View Full Version : 16inch steelies 4x100 et37
Nog een set in de aanbieding.
Grootte: 16inch
steek: 4x100
et-waarde: 37
breedte: 6,5inch
naafgat: 57,1mm
Vraagprijs € 180,-
dit model
http://media5.dropshots.com/photos/101339/20071011/050717.jpg
Zit de originele coating er nog fatsoenlijk op?
ja zit er goed op en geen krasjes
Er staat vraagprijs ;) maar voor prijsje pb ik je wel even :D
Uppa voor de staaltjes
Banden zijn ook te regelen en monteren kan ook.
Banden + monteren (nw ventielen en gebalanceerd met plaklood op de achterkant) totaal is € 280,-
Dan heb je 4 splinternieuwe Nankang NS-2 165/40 R16 73V.
corrado-usa
27-09-2008, 18:13
inruil van een ander setje velgen mogelijk.
Ligt eraan wat voor velgen ;)
corrado-usa
29-09-2008, 18:29
heb een setje tsw velgen te liggen met zo goed als nieuwe banden.
heb ook wel intresse als de prijs goed is.
helaas geen interesse in de tsw´s ;)
wat kost het setje staal incl. de banden? nog een "special price" ? :)
bandenprijzen kun je opzoeken op bandenmarkt.nl en monteren kost mij €35,- voor vier banden met plaklood op de achterkant....................en special price?
Uppa maar weer..................zoveel mensen die vragen en niet even weer reageren als ze het niet meer willen hebben................zoveel moeite om even berichtje te sturen als je geen interesse meer hebt?
Gooi maar op slot, heb ze achter in de garage onder de werkbank gelegd. Zoveel mensen die gelijk maar via pm en mail roepen dat ze het setje willen en wat voor speciale prijs ze kunnen krijgen..................laat maar.
bluebastard
04-10-2008, 19:53
Gooi maar op slot, heb ze achter in de garage onder de werkbank gelegd. Zoveel mensen die gelijk maar via pm en mail roepen dat ze het setje willen en wat voor speciale prijs ze kunnen krijgen..................laat maar.
Inderdaad :screwy:
Prijs rond de 280 incl die banden is volgens mij een hele nette prijs :thumbup:
Haha grapjas.................dat kosten de banden dan heb je de velgen nog niet :screwy:
Even goed lezen ;)
onder welke type wagen hebben ze gezeten en zijn ze zo te monteren op een golffie 3.tis niet gezegd dat ik interresse heb hoor maar ben wel opzoek naar staal of leuk lichtmetaal.dus wie weet
Zijn nieuwe velgen en banden hebben dus niet onder auto gezeten.
Maar naafgat is voor vw en et-waarde is perfect voor VW.
waar horen ze onder dan? vind de combinatie 4x100 en 16inch best apart.maar dat ze nieuw zijn dat is zowiezo goed nieuws .
Normaal zitten deze onder GM/Opel. Zitten onder en bepaald model Meriva in Duitsland.
oh ok kmoe ff afwachten die 14 inch speedline velgen vind ik ook erg gaaf maar deze kan ik laten verbreden natuurlijk , hey hoort het nog wel bedankt vor de antwoorden
kiwi-gti
05-10-2008, 15:18
waar horen ze onder dan? vind de combinatie 4x100 en 16inch best apart.maar dat ze nieuw zijn dat is zowiezo goed nieuws .
Lijkt me origineel van een Mini One...
martiepartie
05-10-2008, 15:21
Mini one heeft een ander naafgat dat kleiner is dan een VW naafgat.
Deze velgen hebben (origineel, zo te lezen) een naafgat dat gelijk is aan VW (57.1), dus dan is het geen mini-one velg :)
Deze velgen zijn origineel van een GM/Opel.
Naafgat is normaal 56,6mm maar is nu uitgedraaid en niet gedremeld naar 57,1mm. Mini velgen zijn voorzien van naafgat met 56mm diameter. En de Mini velgen zijn 5,5inch breed en deze zijn 6,5inch breed.
Deze velgen zijn origineel van een GM/Opel.
Naafgat is normaal 56,6mm maar is nu uitgedraaid en niet gedremeld naar 57,1mm. Mini velgen zijn voorzien van naafgat met 56mm diameter. En de Mini velgen zijn 5,5inch breed en deze zijn 6,5inch breed.
et waarde is geloof ik ook hoger van een mini velg
ik had ze ook bij dasher vandaan, dit is een mini velg
http://i266.photobucket.com/albums/ii242/Sanderz28/Jetta%20mk2%201992/S6300201.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii242/Sanderz28/Parts/S6300076.jpg
Voor de mensen die het niet begrijpen.
Ik heb de velgen te koop ....................banden kan ik bestellen en eromheen leggen voor €280,- totaal voor 4 banden. Dan heb je deze banden.
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=79044959.107.20727&typ=R-125927&ranzahl=4&Breite=165&Quer=40&Felge=16&Speed=V&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&F_F=&dsco=107&Achse=
Velgen zijn € 170,- zijn origineel van GM/Opel en hebben NU een uitgedraaid naafgat van 57,1mm dus VW maat.
Dus als je € 280,- en € 170,- bijelkaar optelt heb je dus een pasklare set met nw banden en velgen.
Totaal dus voor nieuwe banden en nieuwe velgen € 450,-
up
Heb dus op dit moment alleen de velgen en geen banden. De banden kan ik bestellen en monteren voor € 280,- voor vier nw ongebruikte 165-40-16 Nankangs.
Velgen kosten € 170,-
Dus complete set van vier nw velgen en vier nw banden kost € 450,- :cool:
Opsturen kan ook en kost € 27,- voor vier velgen met banden.
uppa maar weer. Had een deal om ze in te ruilen met bijbetaling van mijn kant,maar dat wordt dan weer afgezegd op het laatste moment :screwy:
loco-vr6
24-10-2008, 09:21
nog niet verkocht? u heeft pb :thumbup:
jarnogti
24-10-2008, 12:12
ruilen tegen audi a3 velgen herboord na 4x100 et 38 6j met nieuwe banden
in de maten 195/45/15 inch geen krasje niks gewoon strakke velgen
ik hoor het wel kun je me dan evt pb sturen
gr jarno
Ik wil nog steeds wel ruilen als jij die banden erbij hebt,ik kan ze er zelf wel om wippen ;)
Dus eerst moet ik nw banden kopen en dan ruilen met gebruikte banden :shake:
Heb er wel belang bij maar zonder banden.
misschien wel gebruikt,maar wel 40 serie continentals in 14 inch maarjah,dan gaat et over ;)
hallo
zijn ze toevallig nog te koop?
heb wel interesse
tim
Ik stop ermee. Indien er nog mensen zijn die 16inch staal in 4x100 willen hebben.......................even zelf zoeken.
:cool:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.