Log in

View Full Version : Seat voorspoiler

Erik M
06-09-2004, 09:39
Nadat ik vrijdag een klinker over het hoofd heb gezien ben ik toe aan een nieuw voor spoilertje, heb er nu een gti spoiler op zitten maar heb wel eens gehoord dat die van een seat ibiza ook moet passen, kan iemand dit bevestigen? of heeft er iemand een foto van ofzo?

Voorbumper met gat
http://www.vw-speed.nl/verslag/speedbierbootcamp.htm

Zon spoiler bedoel ik
http://teamibiza.futurized.nl/crew/26/index.jpg

DutchDubber
06-09-2004, 10:11
misschien kan je hier wat mee

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=228564

en anders ff wat meer threads zoeken op vortex, zijn er zat over :)

http://www.badboyz.za.net/car/vw_jetta_maroon_vr6/Bornman/photos/vw_jetta_mk3_maroon_01.jpg

Erik M
06-09-2004, 10:21
Die vento is helemaal gaaf! dat is wel een ander spoilertje dan die ik bedoel, maar iig. bedankt ik ga ff op onderzoek uit

Marcski
06-09-2004, 10:42
Die bovenste is een oud model Seat Toledo voorspoiler

Erik M
06-09-2004, 11:03
Ow ok, geen cupra spoiler dus?

Marcski
06-09-2004, 11:16
oei, nou ga ik twijfelen.. :D

Erik M
06-09-2004, 13:18
Volgens mij wel hoor, hier zit hij ook op, en dit zijn originele cupratjes lijkt me, iemand die er meer verstand van heeft?

http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/NLOEC/CARS/320x240/7081568431689320x240x1x0.jpg

http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/NLDE/CARS/320x240/8358605282033320x240x1x0.jpg

Pedaalemmer
06-09-2004, 14:43
ik vind die niet eens zo mooi

polopower
06-09-2004, 17:50
toledo is ibiza met kont? Zoja dan is de spoiler gelijk. Heb ze ook meerdere malen op een toledo(?) gezien dus is niet alleen weggelegd voor de cupra modellen.

Erik M
06-09-2004, 18:06
toledo is ibiza met kont? Zoja dan is de spoiler gelijk. Heb ze ook meerdere malen op een toledo(?) gezien dus is niet alleen weggelegd voor de cupra modellen.

Jawel, maar die op die toledo met audi wielen is een andere als die op die ibizatjes, ik weet wel dat een toledo een ibiza is met kont. :)

Erik M
06-09-2004, 18:13
ik vind die niet eens zo mooi

Vind hem wel mooi, en ik sloop ongeveer 2x per jaar een gti spoiler dus dacht dat het wel eens tijd werd voor iets anders

polopower
06-09-2004, 19:13
Jawel, maar die op die toledo met audi wielen is een andere als die op die ibizatjes, ik weet wel dat een toledo een ibiza is met kont. :)

Was meer een vraag, want ik weet dat er een seat model is dat overeenkomt met de ibiza, maar wist niet dat model de toledo was/heette (was toendertijd namelijk nog een seat met kont waarvan me de naam even is ontschoten).

Wat ik wou zeggen is dat de spoiler die daar onder hangt identiek is aan dat apparaat wat de cupra siert. Ik heb namelijk de spoiler te vaak onder een toledo gezien zodat dat geen toeval kan zijn. (btw die wagens waren niet naderhand gestyled maar waren 99% zeker ori)

Pedaalemmer
06-09-2004, 21:44
Vind hem wel mooi, en ik sloop ongeveer 2x per jaar een gti spoiler dus dacht dat het wel eens tijd werd voor iets anders

er is van een ibiza nog een onderlip die lijkt op een vernieuwde versie van een golf2 g60 onderlip...met een happer links en rechts...

Jurgen Santana
06-09-2004, 21:54

Hallo!!! De Toledo met Audi wielen is een Jetta 3 (Vento) met Golf 3 neus en Toledo voorspoiler :mad: :biggrin: (en idd Audi wielen :wink: )

RATFINK
06-09-2004, 22:00
Hallo!!! De Toledo met Audi wielen is een Jetta 3 (Vento) met Golf 3 neus en Toledo voorspoiler :mad: :biggrin: (en idd Audi wielen :wink: )

Erik M Die vento is helemaal gaaf! dat is wel een ander spoilertje dan die ik bedoel, maar iig. bedankt ik ga ff op onderzoek uit

Gewoon een typfout lijkt mij :D

Mooie VENTO trouwens, zelfs in Zuid Afrika weten ze hoe een VENTO er uit moet zien :cool:

Jurgen Santana
06-09-2004, 22:03
Mooie VENTO trouwens, zelfs in Zuid Afrika weten ze hoe een VENTO er uit moet zien :cool:

Kijk eens in de eigenschappen van de foto:

badboyz.za.net/car/vw_jetta_maroon_vr6/Bornman/photos/vw_jetta_mk3_maroon_01.jpg

Daar staat 2x het woord Jetta. Voor degene die het nog niet wisten, in sommige landen heet de Vento, Jetta 3 en de Bora, Jetta 4! :D

Erik M
06-09-2004, 22:08

ja sorry, weet ik wel, bedoelde eigenlijk dat hij een Toledo spoiler heeft :S

RATFINK
06-09-2004, 22:08
Kijk eens in de eigenschappen van de foto:

http://www.badboyz.za.net/car/vw_jetta_maroon_vr6/Bornman/photos/vw_jetta_mk3_maroon_01.jpg

Daar staat 2x het woord Jetta. Voor degene die het nog niet wisten, in sommige landen heet de Vento, Jetta 3 en de Bora, Jetta 4! :D

Beste naamgenoot u don't get the point !

Erik M zei eerder dat het om een VENTO ging en later maakte hij een foutje door er TOLEDO neer te zetten.

Bedankt voor de info, dat van JETTA wist ik nog niet :p

Jurgen Santana
06-09-2004, 22:10
Ach so! :eek:

Carlos was de bijnaam van mijn Santana. In het echt heet ik Jurgen :D

RATFINK
06-09-2004, 22:11
Ach so! :eek:

Carlos was de bijnaam van mijn Santana. In het echt heet ik Jurgen :D

Ja en hoe zou ik nou heten :eek:

Jurgen Santana
06-09-2004, 22:17
Ja en hoe zou ik nou heten :eek:

Aha, jij bent de fietsenmaker uit Zoetermeer van de lowriderfietsen :) Met de VENTO met de strakke achterklep. Hahaha ik begin eindelijk wakker te worden :redface: :D

(Of sla ik de plank nu weer vreselijk mis :frown: )

RATFINK
06-09-2004, 22:19
Aha, jij bent de fietsenmaker uit Zoetermeer van de lowriderfietsen :) Met de VENTO met de strakke achterklep. Hahaha ik begin eindelijk wakker te worden :redface: :D

(Of sla ik de plank nu weer vreselijk mis :frown: )

That's me maar eh hoe zit dat nou ik dacht dat jij uit Leiden kwam maar af en toe zie ik de plaats Hoogeveen voorbij schuiven ?

Jurgen Santana
06-09-2004, 22:25
That's me maar eh hoe zit dat nou ik dacht dat jij uit Leiden kwam maar af en toe zie ik de plaats Hoogeveen voorbij schuiven ?

Mijn vriendin woonde in hetzelfde dorp als waar Marcel Klok woont: Zuid-Wolde (dat ligt in Drenthe). Ik heb haar ontmoet tijdens de MIVW wintermeeting. Ze woont nu in een ander Drenths gehucht :D Ik woon zelf idd in Leiden oftwel ff naar vriendinlief is dik 200km Jettaën :D

Hoogeveen ligt daar zo'n beetje tussenin.

RATFINK
06-09-2004, 22:35
Mijn vriendin woonde in hetzelfde dorp als waar Marcel Klok woont: Zuid-Wolde (dat ligt in Drenthe). Ik heb haar ontmoet tijdens de MIVW wintermeeting. Ze woont nu in een ander Drenths gehucht :D Ik woon zelf idd in Leiden oftwel ff naar vriendinlief is dik 200km Jettaën :D

Hoogeveen ligt daar zo'n beetje tussenin.

I know, ben geboren in Hoogeveen en woon nu sinds 1993 in Zoetermeer.
Vriendin in Zuidwolde mmmm dat is wel de plek om een vriendin te vinden :biggrin:
Drie lieftallige dames uit dat dorp mochten zich ooit mijn vriendin noemen :rolleyes:
Een daarvan haar vader heeft of had een fietsenzaak daar.

RATFINK
06-09-2004, 22:52
Maarja das alweer meer dan 15 jaar geleden :frown:

M.I.V.W
09-09-2004, 18:15
De spoiler is een oud type tolledo spoiler,heb er zelf ook diverse malen een versleten.
Bestaat uit 2 delen en was toen ongeveer 60 euro per kant dacht ik.

RATFINK
09-09-2004, 18:39
HeHe eindelijk weer On-Topic :D

Erik M
09-09-2004, 18:42
Die van de Seat Ibiza past iig niet, die bestaat uit 1 deel en krijg ik er met geen mogelijkheid op :S Nu maar op zoek naar die van een oud type tolledo dus :D

Pedaalemmer
15-09-2004, 21:39
kheb ze van de week 3 van zien rijden ziet er wel strak uit alleen op een golf3 is een vr6lip het mooiste daarbij komt dta die toledo lip net zo laag is ;D

Erik M
16-09-2004, 12:11
Het gaat me er niet om dat het lager moet zijn, maar ik wil wel een keer wat anders

badboyz_volkswagen
20-09-2004, 09:52
Die vento is helemaal gaaf! dat is wel een ander spoilertje dan die ik bedoel, maar iig. bedankt ik ga ff op onderzoek uit

Baie dankie. Dis my ou Vento wat my broer nou besig is! Ek spreek Afrikaans wat 'n bietjie klink soos Neders... :)

Hoop julle kan my verstaan ;) Ek lees en kan net som van die woorde verstaan...

Hier's 'n fotograaf van my nuutste Vento :)

http://www.badboyz.za.net/car/vw_jetta_green_cli/Toyota/photos/vw_jetta_mk3_green_03.jpg

badboyz_volkswagen
20-09-2004, 09:57

Jy's 100% reg!!!! ;)

Erik M
20-09-2004, 12:10
Baie dankie. Dis my ou Vento wat my broer nou besig is! Ek spreek Afrikaans wat 'n bietjie klink soos Neders... :)

Hoop julle kan my verstaan ;) Ek lees en kan net som van die woorde verstaan...

Hier's 'n fotograaf van my nuutste Vento :)

http://www.badboyz.za.net/car/vw_jetta_green_cli/Toyota/photos/vw_jetta_mk3_green_03.jpg

Heel erg mooi hoor! en als ik even mn best doe, begrijp ik prima wat je zegt :D

badboyz_volkswagen
20-09-2004, 13:41
Heel erg mooi hoor! en als ik even mn best doe, begrijp ik prima wat je zegt :D

Ek kan sien jy begryp alles wat ek gese het! Hahaha :)