View Full Version : René`s verkooptopic:..
gesloten wegens bedrijfsreclame
Zou ik dinsdag voor je vragen...en het is nu nog maandag...
Nog eventjes geduld dus.
Als jij die motor te koop hebt, waarom moet je het dan eerst vragen?
Omdat het niet mijn handel is, maar van een kennis die nog wat vw-parts heeft liggen. En het te druk heeft om te forummen.
Up!
En die kennis van je is niet toevallig bedrijfsmatig bezig met die onderdelen?
Oehh....bijbaantje als sherlock holmes niets voor jou?
Up!
Up!
geef eens antwoord. als het ja is weet je dondersgoed dat je verkeerd bezig bent. Je verpest het voor de andere adverteerders. en als we die verliezen kunnen we het forum wel sluiten :mad:
Nou nou nou wat ben je weer streng jaap....
Hoezo zou ik het verpesten voor andere adverteerders? Dit gaat gewoon over wat 2e hands spullen die overgebleven zijn na ombouwprojecten e.d.
Misschien zijn er forummers die net dat ene deel nodig zijn: forummer blij, kennis van mij blij...iedereen blij.
Het stinkt wel een beetje René... Ik herinner me nog een kentekenplaathouder op jou Lupo en iets met reclame... Op deze manier verpest je het inderdaad voor de huidige adverteerders. Zij betalen voor reclame, en jij fietst er gratis tussendoor met spullen aanbieden etc. Als adverteerder zou ik daar ook niet blij mee zijn.
wat er op mijn kentekenplaathouder staat is mijn zaak....of daar nou één of andere gare tekst op staat, of de naam van een bedrijf...dat maakt ook geen hol uit.
En reclame maken doe ik niet... ik verkoop alleen wat spullen voor iemand die er al een tijdje liggen. Doel was om hem en een eventuele forummer blij te maken....
verder noem ik geen naam van een bedrijf in dit topic... het gaat puur om wat onderdelen....
wat er op mijn kentekenplaathouder staat is mijn zaak....of daar nou één of andere gare tekst op staat, of de naam van een bedrijf...dat maakt ook geen hol uit.
Klopt, maar de link is snel gelegd. Ik ga me er verder niet mee bemoeien, maar ik wilde het alleen aangeven.
Succes met de verkoop. :)
Wij weten dondersgoed over welk bedrijf we het hebben.
Als dat bedrijf intresse heeft in adverteren mag hij mij of Sander een PM of Mail sturen.
Desnoods maakt hij jou de "online verkoper" dan krijg je nog een mooie titel ook.
Tot die tijd is het valse concurrentie en is dit topic gesloten.
Up!
Het is al erg genoeg dat ik het moet uitzoeken omdat een wijsneusje zoals jij weer zonodig de regels moet omzeilen. Of is dit onderdeel van je immer voortdurende drang naar aandacht? Dan verwijs ik je graag door naar http://www.korrelatie.nl/
Het is al erg genoeg dat ik het moet uitzoeken omdat een wijsneusje zoals jij weer zonodig de regels moet omzeilen. Of is dit onderdeel van je immer voortdurende drang naar aandacht? Dan verwijs ik je graag door naar http://www.korrelatie.nl/
:goodpost:
ik heb mijn post die ik net maakte maar even verwijderd...maar die zal jij vast nog wel kunnen lezen...
mijn mening: ik vind het maar een beetje dom getreiter van de mods... het ging mij ook niet om naambekendheid en reclame maken voor het desbetreffende bedrijf maar om hem en een eventuele forummer blij te maken met de verkoop/koop van een bepaald 2e hands onderdeel...
maar goed, jullie zullen er wel een andere mening over hebben. verdere reacties mogen wel via een pm naar mij ipv het topic opnieuw te openen en er ff een leuke reply te plaatsen zodat alle forummers er nog ff van kunnen genieten....wie vraagt dan aandacht...
Ik doe hier maar weer een slotje op.
Feit blijft dat we afhankelijk zijn van inkomsten van adverteerders en daarom regels hebben moeten stellen op onze site mbt particulier adverteren.
Als lid ga je akkoord met onze regels en heb je je daar aan te houden.
Meningsverschillen kunnen verder via PM of een andere weg uitgewisseld worden als men dat nodig acht
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.