View Full Version : Wel of geen sidelights
Jurgen Santana
29-08-2004, 22:25
Ik kan er maar niet over uit of ik amerikaanse sidelights op mijn Jetta wil of niet. Dit is mijn Jetta
http://www.mivw.nl/pic/leden/jurgen/groot/jurgen1.jpg
Dit zijn de side lights, de orange strepen op het voorscherm.
http://www.vwvortex.com/gallery/albums//Volkswagen/Jetta%20-%20Bora%20-%20Vento/Jetta%20II/Jetta%20GLI%20(USA)/03.jpg
De zijknipperlichten laat ik dan vervallen.
MauSeR35
29-08-2004, 22:28
niet doen vind ik ziet er nie uit!
Jurgen Santana
29-08-2004, 22:31
Ik hou wel van een beetje afwijkend :biggrin: Vandaar ook de stalen velgen. Mischien dat ik ook een amerikaanse kentekenuitsparing monteer icm met zo'n kentekenplaat die ook achterop kevers etc. zit.
Ik vind het op zich wel kunnen op jouw Jetta, ziet er van dichtbij trouwens ook erg netjes uit
Volkswouter
29-08-2004, 22:55
Zet er dan ook weer gewone oranje knipperlicht glaasjes in,anders is het helemaal niet mooi.
Dan moet je ook meteen een US spec voorpumper monteren vind ik! Maare ziet er al aardig uit met dat Rallye front.
Pedaalemmer
30-08-2004, 07:51
niks doen aan die jetta!
zo is ie mooi! snap je dat mooi!...dus die zijknippers laat maar mooi in de us van a ...deze jetta is superrr
MauSeR35
30-08-2004, 10:14
helemaal mee eens
Als je een echte Amerikaan hebt vind ik dat wel cool,maar nu zou ik het gewoon zo laten !!
Heej Carlos, dus jij bent de eigenaar van die coole jetta op hoogeveen!! Echt een machtige bak... is het een echte GT? Die stoeltjes roeleerden wel zeg!
Alleen de volgende keer iets minder siliconen??? :P
vwleusden
30-08-2004, 17:32
Ik zou het persoonlijk niet doen maar je moet het geheel zelf weten.... ieder z'n smaak en tis jou wagen ;)
Niet doen! Ik vind die dingen zooo lelijk. En een vierkant kenteken achter is veel te groot. Dat gaat niet mooi passen.
Jurgen Santana
30-08-2004, 17:48
Lijkt me een duidelijk verhaal zo :D Bedankt voor alle positieve reaktie's tot nu toe!!! Als ik ze zou monteren zou het alleen zijn omdat je het verder weinig ziet. Die amerikanen verwijderen ze juist weer.
En LuNaTiK het is geen echte GT :cool: Binnenkort komt alle info over de Jetta op de site.
Hey Jurgen,
ik zou ze wel monteren, en wel om dezelfde mening als de jouwe, je ziet ze praktisch niet, en je hebt ze ook in wit nu, ik heb er ook al aan gedacht vr op mijn golf ...
greetz
Rutger (vd voorbumper hé ;-)
Jasper Ovaal
30-08-2004, 18:39
Ik vind het erg zonde van je auto als je die grote vierkante dingen erop doet, het zal vast een reden hebben dat je ze weinig ziet :biggrin:
maar ik zal je keuze respecteren hoor :wink: :biggrin:
Sluit me aan bij het merendeel, echt zonde die sidemarkers.
Bij een mk3 gaat het nog wel maar bij dit type :frown:
Allart-Ghetta
31-08-2004, 13:06
Ik heb ze ook nog liggen en wil ze misschien op de Jetta monteren, maar ik ben ook nog aan het twijvelen omdat ik eigelijk altijd meer op de cleane look val.
Jurgen Santana
06-09-2004, 19:52
Iedereen bedankt voor de reaktie's!!! De side-lights komen niet op mijn Jetta! Ik ga voor de cleane look. Deze winter zullen het \X/ embleem achter en de 3 gaatjes van het Jetta embleem moeten verdwijnen! Zonde om er dan weer wat Xtra bij te plaatsen! :(
He Carlos,
Je hebt gelijk, die lampen leek mij ook niet zo'n goed idee. Complimenten voor de Jetta !!!
Wat je evt. nog wel zou kunnen doen is een extra lampje monteren in het knipperlicht (dat geeft ook een beetje het U.S. idee)
Grtz................ LRR
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.