View Full Version : interieur
patjetta
16-09-2008, 12:10
ik had een vraag.
Omdat mijn bekleding erg vies is zou ik deze of willen reinigen of willen vervangen. Nou was me vraag of ik ook een golf 2 intrieur in mijn jetta type 2 2 deurs kan zetten en zo niet hoe kan ik anders het beste mijn intirieur reinigen?
scarface
16-09-2008, 12:49
ik had een vraag.
Omdat mijn bekleding erg vies is zou ik deze of willen reinigen of willen vervangen. Nou was me vraag of ik ook een golf 2 intrieur in mijn jetta type 2 2 deurs kan zetten en zo niet hoe kan ik anders het beste mijn intirieur reinigen?
heb gehoort dat het reinigen kan met vloeibaarwasmiddel en heel heet water in een (planten)spuit en dan uitwrijven met een droge doek
Gewoon bij borent een stoomcleaner huren, krijg je het netjes weer mee schoon.
En ja, golf past erin, alleen achterbank moet je aanpassen (bevestiging).
breadfan83
17-09-2008, 08:16
Je kunt het er zo in zetten.
Als het om een twee-deurs Jetta gaat waar alles in moet komen, zou ik er wel op letten dat het interieur ook uit een twee-deurs Golfje komt, anders kom je niet meer aan de achterbank. ;)
En je moet inderdaad even wat verzinnen voor die achterbank. Bij een Golf valt die met klemmen in twee ankerpunten, maar bij de Jetta heb je die punten niet. Je kunt hem met spanbanden gewoon tegen het schot tussen achterbak en passagiersruim vastmaken als je snel een oplossing moet hebben. Bandje onder de metalen kabeltjes aan de achterkant van de rugleuning langs en om het schot heen, en klaar is Kees.
De onderste bevestigingspunten van de bank passen wel gewoon. Als je een in delen neerklapbare achterbank hebt wel even er aan denken alle 4 de schroefjes aan te draaien. ;)
patjetta
17-09-2008, 09:05
oke kijk dat zijn mooie berichten en weet iemand of ook de achterste zijpanelen passen?
je kan hem ook gewoon laten bekleden. heb je hem weer helemaal als nieuw.
als je even meld wat je het liefst wilt kan ik je wel een prijsindicatie daarvoor geven.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.