View Full Version : Vw-powers nieuwe vondst
Vw-Power
31-08-2008, 20:25
Gezien de vele negatieve reacties heb ik mijn gegevens verwijderd.
Vw is toch met een anders type mensen begaan.
veel succes allemaal
evilnyntje
31-08-2008, 20:29
Zal ik hem maar in het te koop gedeelte zetten? Of is het geen advertentie? Maak anders een advertentie aan, scheelt verwarring.
Forumprijs zegt-ie... 9 roodjes voor een 11 jaar oude Golf... :eek:
Wel een mooie auto hoor, daar niet van :thumbup:
martiepartie
31-08-2008, 23:10
mwoah..
Rij zelf een golf3 colour concept van eind 1996 die op een paar extra'tjes na ook flink uitgerust is (geen clima, carkit en soundsystem), maar die kostte toch echt een flink stuk minder. alle Edition extra's mis ik dan wel, maar heb dan weer andere specifieke CC gadgets.
Deze auto wordt sowieso een klassieker/verzamelobject vanwege de 20jahre uitvoering.
De auto vind ik prachtig en in een zeer nette staat (zo op de foto's) en daar mag je echt blij mee zijn (en zuinig op..).
Over verkopen via een forum= oud zeer? :)
verplaatst naar golf3 forum, lijkt me geen voorstel topic...
wel een erg mooie auto, wat zit er in die middenconsole gepropt, is dat voor de stereo?
supermooie auto, zeg.. (over de prijs zal ik het maar niet hebben dan ;))
Mooi mk3 hé ! Lak ziet er nog goed uit. Blokje ook.
Alleen heeft die oude baas zich in de stoel laten ploffen gezien de golven in het leer.
Voor de rest super wagen, schitterend !
verplaatst naar golf3 forum, lijkt me geen voorstel topic...
wel een erg mooie auto, wat zit er in die middenconsole gepropt, is dat voor de stereo?
Dat is het Nokia sound systeem.
Erg mooie auto en meer dan zijn geld waard.
Ik merk dat je er verstand van hebt.........? :tongue:
T' zou ook wel de eerste keer zijn in 10jaar dat ik iets via een forum verkoop :D
Teveel dromers.... ;) (lenen punt nl)
Nee, eigenlijk heb ik er de ballen verstand van, maar ik doe dan ook he-le-maal nooit geen handel en heb beslist geen enkele affiniteit met auto's. ;)
Zag trouwens bi het "Auto's aangeboden"-gedeelte dat mijn 'gedroom' de prijs wel 1000 euri heeft laten zakken. :tongue:
Maar zoals gezegd, wel een prachtig exemplaar!
Waarom bied je hem hier dan aan!! Als hier teveel dromers zijn. Of is het geen aanbieden wat je doet..
Wel een hele mooie golf trouwens!!!
Erg mooie Golf!
Vind vooral het interieur erg mooi.
Ziet er idd nog als nieuw uit.
Maar de prijs......Tsja.....
Weet dat hier in Duitsland de prijzen voor een vergelijkbare uitvoering toch ietsje gunstiger liggen. En ja, dit soort auto's zijn hier ook nog te vinden.
Hoe dan ook, een schitterende auto met opties waar ik alleen maar van kan dromen...
Mooie nette auto.
Niet veel km,s en dan nu al nieuwe schokbrekers :rolleyes:
Voor die 9 ruggen koop ik toch liever een rallye :thumbup:
Vw-Power
02-09-2008, 11:17
vervallen
Is iets heel uniek,wat voor een zalige optie lijst :) Mooie 3 ,alhoewel ik er niet zo voor ben heeft deze wel 'iets'.
Dit is voor mij SPORT om iets moois te vinden tussen alle puin!
Niet meer, en niet minder.
Mij passie is BMW M3-E30 Sport Evo & Cecotto& M3-E46
En heeft niks met Vw te maken.
En daar hangen hele andere prijskaartjes aan.
Hoe kom je erachter dat er op bepaalde plekken zulke auto,s staan??? Staat volgens mij niet in de lokale krant :D
Post eens wat foto,s van je Beemers ;)
Tiefleger
02-09-2008, 19:01
Ik wil ook wel eens foto's zien van die bmw's, vooral van dat pronkstuk.
René (Tiefleger)
Ik ben vaak op zoek naar unieke gevallen in topstaat, maar kan ze nooit vinden.
smeerpeer
02-09-2008, 20:43
Jaw dropping beautiful...
Vw-Power
02-09-2008, 20:59
Vervallen
i.v.m.
Teveel shit.
Tiefleger
02-09-2008, 21:32
Nice!! :thumbup:
René (Tiefleger)
Een beetje pronken met een BMW van 175000 euro.
Dat is het zelfde als tegen een peuter zeggen dat jouw lul groter is dan die van hem.;)
Dat is het zelfde als tegen een peuter zeggen dat jouw lul groter is dan die van hem.;)
:iamwithst
Leuk draadje :tongue:
http://www.ultimatecarpage.com/forum/european-cars/950-who-knows-bmw-concept-3.html
Nou leuk zeg zo'n collectie auto's!
En zo'n BMW...Tsja.... blijft een Sjonnie-bak....sorry!
Weet ook hoe ze rijden omdat een oom van mij een tijd lang met een e30 M3 heeft rondgereden. Meen met een 2,3 liter motor... Heeft hem een klein jaar gehad en is toen in Almelo gestolen...
En die BMW die je voor zoveel centjes verkocht hebt lijkt wel wat op een Alfa Romeo Montreal uit 1972 qua neus.
Om nog even lekkerarrogant te zijn:
Droom lekker verder van deze uitvoering bij jezelf op de oprit voor zoals ze overal staan voor 3mille....toch..? ..
Moet wel eerlijk zeggen dat ik wel een bepaalde arrogantie proef in je berichten. Das jammer vind ik. Geloof best dat het allemaal mooie auto's zijn die je hebt. Maar een ander er de ogen mee uitsteken (want dat idee heb ik, correct if I'm wrong) is niet de bedoeling van het forum hier.
Geloof niet dat dat de inslag is van het forum...
En las je meent dat je met die prijzen voor je auto's ze makkelijk verkopen dan moet je dat vooral lekker doen.
Denk dat nu ook wel duidelijk is dat mensen hier op het forum van realistische prijzen houden en hard werken voor hun centjes en VW's.
Dennis
En dan een foto van die van de buurman laten zien. :D
Vento Vice
03-09-2008, 05:47
Over prijzen heb ik het niet, maar het zijn wel een stel exclusieve auto's in dit topic, inclusief die Golf! Zó mooi heb ik ze nog niet vaak gezien...
Het E46 forum verruild voor Volksforum? Je hebt je 323ci verkocht om deze Golf 3 te kopen?
Berserker
03-09-2008, 08:55
Paar vraagjes,
Wat voor model is die oranje bmw? en meer info erover?
ah ik zie t net staan,
Pronkstuk:
BMW Spicup Bertone Prototype
Eenmalig gebouwd
Verkocht juli 2008: 175.000,- euro.
zijn die e30's m3 van jou? allemaal?
die e36 en e46 ook?
Leuke collectie, zou ik ook arrogant over doen.. :redface:
Vw-Power
03-09-2008, 10:06
Beste Vw forum "bezitters".
aub dit topic sluiten.
B.v.d.
evilnyntje
03-09-2008, 10:16
Beste Vw forum "bezitters".
aub dit topic sluiten.
B.v.d.
Het is Volksforum ;), is de auto al verkocht dat je het wilt sluiten?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.