View Full Version : Steilheck G60 op MP
http://link.marktplaats.nl/196090886
:screwy:
Had beter kunnen investeren in een goede uitlaat.
martiepartie
25-09-2008, 19:35
Die zat er onder, maar is wegens te veel geluid weggehaald volgens mij.
Ik weet van wie deze auto van is, heb hem wel eens mij de garage zien staan en ff een blik onder de kap geworpen.
Leuk ding, maar is nog niet af. Finishing touches als bumper/uitlaat/ etc. Bakje is echt retesnel en zit een heel cool geluid in!
Die trekhaak en uitlaat doen het hem wel i.c.m. die enorme intercooler aan de voorkant :D
martiepartie
25-09-2008, 19:47
Het bakkie komt natuurlijk wel uut noord-Grunn..:)
Het bakkie komt natuurlijk wel uut noord-Grunn..:)
Klopt :)
marcel #2
25-09-2008, 20:16
Lees ik dat nou goed.? 33kw?
Een sportief karretje om mee te beginnen :screwy: ( als het nou echt 33kw owke )
Kun je wel wat leuks van maken! :)
Gaaf ding! Andere spiegels en origineel 13inch staal eronder en klaar. Ik vraag me trouwens wel af of de remmen aangepast zijn :rolleyes:
De Limburger
27-09-2008, 12:55
ik heb die in friesland op het treffen in burgum gezien en gehoord hahaha.. wat een leuk karretje is het.
Die trekhaak en uitlaat doen het hem wel i.c.m. die enorme intercooler aan de voorkant :D
Ik heb ook een trekhaak... moet ik nu verhuizen naar Grunnn?
vwleusden
28-09-2008, 17:02
Ik heb ook een trekhaak... moet ik nu verhuizen naar Grunnn?
Jij hebt geen pak melk (1.0) onder de kap.
martiepartie
29-09-2008, 09:10
Jij hebt geen pak melk (1.0) onder de kap.
Lezen is ook een vak;
Hier zit een G40 blok (PY) met G60 lader onder de kap. Geen 33kw. Dus officieel omkeuren zal ook moeten gebeuren :tongue:
En Jaap;
er zitten nog wat meer 'details' op deze auto die hem net ff wat minder subtiel maken dan jouw auto. ;) dan een trekhakie.
vwleusden
30-09-2008, 17:37
Lezen is ook een vak;
Hier zit een G40 blok (PY) met G60 lader onder de kap. Geen 33kw. Dus officieel omkeuren zal ook moeten gebeuren :tongue:
En Jaap;
er zitten nog wat meer 'details' op deze auto die hem net ff wat minder subtiel maken dan jouw auto. ;) dan een trekhakie.
Mijn gedachten zaten bij de opmerking van cremespoeling niet bij dit hok.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.