View Full Version : Henk wassenaar zn oude golf 3 vr6 !!
Edition-Blue
27-09-2008, 20:32
Snel weer te koop.
http://link.marktplaats.nl/196713921
Jazzblue
27-09-2008, 21:12
9000,-,wat een prijs. Weet wel wat leukers te koop voor die prijs!
marving60
27-09-2008, 21:55
9000,-,wat een prijs. Weet wel wat leukers te koop voor die prijs!
Denk dat heel veel mensen dat zeggen.
maar denk dat die schroefset i.c.m. die velgen zeker 1500e waard zijn (hij heeft hem voor 7500 gekocht)
Jazzblue
28-09-2008, 12:50
Het is inderdaad wat je er voor over hebt.
Als je op zoek bent naar een nette VR6, is dit hem wel.
Maarja, ik zou het er niet voor over hebben:D.
Zal ongetwijffeld best een mooie auto zijn, maar 9000 euro vind ik een beetje te van het goeie!!! Proberen kun je altijd toch!! :thumbup:
(ik ga nu vast veel mensen beledigen, maar ik vind het toch echt...)
Sodeju, het is maar een Golf 3....
zilver-edition
29-09-2008, 07:31
(ik ga nu vast veel mensen beledigen, maar ik vind het toch echt...)
Sodeju, het is maar een Golf 3....
mee eens. is ook maar net wat iemand er voor over heeft. er zijn mensen die liever een golf 3 als een golf 4 willen. is wel een nette auto met een unieke km stand. maar ook de prijs is daar wel naar. lijkt me wel lastig om die te verkopen :rolleyes:
Pedaalemmer
29-09-2008, 09:10
zo als ie nu tekoop staat is het een hele dikke vr6 maar ik zou er geen 9000 voor geven idd.
mischatdi
30-09-2008, 18:34
en inmiddels rijd die al een poosje hier rond in appingedam en ken de huidige eigenaar maar jullie noemen deze vr6 "netjes" maar ik heb de auto in reallive gezien en deze auto is niet netjes....maar in voledige nieuwstaat!! en wat hij schrijft dat hij dat er voor gegeven heeft klopt! en inmiddels is er nog genoeg aan gedaan technisch...
en inmiddels is er nog genoeg aan gedaan technisch...
Hij was toch al in nieuwstaat?? Wat kun je er aan verbeteren dan :confused:
Black Devil
30-09-2008, 19:11
Dat is inderdaad wel interessant om te weten.
Misschien dat een Golf3 vr6 over 10+ jaar een collector`s item wordt, maar dat is nu nog lang niet het geval.
Dus deel die prijs maar door 2 :tongue: Of koop anders een Golf4 vr6 4motion als je wel je volle verstand hebt.
mischatdi
30-09-2008, 21:59
sensoren die het hadden begeven, warme start was bagger airco gevuld :confused: kortom perfect afgeleverd?.... maar goed iedereen geilt op lage standen qwa km's.... maar goed stilstaan word het niet betervan verder qwa looks en nu technisch een nieuwstaat verkerende vr6 :thumbup:
Die auto gaat gewoon weg voor dat geld,er zijn mensen zat die het ervoor geven alleen zitten die niet op dit soort forums,maar respecteren die een waarde van een dergelijke auto.
martiepartie
30-09-2008, 22:15
*gejammer over andermans auto's die te koop staan forum??*
;)
Vind er maar eens 1 in deze staat. Een Golf4 V6 4motion vind je wel voor dat geld, wel meer dan 1.
Die auto gaat gewoon weg voor dat geld,er zijn mensen zat die het ervoor geven alleen zitten die niet op dit soort forums,maar respecteren die een waarde van een dergelijke auto.
eerlijk is eerlijk daar heb je gelijk in, ik geef liever ook 2 tot 3000 euro meer uit aan een auto!!
Maar dat wil niet zeggen dat je niks goeds kunt kopen voor bijv. 2000 tot 3000 euro minder!!
Ik neem aan dat je voor 5000 a 6000 euro ook een goeie VR6 kunt kopen toch!! ;)
Dan heb ze wel plm 70000 km meer gelopen maar dan nog!! ;)
De km-stand zegt nooit niks!
En dat wil ook niet zeggen dat ze slecht onderhouden zijn!!
Niet negatief bedoeld maar gewoon een opmerking!! ;)
De km-stand zegt nooit niks!
nooit niks = altijd wat ;)
naar mijn mening is de auto het wel waard (mits echt in nieuwstaat). of ik het er voor over heb is wat anders. zoals al eerder gezegt "wat een gek er voor geeft". en dat kan ik ook wel waarderen, wat maakt het nou uit dat het geen collecters item is? ik vindt het een mooie auto, en die mogen best wat geld kosten.
probeer voor de grap maar eens een golf vr6 te kopen en die in nieuwstaat terug te brengen, kijken wat het je dan kost ;)
martiepartie
01-10-2008, 09:31
probeer voor de grap
leuke grap... Kost je bakken met geld zo'n grapje :)
Jan de Tuinman
01-10-2008, 09:53
Mooie auto, wat de gek ervoor geeft.
het ging mijn niet om de waarde, het gaat er mij maar om dat je voor 9000 euro ook een goeie kunt kopen die meer gelopen. En misschien ook wel voor minder, het is en het blijft een VR6 waar evt. de nodige reparaties aan kunnen komen ook al heeft hij 66 dkm gelopen! ;)
Met alle respect, ik vindt het zelf ook een dikke bak!! :thumbup:
sensoren die het hadden begeven, warme start was bagger airco gevuld :confused: kortom perfect afgeleverd?....
Als dat er toen allemaal aan mankeerde dan was ie die 7500 niet waard. Of is het later pas stuk gegaan?
mischatdi
01-10-2008, 19:49
half om half...airco deed het niet bij aankoop oa...ik heb toen ook gezegd voor dat geld mag er gewoon niks aan mankeren!
zilver-edition
01-10-2008, 20:30
half om half...airco deed het niet bij aankoop oa...ik heb toen ook gezegd voor dat geld mag er gewoon niks aan mankeren!
daar ben ik het ook wel een beetje mee eens
henkwassenaar
04-10-2008, 11:08
Denk dat heel veel mensen dat zeggen.
maar denk dat die schroefset i.c.m. die velgen zeker 1500e waard zijn (hij heeft hem voor 7500 gekocht)
Klopt staat alweer te koop ivm dat ze een kleine baby krijgen...
Hij heeft hem van mij voor €9250 euro gekocht inl schroefset en velgen...en wat originele onderdelen erbij geleverd..
Had de auto voor €7500 te koop staan zonder toebehoren...... :thumbup:
Airco deed voorheen wel en was nog nagekeken voorheen....Later bleek en klopt was er wat mis mee en hoe en wat weet wist ik precies ook niet!!!
Sensoren waren al vervangen en had er rekening van €350 aan kosten Airco bij gedaan met bon....
OP MIVW meeting was alles perfect nog....
henkwassenaar
04-10-2008, 11:15
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Sommige mensen hebben de wagen in het echt nooit gezien en en kunnen er dan ook niet over oordelen vind ik terwijl ik hem zelf origineel uit de schowroom van een vwdealer had gekocht als schowmodel....... :thumbup:
henkwassenaar
04-10-2008, 11:20
en inmiddels rijd die al een poosje hier rond in appingedam en ken de huidige eigenaar maar jullie noemen deze vr6 "netjes" maar ik heb de auto in reallive gezien en deze auto is niet netjes....maar in voledige nieuwstaat!! en wat hij schrijft dat hij dat er voor gegeven heeft klopt! en inmiddels is er nog genoeg aan gedaan technisch...
Klopt het en zag ik dat jij er ook al op had geboden op mplaats...!!!
mischatdi
04-10-2008, 13:17
eh nee hoor ik heb niet geboden...
bekirvr6
07-09-2011, 15:45
leuk dat ik deze topic per toeval heb gevonden..via search echt handig :D
ook interresant wat er wordt gezegd over mijn auto toen
Is ook een schitterende wagen ! Heb je hem inmiddels al op de 90.000 ?
bekirvr6
08-09-2011, 11:31
Is ook een schitterende wagen ! Heb je hem inmiddels al op de 90.000 ?
Thnx Tim!
nee staat nu op 88.000. mischien in 2012 op de 90.000 :D
Hoe is het met jou prachtige zeldzame Highline??
wanneer is ie klaar??
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.