View Full Version : ATS classics 13'' of Schmidt th line 14''
Hoi mensen
Ik weet het blijft altijd wat je zelf mooi vind, maar toch even jullie mening hier over. Onder mijn golf 1 heb ik nu ATS classics in de wel bekende maten 13'' 7j en 8j. Nu speel ik met de gedachten om deze van de hand te doen, en schmidt th line er onder te zetten maar dan in de maten 14'' 8j en 9j wat vinden jullie er van. Zo staat de golf er nu bij.
Groetjes,
Patrick.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/7/0/MK183-305.jpg
ik zeg TH's, maar ben dan ook een beetje bevooroordeeld. Exclusiever, dikker, meer mogelijk (polijsten, hart in kleur, etc). Succes met de keuze.
Der Einzer
21-09-2008, 13:38
Misschien wil iemand ff een fotoshop doen ;) Kan je ze naast elkaar zetten en vergelijken. Ik vind persoonlijk 14inch beter passen en beter rijden onder een MK1 (rijd zelf op 15inch)
Tiefleger
21-09-2008, 13:42
Ik vind ze alle 2 goed staan onder een Golf 1, maar graag een PM als je de ATS wil verkopen, en ik kan ze ophalen ben al een keer bij je geweest. :D :D
René (Tiefleger)
vind het allebei niet heel erg origineel.
maar van de twee... de TH's
hij vraagt ook niet om iets origineels. hij vraagt welke van de twee er mooier zouden zijn voor onder zijn auto...
Mensen voor dat het een wel niet topic hoort, ik ben er al uit ik hou ze nog onder mijn golf. De th line die ik op het oog had zijn belooft aan een vriendin die de persoon heeft. En ik kan nog geen afstand doen van de ats, daar vind ik ze te mooi voor. En Tjaap BBS is origineel, ik zou er bijna een hekel aan krijgen.
hij vraagt ook niet om iets origineels. hij vraagt welke van de twee er mooier zouden zijn voor onder zijn auto...
Zweiter bedankt voor de bevestiging waar het omgaat ;)
http://forum.dutchjoomla.org/images/smilies/focus.gif
Zoals mijn topic ook begon het blijft altijd wat je zelf het mooiste vind,maar tussen de ats en de schmidt kan ik moeilijk kiezen, en dan puur gekeken naar model van de velg, niet wie er duurder is of wat dan ook.
true, blijft een supermooie golf! persoonlijk denk ik dat je th's mooier in een passende lijn met je auto kunt maken. harten in lakkleur en gouden boutjes bijvoorbeeld. anyways, stick to your plan! Die ats-en staan hem ook erg goed.
vind bijde mooi..
idd th lines zouden toch leuker zijn denk ik..
maar zou je dan wel 9j doen is dat niet wat te breed voor de golf?
supper mooie golf trouwens :thumbup:
MrMiljon
22-09-2008, 16:06
Ik zou voor de Th's gaan, maar meer omdat deze 14" zijn. 13" vind ik helemaal niks, veels te klein in mijn ogen.
RedBastard
24-09-2008, 10:08
Zo, men eeuwenoude account hier doet t nog :)
TH-Lines natuurlijk!
Gr Peter.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.