View Full Version : Gezocht Rolkooi golf 2
De Limburger
16-09-2008, 20:00
Ik zoek een goede rolkooi/beugel voor mijn golfje.
Wie heeft er nog eentje wat hij verkopen wil, of wie weet iemand anders?
Laat me wat weten in een Pb.
Bedankt alvast.
Gr Ronnie
Check anders chris even van vw-speed.
Staat ook bij onderdelen te koop aangeboden
Cheers Lars
Ronnie,
Moet je even afwachten.....
Misschien dat de mijne weggaat is eentje van wiechers die over de achterbank loopt.
Mijn vriendin vindt het niet echt makkelijk nu ze de golf rijd...
Ik laat je wat weten
Wij maken rolkooien op maat voor de rallycross en ook voor driftauto's enz enz enz.
Dus dit moet ook wel lukken. Bel anders maar ff op nr 06-28531369. En de prijs valt zeker mee en ze worden gemaakt naar wens van de klant...
OKE OKE OKE ik weet het reclame reclame maar een beetje moet mogen!!!
Ronnie,
Moet je even afwachten.....
Misschien dat de mijne weggaat is eentje van wiechers die over de achterbank loopt.
Mijn vriendin vindt het niet echt makkelijk nu ze de golf rijd...
Ik laat je wat wetenWat moet je hiervoor aanpassen om deze in de auto te krijgen? Hij gaat dus de deur uit? :)
Wat moet je hiervoor aanpassen om deze in de auto te krijgen? Hij gaat dus de deur uit? :)
De kooi is al aangepast voor met schuifdak. Enige wat aangepast dient te worden is de doorvoer door de hoedenplanksteunen achter... Is een kwestie van een paar min werk..
De kooi is al aangepast voor met schuifdak. Enige wat aangepast dient te worden is de doorvoer door de hoedenplanksteunen achter... Is een kwestie van een paar min werk..Betekent dat het destructief aanpassen van die steunen?
Pedaalemmer
17-09-2008, 09:32
Het gaat erdoorheen, dus de flex erin ;)
Flexen of zagen ja, alsof dat zo erg is... Gewoon een ander setje dragers scoren :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.