PDA

View Full Version : Invoeren type 1

The Skinnmeister
11-09-2008, 19:13
Hoi,

Heb een type 1 uit '76 gezien, maar op Duits kenteken.
Kan ik m met deze papieren gewoon invoeren, en krijg ik dan nog wel blauwe platen of de gele? Het zal natuurlijk dan wel zo'n nieuw kenteken worden of....
BPM zal bij deze auto niet meer hoeven of wel?

Alvast bedankt

martiepartie
11-09-2008, 19:15
invoeren van een pré '78 auto krijgt nog steeds een historisch kenteken met **-YB-** volgens mij. BPM is niet nodig nee.

Kijk anders eens op de website van de RDW, staat alles helder uitgelegd.

The Skinnmeister
11-09-2008, 19:17
invoeren van een pré '78 auto krijgt nog steeds een historisch kenteken met **-YB-** volgens mij. BPM is niet nodig nee.

Kijk anders eens op de website van de RDW, staat alles helder uitgelegd.

Heb ik vanmiddag al gedaan, maar ik kan het niet zo letterlijk vinden zoals jij het zegt, misschien ligt het aan mij??

mk1diesel
11-09-2008, 19:38
dan krijg je idd een **-YB-** kenteken met blauwe platen. maar zeg het er wel even duidelijk bij als je naar de rdw gaat. niet dat ze je er straks zo'n lelijk kenteken op zetten.

en na 25 jaar hoef je geen bpm meer te betalen

hajee
11-09-2008, 20:55
*yb* gaat automatisch..

Marten
11-09-2008, 22:02
dan krijg je idd een **-YB-** kenteken met blauwe platen. maar zeg het er wel even duidelijk bij als je naar de rdw gaat. niet dat ze je er straks zo'n lelijk kenteken op zetten.

en na 25 jaar hoef je geen bpm meer te betalen

vanaf 20 jaar hoef je al geen bpm meer te betalen!! :)

mischatdi
11-09-2008, 22:55
93 euri voor de schouwing en ff belasting papier invullen that's all en ff aangeven dat je een oud type plaat wil dan komt dat idd goed keuring kan maar hoeft niet mag je ook bij je in de buurt doen

heb het net allemaal gehad...