PDA

View Full Version : Golf III vraagje

armandhas
04-10-2008, 15:17
goededag

ik heb pas me eerste auto gekocht en ben er zeer blij mee maar ik vind het sturen toch net iets te zwaar. Dus vroeg ik me af of stuurbekrachtiging erin bouwen een optie was?

zoja hoe veel mag ik hier voor neerleggen bij een garage?
ik heb zelf namelijk geen ballen verstand van klussen dus is een garage de enige optie

meteen nog een vraagje:
mijn rechter deurbox zit niet goed aangesloten hoe kom ik bij die box?

heel erg bedankt voor het lezen van mijn thread
gegr Armandhas

martiepartie
04-10-2008, 15:27
alles kan.. Stuurbekrachtigingspomp + leidingen + stuurhuis van een andere golf/vento overkopen en in laten bouwen.

Ik denk dater ongeveer 1 dagdeel werk in zit, als jij alle onderdelen aanlevert.

Kosten= hangt heel erg af van de garage.

De luidspreker zit achter het ronde kapje in je deurbak. Die kan je er zo uit wippen met een platte kleine schroevendraaier. De luidspreker zit met 4 schroefjes vast, waarna je de luidspreker er zo uit pakt. Achterop zit de aansluiting.

armandhas
04-10-2008, 16:54
alles kan.. Stuurbekrachtigingspomp + leidingen + stuurhuis van een andere golf/vento overkopen en in laten bouwen.

Ik denk dater ongeveer 1 dagdeel werk in zit, als jij alle onderdelen aanlevert.

Kosten= hangt heel erg af van de garage.

De luidspreker zit achter het ronde kapje in je deurbak. Die kan je er zo uit wippen met een platte kleine schroevendraaier. De luidspreker zit met 4 schroefjes vast, waarna je de luidspreker er zo uit pakt. Achterop zit de aansluiting.

ok tof ga ik meteen proberen
heel erg bedankt