede kant op vallen :p

Vw-René
24-09-2004, 22:25
Die gast kwam snachts zeiken dat we niet meer in het hek mochten springen omdat zijn wagen er dicht bij stond.

die gast is mijn boer, en hij heet walter, en hij was NIET de gene die kwam zeiken!!! dat was iemand anders en zijn auto stond wel degelijk in de buurt van die hekken..
je eigen auto zou er maar staan, dan zou je er zelf ook wat van gezegd hebben... :confused:

Tjaap
25-09-2004, 05:40
die auto's stonden daar zowieso in de weg, midden op het pad.
Maar inderdaad ALS ik er had gestaan had ik er ook wat van gezegd, maar als je wilt dat de rest van de kampong rekening houdt met je, doe dat dan zelf ook en parkeer je auto gewoon netjes in het gras.

Vw-René
25-09-2004, 11:36
nou 't was het een doodlopen de straat, de enige auto's die er langs moesten waren die van de VAG-Addicts en die hadden er geen last van, er is niemand die had gezegd dat ze in de weg stonden, en de organisatie had er ook helemaal geen probleem me, dus maak a.u.b. niet van een mug een olifant.

bugs
26-09-2004, 23:40
idd, ik had het ook niet prettig gevonden als ik zo'n hoop centen in mijn auto gepomt had, die hekken zouden maar losschieten. dat is niet er voor gemaakt om tegenaan te springen..

"t is maar goed dat de olifanten niet kunnen vliegen, anders had je een mooi zooitje gehad op de weg, ste je voor dat ze moeten schijten!! :D :D :D "

evilnyntje
27-09-2004, 11:52
die gast is mijn boer, en hij heet walter, en hij was NIET de gene die kwam zeiken!!! dat was iemand anders en zijn auto stond wel degelijk in de buurt van die hekken..
je eigen auto zou er maar staan, dan zou je er zelf ook wat van gezegd hebben... :confused:

Enfin, degene die kwam zeiken vroeg dat op een bepaalde manier met een zekere soort drama (vul zelf maar in) dat ik zo iets had van, had je dat niet even normaal kunnen vragen? Je hebt gelijk, ikzelf zou het misschien ook niet cool vinden, maar ik zou het iig op een beschaafde manier vragen ipv te brullen. En de auto stond zeker in de buurt van de hekken maar niet op die manier waarop hij het beschreef.

LuNaTiK
27-09-2004, 12:55
Hen je daar nu G60 lijsten op VWleusden? en wat is de ET waarde van die 7,5J's?? Dat ziet er ook altijd weer super uit he!

Vw-René
27-09-2004, 13:28
Enfin, degene die kwam zeiken vroeg dat op een bepaalde manier met een zekere soort drama (vul zelf maar in) dat ik zo iets had van, had je dat niet even normaal kunnen vragen? Je hebt gelijk, ikzelf zou het misschien ook niet cool vinden, maar ik zou het iig op een beschaafde manier vragen ipv te brullen. En de auto stond zeker in de buurt van de hekken maar niet op die manier waarop hij het beschreef.

I get your point, maar dat was dus niemand van ons.

vwleusden
28-09-2004, 22:34
Hen je daar nu G60 lijsten op VWleusden? en wat is de ET waarde van die 7,5J's?? Dat ziet er ook altijd weer super uit he!

gewoon standaard GTI lijsten en ET19 zonder spoorverbreders.

joossie
04-10-2004, 21:41
Hallo we hebben ook eens een x wat anders gedaan met de club nm paintballen ook kickke man...... moet je eens doen met de club.
gr joossie vw outlaws.

joossie
04-10-2004, 21:45
hier nog 2 foto,s

vwleusden
05-10-2004, 16:35
Is erg leuk ja maar ik zie het verband niet met de meeting van de VW Fanatics.... kan aan mij liggen.