View Full Version : Vraagje golf 1 showroom?
nanneborn
07-09-2008, 19:51
Hallo,
even een vraagje, op het internet was ik een adresje tegen gekomen van iemand die golf 1 verkocht. Hij heeft ook een showroom met ongeveer 15 golfjes.
Nu kan ik het niet meer terug vinden, kent iemand deze site misschien?
Gr Nanne
Drify_mk1
07-09-2008, 20:14
E. Tempel musselkanaal ??
mischatdi
07-09-2008, 20:37
E. Tempel musselkanaal ??
die zal dat wel zijn idd :thumbup:
Ja dat is Tempel uit Musselkanaal :)
nanneborn
08-09-2008, 17:22
Ja ja die zocht ik! Iemand daar slechte of goede ervaringen mee?
Ja ja die zocht ik! Iemand daar slechte of goede ervaringen mee?
Ik woon vlakbij Tempel ik heb nog niemand gehoord die slechte ervaringen met Tempel had. Ze zullen er vast zijn .Wat ik van Tempel weet dat de Golfjes erg aan de prijs zijn volgens mij dan natuurlijk
Drify_mk1
08-09-2008, 17:43
Ik woon vlakbij Tempel ik heb nog niemand gehoord die slechte ervaringen met Tempel had. Ze zullen er vast zijn .Wat ik van Tempel weet dat de Golfjes erg aan de prijs zijn volgens mij dan natuurlijk
klopt ze zijn aardig aan de prijs, maar dan kun je ook verwachten dat hij goed is.
mk1diesel
08-09-2008, 18:06
het is alweer een tijd geleden dat ik daar geweest ben. maar toen waren ze allemaal te duur en allemaal bijgewerkt. er zaten veel slechte plekken aan de auto's.
maar er zullen ongetwijfeld nog (redelijk) mooie golfjes tussen staan
Erwin G60
08-09-2008, 18:49
Zoals hierboven al gezegd weet tempel een beetje te goed wat het waard is. Maar er staat ook wel leuk spul tussen veelal auto.s die misschien al wel 5 a 10 jaar stil staan als het niet nog langer is met weinig km. Als je gaat kijken let dan wel goed op de mindere plekken want aan de buiten kant zien ze er allemaal showroomstaat uit maar er staan echt een paar rotte tussen. Het beste kun je gewoon ff gaan kijken om het met eigen ogen te zien. Als je dan toch in de buurt bent rij ook ff door naar kosmeyer die heeft ook nog leuke mk1 staan :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.